Naiset ja miehetkin: minkä näköinen nainen on epämiellyttävän näköinen parisuhdemielessä?
Jos ajattelisitte voivanne sortua esim. sivusuhteeseen tai kokonaiseen seurustelusuhteeseen naisen kanssa, niin minkä näköinen nainen olisi liian ruma suhteeseen kanssanne?
Kommentit (60)
Mä olen vääräsäärinen, kaljamahainen, isopäinen, kyömynenäinen, lattaperseinen ja tukka muistuttaa Karpon hattua.
Ainiin, ja karvoitus tursuaa pakaravälistä asti.
Pannaanko ensin ja kosit sitten, jookosta?
N45
Olen aika nirso naisasioissa, mutta sellainen, jota pidän automaattisesti täysin ulkona ajatuksistani, on tällainen kokonaisuus, johon olen monesti törmännyt:
- Omenavartaloinen (laihat jalat, iso pyöreä vatsa, yleensä pienet rinnat)
- Halpoja tatuointeja, kuten suttuinen perhonen niskassa, jotka on otettu joskus likkojen reissussa Thaimaassa
- Lyhyt ja revitty tukka, yleensä tumma, ja jokin räväkkä punainen raita otsatukassa
- Laulaa 23h risteilyllä muiden tyttöjen kanssa kalja tai siideri kädessä pinkit tekokynnet kimaltaen Kaija Koon Korkkarit kattoon-biisiä
- Polttaa tupakkaa ja sen kuulee jo äänestä
- Korvat täynnä erilaisia korvakoruja, huulen reunassa ehkä jokin bling bling
- Ohuet huulet, sumeat silmät ja huonosti hoidettu iho
- Lättänäpylly, inhoaa liikuntaa
- Vaatteina trikoo-naru-tunikaa ja legginssit
Tällaisiin ihmisiin en ole koskaan kokenut vetoa.
Ap rakastui siis kauniiseen naiseen joka jätti hänet? Nyt ajattelet ulkonäkösi puutteita. Miksi? Olihan se nainen kanssasi, hän valitsi sinut. Se miksi suhteet päättyvät, niihin on lukemattomia syitä. Ulkonäköään ei kannata vihata, vaan nostaa pää pystyyn.
Kasvoilla ei ole niin paljon väliä, koska läheisen ihmisen piirteisistä alkaa kuitenkin pitää, laumaeläimiä kun olemme.
Vartalotyypin täytyy kuitenkin olla mieltymysten mukainen, eli minun tapauksessani laiha/siro. Minulla ei ole mitään ylipainoisia naisia vastaan, ja olen ylipainoinen itsekin, mutta en ole toistaiseksi koskaan viehättynyt seksuaalisesti ylipainoisesta naisvartalosta.
Sitten toisen täytyy tuoksua hyvältä ja puhua miellyttävällä äänellä. Tämä on myös kasvonpiirteitä tärkeämpi asia.
No siis ruma. Kyllä kaikki tietävät mikä ruma on, vaikka muuta lässyttävät.
Ylipaino on kaikkein epämiellyttävintä! En ole koskaan tavannut yhtään hyvältä tuoksuvaa, lihavaa henkilöä. Ja ei, parfyymeilla lotraus ei tee ihmistä luonnollisesti hyvänhajuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
8
Hankala luonne, temperamentti.
Elämä sekaisin, exä roikkuu kuvioissa, luottokortti tapissa, etsii prinssiä nostamaan suosta.
Historia kertoo huonosta miesmausta tai seksisuhteilusta.
Eli jä n nånainen. Yllättävästi näillä korteilla saa miehiä pyöritettäväksi, vaikka väittävät etteivät tykkää 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vääräsäärinen, kaljamahainen, isopäinen, kyömynenäinen, lattaperseinen ja tukka muistuttaa Karpon hattua.
Ainiin, ja karvoitus tursuaa pakaravälistä asti.
Pannaanko ensin ja kosit sitten, jookosta?
N45
Tukka, joka muistuttaa Karpon hattua = turn-on!! 😀👍❤
Käyttäjä35165 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8
Hankala luonne, temperamentti.
Elämä sekaisin, exä roikkuu kuvioissa, luottokortti tapissa, etsii prinssiä nostamaan suosta.
