Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen Hullut päivät-ostokset: LIHAA!!!

Vierailija
14.04.2014 |

Ei ole totta. Mies osti hullareilta:

6 kg naudan paahtopaistia

2 kg porsaan sisäfilettä

2 kg jauhelihaa

4 broilerin rintafilettä

Suurin osa nyt pakkasessa. En voi kun äimistellä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtoi saada halavalla.

Vierailija
2/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs äimistelemistä siinä on? Liha on kallista. Jos sitä saa tarjouksessa, sitä kannattaa ostaa paljon. Mitä itse sitten olisit ostanut, tamponeja ja kukkamaljakoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 02:06"]

Mitäs äimistelemistä siinä on? Liha on kallista. Jos sitä saa tarjouksessa, sitä kannattaa ostaa paljon. Mitä itse sitten olisit ostanut, tamponeja ja kukkamaljakoita?

[/quote]

Saiko sieltä hyvinkin halvalla tamponeja?

Vierailija
4/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei yhtään ripsaria, teepparia, paitulia, irtokarkkia tai muuta hyödyllistä?

Vierailija
5/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein fiksu mies olisi ostanut pakastimenkin pelkkiä lihoja varten ja ostanut lihaa kymmeniä kiloja. Mutta kyllä ap:nkin mies on ihailtavan oma-aloitteinen. Monen mamman mies ei lähtisi Hulluille päiville, vaikka lihakirveellä jahdattaisiin.

Vierailija
6/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä hintaisia nuo lihat oli?

Vierailija
7/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin naudan lehtipihvejä 14kpl/15€

Vierailija
8/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään löytänyt kuvastosta muuta ostamista kuin nuo lihat.  Tosin en hakenut niitälään. En ole käynyt hullareilla sitten 90-luvun, paljon rahaa säästynyt.

Vierailija
9/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen olis pitänyt ostaa?

Ripsiväriä? Lapsille jotain Gantin T-paitoja, jotka selkeästi kakkoslaatua. Pyyhkeitä.?Ihanaa, että vierasvessassa lukee käsipyyhkeessää että Lexington.

Jos saisin miehen hullareille, pyytäisin just noi, paitsi että tuplasti enemmän.

Vierailija
10/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Hulluilta päiviltä 50 eurolla kahvia. Mies

Vierailija
11/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihahan on hyvää! Oikealla asialla oli mies! :)

Vierailija
12/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 02:16"]Oikein fiksu mies olisi ostanut pakastimenkin pelkkiä lihoja varten ja ostanut lihaa kymmeniä kiloja. Mutta kyllä ap:nkin mies on ihailtavan oma-aloitteinen. Monen mamman mies ei lähtisi Hulluille päiville, vaikka lihakirveellä jahdattaisiin.

[/quote]

Sori! Mun piti yläpeukuttaa mut tuli huti :D

Vierailija
13/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva varmaan järsiä niitä pakastelihoja pitkin kevättä.

Vierailija
14/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Fiksumpi kuin ap.

Vierailija
15/15 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei mahdu lisäpakastinta, kun miehellä on kaksi jääkaapin kokoista viinikaappia. >:I

No, jauheliha ainakin oli huokeaa, joku 8 euroa kilo, 4% vaan rasvaa ja tosi hyvän näköistä - tein toisesta kilosta heti lihapullia. Porsaan sisäfile oli vaan 10 euroa kilo, tuota naudanlihan hintaa en äkännyt katsoa, ennenkuin ne katosi pakastimeen.

Mutta on sen täytynyt olla tavanomaista halvempaa, mies tietää kyllä, koska yleensä tekee meillä pihvi/paistilihaostokset.

Mun mies tykkää hulluista päivistä. :) Mä en itse niinkään. Se olisi ehdottomasti halunnut ostaa Lexingotnin kynnysmaton sieltä - tosin se ei tiedä tuon taivaallista jostain Lexingtonista, se vaan näki hyvän kynnysmaton, ihan sama, mitä siinä lukee. Mä sanoin, että se Lexington-teksti tekee siitä hinasen nolon, jos se on heti ovella. :)

Oisin voinut ostaa niitä parvekelaatikoita, mutta ne oli jo loppu sitten. Hm, en huomannut tsekata nettikauppaa, no ihan sama, ei ne olleet kuin 10 euroa tavallista halvemmat. Itse ostin miesten vaateosastolta sellasen paperista tehdyn lierihatun, jollainen mulla oli viime kesänäkin rantahattuna. Huoleton - kunhan ei sada. Joo, sitten ostin jotain tusseja, kun meillä oli kaikki kuivuneet. Ja belgialaisia pääsiäismunia, mutta ne ei olleet missään tarjouksessa.

Minustakin monet niistä hullareiden tavara- ja vaatetarjouksista ei ole mitään ns. oikeita tarjouksia. On vaan otettu isoja eriä jotain tavaraa, jonka hinta ei normaalistikaan ole sen suurempi, arvaan ma.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi