Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis Naiset, pidättekö oikeasti Olli Hermannista?

Vierailija
13.04.2014 |

Siis aikuiset naiset.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ollut ennen tuotaTähdet tähdet -ohjelmaa kuullutkaan koko Ollista. Ei ole mikään minun tyylinen mies. Mutta kyllä niistä tänäiltana lavalla olleista neljästä laulajasta Olli oli ainoa, jolla oli todellista lavakarismaa ja -säteilyä. Se tuli selkeästi esiin siinä duetossa sen jonkun Irinan kanssa (josta en myöskään ollut kuullut ennen tuota ohjelmaa).

Irina oli jokuvaan tyttö jostain mistävaan kadulta bongattu, ei mitään persoonaa sen Ollin rinnalla. Sillä Ollilla oli ihan selkeästi tähden karisma.

Eikä todellakaan ole se Olli mun silmissä mikään IIIIK- ihana mies - PYÖRRYN. En mä tykkää henk.koht. tollasista pitkätukkaräpsysilmämiehistä enkä tulisi ikinä ostamaan lippua jonkun Ollin keikalle. Mutta enemmän sillä Ollilla oli karismaa kuin Sillanpäällä.

Mun mies oli samaa mieltä, vaikka hänkin kauhisteli sen Ollin tukkaa, meikkiä ja erityisesti tatuointeja. :)

Vierailija
22/23 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mies. Karvaisempana ja rosoisempana sama konsepti menisi, tyyliin Paul Stanley. Ehkä Brett Michaels.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään naisellisista ja androgyyneistä miehistä, ei siinä mitään, mutta tää ei oikein iske. On liian muovisen ja kiiltokuvamaisen oloinen, liian stailattu ja sliipattu tuohon lookiin, kaipaisi jotain särmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi