Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rasismia, etä vanhemmat toivovat

Vierailija
13.04.2014 |

lapsen avioituvan oman maan kansalaisen kanssa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustalla varmaan on joku rasistinen aate, että muut rodut ja kansallisuudet ovat omaa huonompia. Eli on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on hyvä työ ja toimeentulo, koulutus ja kielitaito, niin vanhemmille varmaan ihan sama, mistä se on kotoisin. Jos taas on tullut Suomeen sossun tuilla elämään vailla toivoakaan perheen menoihin osallistumisesta omalla työllä, niin varmaan vanhemmat toivoisivat jälkikasvulleen parempaa.

Vierailija
4/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kulttuurissa on näin. Turkkilaiset pyörittää naisia ja lupailee vaikka mitä , sit ku käsky tulee, niin avioituvat omansa kanssa. Jatkaa kyllä touhunsa taas .

Vierailija
5/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:26"]

Taustalla varmaan on joku rasistinen aate, että muut rodut ja kansallisuudet ovat omaa huonompia. Eli on.

[/quote]

NIin just. Eli suomalaiset ei ole yhtään sen huonompia kuin muutkaan. Nää nepalilaiset  vanhemmat olivat vaan rasisteja.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014041318210708_vi.shtml

Vierailija
6/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos vanhemmat on kuollu niin sitte päätetään itse

Vierailija
7/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä ikäviä sitten ne mahdolliset erot ja huoltajuuskiistat, että en kyllä ite suosittelis välttämättä. Se on tosi vaikee paikka löytää kompromissiä tilanteessa kun kumpikin kaipaa omaan kotimaahan, kun elämä tasaantuu. Ei tietenkään kaikille käy näin. Eli en usko, että aina on kyse rasismista, vaan ihan käytännöllisistä syistä.

Vierailija
8/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on naurettavaa :D Jos vanhempas aidosti rakastaa ja haluaa lapsen olevan vain onnellinen nii minkään noin naurettavan asian ei pitäisi siihen millään tavalla vaikuttaa.. rakkaus on rakkautta :) Se on tärkeintä!

Vierailija
9/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:26"]

[/quote]

NIin just. Eli suomalaiset ei ole yhtään sen huonompia kuin muutkaan. Nää nepalilaiset  vanhemmat olivat vaan rasisteja.

[/quote]

No tottahan se on, että suomalaiset eroaa aasialaisia useammin. Mutta on toki yleistämistä ajatella, että jokainen suomalainen eroaa herkästi. Se on minusta ymmärrettävää, ettei kannata avioitumista, jos uskoo toisen tulevan jätetyksi. Onneksi hyväksyivät poikansa tahdon, toivittavasti kohtelevat miniäänsäkin asiallisesti.

Vierailija
10/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sen rasistisempi ole kuin nämä mustatkaan USAssa joista vain 10% nai valkoisen.

"The study, published in the October edition of the Journal of Marriage and Family, finds that in 2008, 10.7% of blacks who married in the past year married whites"

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:26"]

[/quote]

Vierailija
11/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itše ollut yhdessä ja naimisissa ulkomaöaisen kanssa jo yli 22 vuotta. Joten ei mulla mitään kanttia ole asiaan puuttua. 

Vierailija
12/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

No tottahan se on, että suomalaiset eroaa aasialaisia useammin. Mutta on toki yleistämistä ajatella, että jokainen suomalainen eroaa herkästi. Se on minusta ymmärrettävää, ettei kannata avioitumista, jos uskoo toisen tulevan jätetyksi. Onneksi hyväksyivät poikansa tahdon, toivittavasti kohtelevat miniäänsäkin asiallisesti.

[/quote]

No enpä yllättäynyt et tähänkin keksittiin jotain mutkumutku-juttua.

Vierailija
13/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain puhui toivomisesta, ei kieltämisestä. 98% luultavasti hiljaa mielessään toivoo, että lapsi ei sekaantuisi johonkin, hm, "vääränväriseen" tai varsinkaan "outokulttuuriseen" heilaan tositarkoituksella. Se mitä ääneen sanotaan ei aina kuvasta sitä mitä pohjimmiltaan ajatellaan. Omassa mielessään saa onneksi ajatella ihan mitä haluaa.

Vierailija
14/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:23"]

lapsen avioituvan oman maan kansalaisen kanssa?

[/quote]

On jos jo lähtökohtaisesti tuollainen asenne. Tottakai tuosta voi seurata joitain haasteita joita ei toivoisi lapselleen, mutta ne on sitten asia erikseen eikä rasismia.

Vierailija
15/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rasismia toivoa kotimaista ja samankielistä ja samasta kulttuurista olevaa puolisoa. Onhan se helpompaa. Eikä tarvitse muuttaa minnekään tai opetella uutta kieltä tai uskontoa ja sellaisia kulttuuritapoja joista ei itse niin välittäisi. Rasistista on VAATIA tietyn ROTUISTA kumppania vai siksi että pitää heitä alempana rotuna.

Toivovathan monet pennuillensa terveitä, rikkaita, koulutettuja ja hyvännäköisiäkin kumppaneita. Eivätkö he sitten ole rasisteja? No eivät varmaan kun rasismi on rasismi eikä syrjintä, kuten tuhmat persut haluaisivat.

Vierailija
16/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D

Vierailija
17/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D

[/quote]

Et ole ainoa...Suurimmalta osalta turha edes odottaa romanttisia eleitä :(

Vierailija
18/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D

[/quote]

[/quote]

Feel you

Vierailija
19/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se minusta, suuntaan tai toiseen. Oli sitten tummaihoinen joka haluaa lapselleen tummaihoisen puolison, tai valkoinen joka haluaa valkoisen, hvyin lyhytnäköistä. 

Vierailija
20/38 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D

[/quote]

[/quote]

Ruikuti ruikuti. Oletteko koskaan tulleet ajatelleeksi, että ehkä teissä on se vika miksi ette saa muunlaista miesseuraa suomalaisista?