Otatko liftareita kyytiin?
Miksi?
Miksi et?
Minä en ota. En uskalla. Tänäänkin joku parrakas mies oli tienposkessa ja heilutteli Hki lappua. Olin menossa sinne ja autossa olisi ollut tilaa, mutten vaan voinut ottaa kytiin. Mitä jos se olisi ollut joku hullu murhaaja?
Kommentit (5)
En uskalla ottaa ketään kyytiin. Suomen oikeuslaitos kieltää itsensäpuolustamisen!!!
Otan vain naikkosia ja yritän tietty päästä paneen
Tuskin ottaisin, varsinkaan jos yksin ajaisin. Olisi aika kuumottava tilanne, jos tyyppi osoittautuisi epämääräiseksi ja hänen kanssaan joutuisi istumaan sitten matkan pienessä autossa. Ei sitä aina päällepäin näe, onko ihan asiallinen tyyppi vai ei.
Kerran kaveri halusi ottaa liftarin kyytiin ja koska oltiin liikenteessä kaverin autolla, niin pitihän se ottaa. Molemmat oltiin kyllä sitä mieltä jälkikäteen, että tyyppi oli vähän hämärän oloinen. Itse olin aika varuillani koko sen ajan, kun liftari oli kyydissä.
Olen ottanut tyttöjä/naisia kyytiin, mutta nykyään liftarit usein jotain ryssä, polakki ym. Tai epäsiistejä narkkeja?
Joskus on muija liftannut ja jostain piilosta tunkee joku kundi mukaan, mikä on vielä epäsiistin näköinen, silloin olen nostanut kytkintä.
Eikä liftareita ole enää missään.