166cm ja 71kg, enkä laihduta...
...mitäs sanoo av-raati? Lisättäköön vielä, että kropastani löytyy niin selluliittia kuin pömppömahakin, ihan selvästi erottuva vieläpä.
Urheiluni koostuu pitkistä kävelyistä ja joogasta. Inhoan hölkkäämistä ja kuntosaleja.
Mittani ovat 95 - 80 - 110. Olen kihloissa ja avoliitossa. Rakastan työtäni (pianonsoitonopettaja ja keikkamuusikko), lapsia ei vielä ole.
En pidä kehoani rumana, vaan kauniin pehmeänä, naisellisen täyteläisenä. Pukeudun monenlaisiin tyyleihin, fiiliksestä riippuen.
Harmittaako ikilaihdutuskuurilla olevia av-hapannaamoja?
Kommentit (20)
Itsehän sinä sen kehosi kanssa elät ja ihana jos olet tyytyväinen.
Mä oon 165cm ja 72kg. Mitat 95-90-96. Vähän siis pitäisi laihduttaa, kun on omenalihavuutta, mutta hyvin pärjään näinkin. Pidä kilosi ihan kaikessa rauhassa, eihän sinulla ylipainoa edes ole kuin ihan muutama kilo.
Kohtalotoveri täällä! Itse olen 166/69 ja aivan täysin tyytyväinen. Teininä olin alipainoinen ja kävin läpi syömishäiriöhelvetin joten nyt parantuneena en halua edes ajatella laihduttamista uudelleen.
Syön kaikkea kohtuudella, herkuttelenkin. Liikuntani on kotijumppaa ja pitkiä reippaita kävelylenkkejä. Olo on nykyään niin paljon parempi ja ennen kaikkea TERVEEMPI nyt kun pinna ei ole kireällä syömättömyyden ja kieltojen takia.
Olen myös terve ja se on se mikä merkitsee eniten. Lihaskuntoa ja kestävyyskuntoa löytyy.
Äitini on sairastunut nyt viidenkympin kriisissään syömishäiriötä lähentelevään tilaan ja hän syyllistää minua kyllä sen minkä ehtii pehmeämmästä ulkomuodostani. Alussa se oli ahdistavaa mutta sitten tajusin että en voi enkä halua miellyttää enää ketään muuta kuin itseäni :)
Kiva jos viihdyt itsenäsi, eikö siihen jokainen tähtää? Itse olen saanut nyt reilun 6.5kg pois ja matka jatkuu; haluan lihasta ja rasvaa sitten puolestaan pois. Tykkään urheilullisesta kropasta ja olen sellaisen päättänyt hankkia.
Naisen vyötärönympäryksen tulisi olla alle 80cm terveyssuositusten mukaan.
Mikä saa sut ap luulemaan, että kaikki normaalipainoiset laihduttaisivat/olisivat lihduttaneet :D
ilman tota kommenttia olisinkin uskonut että olet tyytyväinen kehosi...
Aika samoissa mitoissa ollaan ja minäkään en laihduta. :) Viihdyn mainiosti kropassani, vaatteeni ovat kivan näköisiä päälläni ja kuntoni on erittäin hyvä. Vain anopin mielestä painoa on liikaa, mutta pituutta taas liian vähän, joten ne kommentit jätän omaan arvoonsa. ;-) Yhtään ystävää ja kaveria ei ole minua hylännyt painoni takia, päinvastoin, minuun on helppo tutustua. En stressaa turhista, vaan olen tyytyväinen elämääni.
En ole vaki-av-kirjoittelija, mutta sanoisin, että hyvältä kuulostaa. Toistakymmentä vuotta sitten hyväksyin sen, että olen painoindeksin mukaan kokonaiset kaksi (!!) kiloa ylipainoinen. Ulkonäölle ja terveydelle on eittämättä ollut etua siitä, etten niiden kahden vaivaisen kilon takia ole sortunut kerran-pari vuodessa toistuviin epärealistisiin, liian kunnianhimoisiin elämäntapamuutoksiin saati kitudieetteihin kesän lähestyessä.
Lihakset ovat säilyneet, ja monet kaverini, joilla on noita uusivuosi- tai kevätdieettejä ovat päätyneet jojottamaan... Ihannepaino-ylipaino, taas hetken ihannepaino, vielä enemmän ylipainoa. Ei pointtia siinäkään.
