Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen homo kirjoittaa blogiaan. nykyään heteroperheenisä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:36"]

Homoksi synnytään. Se on fakta! Muuksi et muutu paitsi valehtelemalla itselleen ja muille.

[/quote]

valitettavasti ei pidä paikkaansa. veljeni raiskattiin  n 13-14v iässä ja lisäksi hän menetti yhteyden isäänsä 4vuotiaana. se on traaginen ikä poikalapselle tulla isättömäksi. Veljellä on traumoja ja on aina etsinyt isäänsä miehistä. Tullut siten useasti hyäksikäytetyksi jne. Nylkyään on sitten alkoholisti.

[/quote]

Olisko veljesi ilman näitä traagisia tapahtumia hetero?

Vierailija
22/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:12"]

Se ei tee heteroa, jos on vaimo ja lapsia. Yhteiskunnan painostuksesta valinnut "oikean" tien ja elelee nyt näin. Kukin tyylillään

[/quote]

Aina muut tietää kääntyneitä homoja paremmin, mitä nämä ex-homot ovatkaan oikeasti.. Antakaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:36"]Homoksi synnytään. Se on fakta! Muuksi et muutu paitsi valehtelemalla itselleen ja muille.

[/quote]

Se voi päteä sinuun mutta ei kaikkiin. Miksi on niin vaikeaa tajuta, että hetero voi muuttua homoksi ja homo heteroksi? Moni jopa tietää tällaisia ihmisiä, joten miten voit väittää vastaan? Lisäksi hyvin moni on bi.

[/quote]

olen hetero, mutta tunnen henk.koht monia homoja ja lesboja. Kaikki ovat sanoneet aina tienneensä olevansa jompaa kumpaa, heidän vanhempansakin ovat sen huomanneet ennen kuin he ovat täyttäneet edes 5. Kerro mulle miten joku voi nuin vain päättääkin, että empäs tykkääkään tytöistä, tykkkään pojista! On eri seksuaalisuuden puolia, jotkut ei esim halua harrastaa seksiä ollenkaan, koskaan, ikinä, jotkut ihastuu persoonaan ja ei siten luokittele itseään homoksi/heteroksi vaan biksi. Yksinkertasta

Vierailija
24/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:25"]

Samaa ihmettelen itsekin. Miksi niitä, jotka pitkän hetero-suhteen jälkeen alkavatkin homosuhteeseen ylistetään, kukaan ei kyseenalaista suuntaan tai toiseen. Mutta annas olla jos juttu meneekin toisinpäin? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin, että se oli feikki-homo tai sitten edelleen tukahduttaa homotunteensa.

[/quote]

Näitä amadeuksia kritisoidaan siksi, että he esittävät homouden yleisesti vääränä ja heterouden eheytymisenä. Ei siksi, että he ovat parisuhteessa eri sukupuolen kanssa oltuaan aiemmin suhteessa samaan sukupuoleen. Näytä mulle homo, joka yleistää heterouden olevan rikkinäisyyttä..

[/quote]

En ymmärrä, miksi se on niiin vaikeaa ymmärtää, että joku voi kokea oman homoutensa vääräksi, rikkinäisyydeksi. Ihan sama vaikka kuinka vakuuteltais, että ei siinä ole väärää, hyväksy itsesi. Mitä jos ihminen ei vain voi? Miksi se on väärin? Ymmärsin, että kyseinen blogisti on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä nyt. Miksi se on teidän mielestänne väärin? Mistä te tiedätte, että se valehtelee itselleen ja kaikille ja on vaan oikeesti onneton jne.

Jos hän olisi ollut hetero, joka on kokenut jollain tavalla vääräksi aiemmat heterosuhteensa ja myöhemmällä iällä löytänyt itsensä homona, niin sehän ois ollu niiiin mahtavaa ja hienoa ja jee. Miksei sama voi toimia toiseen suuntaan? Ei se silloin ole ollu aito hetero/homo. Mutta jos henkilöllä on ollut heterotunteita ja myöhemmin homotunteita, niin kuinka kukaan ulkopuolinen voi väittää, etteivät nämä tunteet ole olleet aitoja ja sillä hetkellä henkilölle todellisia? Millä oikeudella kukaan voi sanoa noin?