Historia kertoo huonosta miesmausta tai seksisuhteilusta.Eli jä n nånainen. Yllättävästi näillä korteilla saa miehiä pyöritettäväksi, vaikka väittävät etteivät tykkää 🤭
Nyt en ymmärtänyt.
Tuossahan mies kirjoitti että voisi harrastaa tällaisen naisen kanssa seksiä (mutta kirjoitti myös ettei ole harrastanut), mutta parisuhteeseen ei huolisi.
jä n nånainen saisi seksiä.
Kunnon nainen saisi seksiä tai parisuhteen.
Millä perusteella se jä n nånainen olisi tässä paremmissa asemissa?
Olen hetero-nainen ja niin on suurin osa naisista, miksi kysyt ennen kaikkea naisilta? Ja vaikken olisikaan, niin moraali on vähän parempi kuin sinulla sivusuhde-vihjailujenesi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu röökiä vetävä on hirvein
Kappas, minäki pääsin listalle. :D
Mitää kovempi kilpailu aiinakin fyyysisesti niin naiset käyttäytyvät kuin koneet. Minä en siiihen peliin lähde. Kuiitenkin isän puolelta kaikki yliopiston käyyyneitä tohtoreita ja meistereita.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoitu röökiä vetävä on hirvein
Mutta pahus vieköön, kun tämän tyyppiset räväkät naiset on petoja sängyssä. Kokemusta useamman otannan perusteella, vaikken todellakaan arvosta röökaamista ja leimoja naisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai jos vain on naamasta ruma; pienet sian silmät, possun pittunokka, noita-akkamainen nenä ja leuka, huonot hampaat, ohut lyhyt tukka, huono iho, selluliitti, löysä iho, allit ja tissit ja peppu roikkuu, ei muotoja (tissiä tai persettä) vartalo muodoton pötkö, omena lihavuus, iso pää suhteessa vartaloon,
Romuluinen vartalo, yli 175 cm pitkä. Ohuet huulet, ryppyinen naama ja vartalo, luurangon laihaHassua. Lihavoidut kohdat ovat minulle turn-on.
- outo mies?
Tämä on muuten minulle yksi suuri mysteeri.
Miksi naiset alapeukuttavat aina kun jollain miehellä on ei-stereotyyppinen naismaku?
Eikö se ole hyvä etteivät kaikki pidä samasta vaaleasta ja sirosta sporttimimmi-eloveenatytöstä?
Onko tämä joku geenijalostusjuttu että naisten mielestä miesten naismaun kuuluisi olla sama ja ne ei-stereotyyppiset piirteet saavat korkeintaan olla neutraaleja mutta ei sellaisia joista mies erityisesti pitää?
Väritöön ihminen on epämielllyttävä. Voi jo kauukaa aaavistaaa että millainen tulevaisuus voisi olla tuon laisen ihmisen kansssa edesssä eli eritttäin väritön ja joka kelllon kolkahduksen tienoillla vain ajatella että yhä lähemmäs kuolemaa me kaiikki tääällä talllaillaaan.
Vierailija kirjoitti:
Väritöön ihminen on epämielllyttävä. Voi jo kauukaa aaavistaaa että millainen tulevaisuus voisi olla tuon laisen ihmisen kansssa edesssä eli eritttäin väritön ja joka kelllon kolkahduksen tienoillla vain ajatella että yhä lähemmäs kuolemaa me kaiikki tääällä talllaillaaan.
Mä voiisin sanoa humoristisellla ääänen piiipityksellä etttä ei tarrtte enää niitä kelloja kolkutttaa, ymmärsin kylllä, mä meeeen nyt kakspiippusen haulikon kanssa keskelle tota torpppa jaa lataaa itteni täyteeen ruutia ihan meidän kauniiin rakkautemme vuoooksi jotta sääästyn siltäkin kärsimysnäytelmältä.
Miehen näköinen ja möreä ääninen nainen. Sellaisiin sekaantuvat vain bi seksuaaliset miehet.
Läski, läski, läski. Feministi, kyläpyörä ja läski.
Hassua. Lihavoidut kohdat ovat minulle turn-on.
- outo mies?