Olen hyvin säilynyt, terve ja voimakas. Enkä oo käyttänyt työvuosien mittaista rupeamaa noiden asioiden ajattelemiseen.
Paljon hyötyliikuntaa, vähän pilatestyyppistä jumppaa päivittäin, luonnossa liikkumista rankemmankin kautta. Toisinaan uintia ja yksi vähän harvinaisempi extremelajina pidetty harrastus. Siinä mun kattaus.
terv. pian 40-vuotias nainen
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:14"]
Mikä saa sut ap luulemaan, että kaikki normaalipainoiset laihduttaisivat/olisivat lihduttaneet :D
[/quote]
10 toteaa tähän, että ikäisteni naisten juttelua kuunnellessa tuntuu, kuin 80% naisista, niistä normaalipainoisista siis, olisi myös tässä rumbassa mukana suuren osan ajastaan.
Vakauttaminen ennen kaikkea :)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 19:14"]Mikä saa sut ap luulemaan, että kaikki normaalipainoiset laihduttaisivat/olisivat lihduttaneet :D
[/quote]
En uskokaan että KAIKKI normaalipainoiset haluavat laihduttaa. Täällä av:lla vaan tuntuu laihduttaminen olevan se juttu. Avasin ketjun koska halusin kertoa, etteivät ihan kaikki tavoittele hoikkuutta / laihuutta, ja lisäksi tykkään lapsellisuuttani olla inhottava kroppanatseille.
ap
Mä oon 164/69 ja oon kans ihan tyytyväinen tähän.
Itse olen 166cm ja noin 97kg... tosin vasta 2kk sitten synnytin toisen lapseni, mutta raskaus ei paljoakaan painoa lisännyt. Koskaan en ole ollut laihiksella mutta imetyksen jälkeen viimeistään ensi vuonna olis tarkoitus jonkinverran pudottaa.
En voi kuvitellakaan että painaisin alle 70kg, olisin tosi tyytyväinen alle 80kiloon. Rinnanympärys mulla taitaa olla suurin, kuppikoko 90H, pömppömahaa ja aika pieni takapuoli. Monella jotka paljon laihduttaa, pää näyttää sitten isolta kroppaan verrattuna. Senkään takia en voi kuvitella itseäni mihinkään fitnessmittoihin koska omaan hitusen normaalia suuremman päänympäryksen.
Joten sinua en todellakaan pidä minään läskinä, enkä itseänikään hirveän lihavana, suurempiakin naisia on paljon ja itsellä läski kerääntynyt suht oikeisiin kohtiin :)
Mäkin 165/68. Välillä pohdin taas laihduttamista, mutta kun katson peiliin, niin näytän ihan hyvältä. Kiinteämpi haluaisin ehkä olla, mutta kiloja ei niinkään tarvitsisi lähteä. Mulla on lisäksi selvästi erottuva vyötärö, niin näytän ehkä laihemmalta kuin oikeasti olen (ehkä vain omissa silmissä, mutta riittää mulle).
Teillä on ihan syytäkin olla tyytyväisiä itseenne. Ei haittaa mitään, jos paino keikkuu normaalipainon ylörajoilla, kunhan se ei nouse.
Kireimmät tuntemani ihmiset ovat alati laihduttamassa ja ruoskivat itseään olemalla nälässä. Kyllä siinä kaveruus on koetteilla.
Itse olen normaalipainoinen / hoikka ja liikun ainoastaan reippaalla kävelyllä päivittäin ja uin kerran viikossa. Syön kaikkea ja nautin elämästäni.
Noilla mitoilla näyttää varmasti kivalta, etenkin jos on hieman lihasta kropassa. Aivan turhaa edes miettiä laihduttamista.
Minäkin 166 cm. Olin välillä liian laiha, 46 kg. Nyt 57 kiloisena on vähän liikaa painoa ja vyötäröllä makkara. Pidän itsestäni hoikkana. Hienoa, että joku pitää itsestään myös lihavana. Itse en siihen pystyisi. :-(
Mä oon 175cm/51kg enkä halua tästä lihoa vaikka kaiken maailman mammat siitä marmattaakin :) jos on omassa painossa mukavaa niin siinäkös sit painaa ihan rauhassa mitä haluaakaan.
Minä olen 174cm ja 67kg ja todellakin laihdutan 5kg pois ennen kesää. Pidän itsestäni enemmän kiinteämmässä olomuodossa. Ei siinä mitään natsismia ole mukana.
läski