Vierailija
25/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tarkemmin sanoa mutta ehkä on helpompi kääntyä ns heterosta homoksi kun yleinen ilmapiiri sallivampi. Nämä "heterot" ovat ehkä aina tunteneet vetoa vastakkaiseen sukupuoleen tai molempiin. Siirtyminen homoudesta heterouteen ei ehkä ole niin yleistä.

Vierailija
26/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:36"]Homoksi synnytään. Se on fakta! Muuksi et muutu paitsi valehtelemalla itselleen ja muille.

[/quote]

Se voi päteä sinuun mutta ei kaikkiin. Miksi on niin vaikeaa tajuta, että hetero voi muuttua homoksi ja homo heteroksi? Moni jopa tietää tällaisia ihmisiä, joten miten voit väittää vastaan? Lisäksi hyvin moni on bi.

[/quote]

olen hetero, mutta tunnen henk.koht monia homoja ja lesboja. Kaikki ovat sanoneet aina tienneensä olevansa jompaa kumpaa, heidän vanhempansakin ovat sen huomanneet ennen kuin he ovat täyttäneet edes 5. Kerro mulle miten joku voi nuin vain päättääkin, että empäs tykkääkään tytöistä, tykkkään pojista! On eri seksuaalisuuden puolia, jotkut ei esim halua harrastaa seksiä ollenkaan, koskaan, ikinä, jotkut ihastuu persoonaan ja ei siten luokittele itseään homoksi/heteroksi vaan biksi. Yksinkertasta

[/quote]

Niin tunnen minäkin ja useimmat sanovat samaa. Paitsi sitten ne, jotka yhtäkkiä eivät enää voikaan sanoa sitä, koska suuntautuminen on muuttunut. Uskoit tai et, tunnen kuitenkin tällaisia ihmisiä. Eivät he itsekään tiedä miksi niin kävi ja vaatiihan se kovan sisäisen painin hyväksyä muuttunut identiteetti.

Eikä biseksuaalisuus ole niin mustavalkoista kuin esität tuossa: ei jokainen bi "ihastu persoonaan" sukupuolesta välittämättä. Monet, mutta eivät kaikki. En esimerkiksi minä.

Vierailija
27/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nämä ole bissejä jotka vaihtaa seksuaalisuuttaan kuin sukkia. Ja näitten ymmärtäjät myös bisseyteen kallellaan. Minä tunnen syvää epäluottamusta miehiä kohtaan lapsuuteni takia ja olen jopa toivonut olevani lesbo, mutta kun en vain ole. En tippaakaan eikä se muuksi muutu päätöksellä.

Vierailija
28/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te täällä väitätte ko henkilön puolesta asioita. hän on  sanonut olleensa täysihomo, ei bi tms. ja Usko Jeesukseen on tehnyt hänestä sen miksi Jumala hänet loi. Ette te voi sanoa että kristityt ei hyväksy sitä ja tätä ja kaikki on normaalia. Miksi ette hyäksy silloin kyseisen ihmisen valintoja ja usko sitä miltä hänestä tuntuu. Olette todella arvostelevia itse ja sitten aina sanotte kristityistä samaa  ym. HÄVETKÄÄ

Vierailija
29/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:25"]

Samaa ihmettelen itsekin. Miksi niitä, jotka pitkän hetero-suhteen jälkeen alkavatkin homosuhteeseen ylistetään, kukaan ei kyseenalaista suuntaan tai toiseen. Mutta annas olla jos juttu meneekin toisinpäin? Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin, että se oli feikki-homo tai sitten edelleen tukahduttaa homotunteensa.

