Olen käynyt kaupassa korona-aikana sekä maskilla että ilman. Kun käytän maskia, ihmiset tunkevat selvästi lähemmäksi
Olen huomannut, että monilla se turvavälien pitäminen näyttää rakoilevan muutenkin. Mutta sen olen huomannut maskia käyttäessäni ihmisiä tunkee lähelleni selvästi enemmän kuin ilman maskia. Siltä osin tunnen oloni jopa turvallisemmaksi ilman maskia. Samalla myös rauhallisemmaksi. Se vaan rauhoittaa, kun on hajurakoa joka suuntaan kunnolla.
Kommentit (12)
Olen huomannut saman! Myöskin sen, että lähelle tunkevat ovat maskittomia.
Vierailija kirjoitti:
No ne uskaltaa tulla lähemmäksi, koska sulla on maski, joka suojaa heitä.
Turvaväleistä on tarkoitus pitää kiinni, oli maskia tai ei.
Mikä hem.metti vaivaa ihmisiä, jotka jankuttavat ja jankuttavat niin v í ț u š t i??! 😴😴😴
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Ja sen, että julkisissa yskivät on useimmin maskittomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ajattele asiaa pyskologian kannalta. Vastaasi tulee kaksi miestä. Toinen tien toisella puolella olevalla jalkakäytävällä ja toinen toisella. Vasemmalla oleva mies näyttää tavalliselta harmittomalta töistä palaavalta perheenisältä (maski) ja oikealla taas on sekavia puhuva selkeästä aineissa oleva aggressiiviselta vaikuttava mies (ei maskia). Kummalle puolelle tietä menet eli kumman miehen ohitat lähietäisyydeltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Ja sen, että julkisissa yskivät on useimmin maskittomia.
Maskilliset jäävät kotiin, jos heillä on yskä. Ja menevät koronatestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ajattele asiaa pyskologian kannalta. Vastaasi tulee kaksi miestä. Toinen tien toisella puolella olevalla jalkakäytävällä ja toinen toisella. Vasemmalla oleva mies näyttää tavalliselta harmittomalta töistä palaavalta perheenisältä (maski) ja oikealla taas on sekavia puhuva selkeästä aineissa oleva aggressiiviselta vaikuttava mies (ei maskia). Kummalle puolelle tietä menet eli kumman miehen ohitat lähietäisyydeltä?
Hmm, aika ärhäkkää tarjota vaihtoehdoksi ääripäät 😁 Olisi riittänyt maskiton vs maskillinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aika ärhäkkää tarjota vaihtoehdoksi ääripäät 😁 Olisi riittänyt maskiton vs maskillinen.
Ehkä vähän ärhäkkää, mutta pointti siis on, että kummalta saat todennäköisemmin tartunnan: maskilliselta vai maskittomalta. Kumman lähellä olosi tuntuu turvallisemmalta.
Mä en ymmärrä missä helvetissä ihmiset käy kaupassa kun siellä tungetaan ja ängetään ja joidenkin niskaan jopa höngitään ja syljetään. Olen liikkunut kaupassa melko vapaasti koko kriisin ajan, eikä kukaan tunge ja höngi.
Voisiko sen tunkemisen sitten lopettaa vihdoin, koska turvavälit ja maski ei estä viruksia ilmasta täysin vähentää kyllä.