[/quote]

Näitä amadeuksia kritisoidaan siksi, että he esittävät homouden yleisesti vääränä ja heterouden eheytymisenä. Ei siksi, että he ovat parisuhteessa eri sukupuolen kanssa oltuaan aiemmin suhteessa samaan sukupuoleen. Näytä mulle homo, joka yleistää heterouden olevan rikkinäisyyttä..

[/quote]

En ymmärrä, miksi se on niiin vaikeaa ymmärtää, että joku voi kokea oman homoutensa vääräksi, rikkinäisyydeksi. Ihan sama vaikka kuinka vakuuteltais, että ei siinä ole väärää, hyväksy itsesi. Mitä jos ihminen ei vain voi? Miksi se on väärin? Ymmärsin, että kyseinen blogisti on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä nyt. Miksi se on teidän mielestänne väärin? Mistä te tiedätte, että se valehtelee itselleen ja kaikille ja on vaan oikeesti onneton jne.

Jos hän olisi ollut hetero, joka on kokenut jollain tavalla vääräksi aiemmat heterosuhteensa ja myöhemmällä iällä löytänyt itsensä homona, niin sehän ois ollu niiiin mahtavaa ja hienoa ja jee. Miksei sama voi toimia toiseen suuntaan? Ei se silloin ole ollu aito hetero/homo. Mutta jos henkilöllä on ollut heterotunteita ja myöhemmin homotunteita, niin kuinka kukaan ulkopuolinen voi väittää, etteivät nämä tunteet ole olleet aitoja ja sillä hetkellä henkilölle todellisia? Millä oikeudella kukaan voi sanoa noin?

[/quote]

Amadeus ei väitä, että HÄN koki homosuhteensa väärinä, vaan hän väittää, että homosuhteet ovat väärin. Tässä on se ero..edelleen, näytä mulle homo joka väittäisi samaa heteroudesta.

Vierailija
30/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:46"]

Homoksi synnytään. Se on fakta! Muuksi et muutu paitsi valehtelemalla itselleen ja muille.

[/quote]

valitettavasti ei pidä paikkaansa. veljeni raiskattiin  n 13-14v iässä ja lisäksi hän menetti yhteyden isäänsä 4vuotiaana. se on traaginen ikä poikalapselle tulla isättömäksi. Veljellä on traumoja ja on aina etsinyt isäänsä miehistä. Tullut siten useasti hyäksikäytetyksi jne. Nylkyään on sitten alkoholisti.

[/quote]

[/quote]

voi olla että olisi. Kun lapsi raiskataan mennään siinä sotkemaan vielä kehittymässä oleva seksuaalisuus. Lisäksi on itse sanonut kaipaavansa ja etsivänsä isää joka huolehtisi hänestä. jos tällainen olisi lapsena ollut kykenisi hän olemaan mies, hetero ja huolehtimaan kenties itse lapsista. Sen sijaan on niistä asioista aivan pihalla.

Vierailija
31/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Eiköhän nämä ole bissejä jotka vaihtaa seksuaalisuuttaan kuin sukkia. Ja näitten ymmärtäjät myös bisseyteen kallellaan. Minä tunnen syvää epäluottamusta miehiä kohtaan lapsuuteni takia ja olen jopa toivonut olevani lesbo, mutta kun en vain ole. En tippaakaan eikä se muuksi muutu päätöksellä.

[/quote]

Et sinä voi määritellä muiden seksuaalisuutta. Ei kukaan muu kuin ihminen itse voi luokitella itseään. Jos ihminen kokee olevansa homo, hän on homo, riippumatta siitä mitä muut ajattelevat hänen olevan. Sama pätee myös silloin, kun seksuaalinen suuntautuminen muuttuu: ei hänen menneisyytensä homona muutu yhtäkkiä menneisyydessä biseksuaalina vain siksi, että sinä väität niin.

Vierailija
32/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä en ensinnäkään ajattele että homoseksuaalisuus on jotain josta pitää eheytyä. Sehän on sama kuin että mun pitäisi eheytyä siitä että mulla on vihertävät silmät, ne ei muun värisiksi muutu paitsi laittamalla ruskeat piilarit ja uskottelemalla itselle että silmät ovat oikeastikin ruskeat. Toiseksi en millään usko näihin uskon avulla eheytymisiin, tietenkään kohdan yksi perusteella. Lisäksi tuolla blogissa ei ole tämän vuoden puolelta mitään, joten on tainnut kuitenkin tulla niitä ongelmia, mitä väistämättä itsensä kieltämisestä seuraa ennemmin tai myöhemmin. Olet hetero, homoseksuaali tai bi, syntymästä lähtien. Sukupuolikin on monipuolisempi käsite kuin ajatellaan ja on olemassa miehiä, naisia ja androgyynejä. Joskin voit syntyä väärään sukupuolen kroppaan, siksi tehdään sukupuolenkorjausleikkauksia. Hermofrodiitit on sitten vielä yksi asia. Heitä ei pidä mennä leikkemään ennenkuin itse siitä kykenevät päättämään.

Vierailija
33/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

voi olla että olisi. Kun lapsi raiskataan mennään siinä sotkemaan vielä kehittymässä oleva seksuaalisuus. Lisäksi on itse sanonut kaipaavansa ja etsivänsä isää joka huolehtisi hänestä. jos tällainen olisi lapsena ollut kykenisi hän olemaan mies, hetero ja huolehtimaan kenties itse lapsista. Sen sijaan on niistä asioista aivan pihalla.

[/quote]

Hänellä on varmasti syviä arpia ja monia ongelmia elämässään, mutta myöntänet, että et tiedä johtuuko hänen homoutensa lapsuudesta, eli et voi sanoa, että lapsuuden traumat tekivät hänestä homon. Vaikka isä olisi ollut paikalla ja häntä ei olisi raiskattu, hän olisi silti voinut olla homo.

Vierailija
34/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Eiköhän nämä ole bissejä jotka vaihtaa seksuaalisuuttaan kuin sukkia. Ja näitten ymmärtäjät myös bisseyteen kallellaan. Minä tunnen syvää epäluottamusta miehiä kohtaan lapsuuteni takia ja olen jopa toivonut olevani lesbo, mutta kun en vain ole. En tippaakaan eikä se muuksi muutu päätöksellä.

[/quote]

Et sinä voi määritellä muiden seksuaalisuutta. Ei kukaan muu kuin ihminen itse voi luokitella itseään. Jos ihminen kokee olevansa homo, hän on homo, riippumatta siitä mitä muut ajattelevat hänen olevan. Sama pätee myös silloin, kun seksuaalinen suuntautuminen muuttuu: ei hänen menneisyytensä homona muutu yhtäkkiä menneisyydessä biseksuaalina vain siksi, että sinä väität niin.

[/quote]

Itseltään voi kieltää asioita ja torjua omassa itsessä olevia ominaisuuksia, mutta siellä ne on, tai sitten ei. Olen täyshetero ja jossain muualla on täyshomoja, ja sitten on jotain siltä väliltä joka ei kykene tai suostu näkemään totuutta itsestään. Nää sitten pelkää että jos homous hyväksytään homot valloittavat maailman, koska heidän maailmassaan se vaara on tosiaan todellinen. Ja absurdi täyshereron tai täyshomon maailmassa.

Vierailija
35/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Eiköhän nämä ole bissejä jotka vaihtaa seksuaalisuuttaan kuin sukkia. Ja näitten ymmärtäjät myös bisseyteen kallellaan. Minä tunnen syvää epäluottamusta miehiä kohtaan lapsuuteni takia ja olen jopa toivonut olevani lesbo, mutta kun en vain ole. En tippaakaan eikä se muuksi muutu päätöksellä.

[/quote]

[/quote]

Itseltään voi kieltää asioita ja torjua omassa itsessä olevia ominaisuuksia, mutta siellä ne on, tai sitten ei. Olen täyshetero ja jossain muualla on täyshomoja, ja sitten on jotain siltä väliltä joka ei kykene tai suostu näkemään totuutta itsestään. Nää sitten pelkää että jos homous hyväksytään homot valloittavat maailman, koska heidän maailmassaan se vaara on tosiaan todellinen. Ja absurdi täyshereron tai täyshomon maailmassa.

[/quote]

Tuollaisten kiihkoilijoiden vuoksi maailma on viturallaan. Olen itse bi ja minusta se, että väität minun olevan kykenemätön näkemään totuutta itsestäni, on loukkaava ja suoraan sanottuna typerä. Näen totuuden itsestäni erittäin selkeästi, selkeämmin En jälkeen kun vihdoin myönsin itselleni olevani bi. Sitä ennen tuskailin, olenko hetero vai homo. Nyt en enää tuskaile, sillä tiedän, ettei maailma ole mustavalkoinen ja ehdoton sillä tavalla kuin virheellisesti kuvaat.

Vierailija
36/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskalit oletko hetero vai homo ja sitten tajusit olevasi bi. My point exactly. Täysheteron tai homon ei tarvi tuskailla kun ei ole mitään tuskailtavaa..

Vierailija
37/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus vaihdatte suuntautumistanne kuin paitaa. Lyön kyllä vain tonnista vetoa, että jos olet ollut "aina hetero" ja nyt homo, niin olet ollut aina homo, et vaan ole sitä myöntänyt. Harvemmin kukaan on homo vaan huviksensa ja päättää kääntyä heteroksi kun huomaa asian niin olevan. Toisinpäin se on " yleisempää" siis heterosta homoksi " kääntyminen"

Vierailija
38/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:12"]Tuskalit oletko hetero vai homo ja sitten tajusit olevasi bi. My point exactly. Täysheteron tai homon ei tarvi tuskailla kun ei ole mitään tuskailtavaa..

[/quote]

Mutta niinpä vain pari tuntemaani täyshomoa ovat äkkiä rakastuneet vastakkaisen sukupuolen edustajaan ja joutuneet käymään läpi sen tuskailun, jota suuntauksen uudelleenmäärittely tuo mukanaan. Eräskin mies koko lapsesta asti olleensa homo, pyöri homobaareissa ja eli miessuhteissa, ja eräänä päivänä hän huomasi ihastuneensa tuntemaansa naiseen. Sitä ennen hän ei ollut koskaan ollut kiinnostunut naisista millään tavalla, hän oli täyshomo. Nyt hän kokee olevansa hetero ja seurustelee yhä saman naisen kanssa jo viidettä vuotta.

Vierailija
39/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:30"]

Olisivatpa kaikki noin avarakatseisia :) mutta ei, kapeakatseisia rasisteja kuin numero 3 on aivan liian paljon tässä maailmassa :(

[/quote]

Onko seksuaalisuus sama asia kuin rotu?

Vierailija
40/47 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:17"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:12"]

Se ei tee heteroa, jos on vaimo ja lapsia. Yhteiskunnan painostuksesta valinnut "oikean" tien ja elelee nyt näin. Kukin tyylillään

[/quote]

Onko mielestäsi sitten ne, jotka eläneet heteron nuoruuden ja myöhemmin sitten löytäneet homouden itsestään ja ajautuneet parisuhteeseen saman sukupuolen kanssa loppuelämäksi, ovatko he mielestäsi sitten kuitenkin heteroita, jotka ovat ehkä yhteiskunnan painostuksesta päätyneet homosuhteeseen, mutta pakko olla pohjimmiltaan heteroita kun eka olivat heteroita?

Kiinostais kuulla sung hienosta logiikastas

[/quote]

Kukaan tuskin aloittaa suhdetta saman sukupuolen kanssa (varsinkin jos suku ja ystävät eivät tätä hyväksyisi), jotta näyttäisi muiden silmissä normaalilta, muut hyväksyisivät jne. Heterosuhteeseen voivat ajaa sosiaaliset paineet, pitkäaikaiseen homosuhteisiin ei tällaisen "teeskentelyn" takia päädytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi