Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Join yhden pienen siiderin; ihana olla vahan humalassa. Jos olisin aina tassa tilassa olisin puheliaampi ja mulla olisi varmastikin enemman ystavia...
28.07.2006 |
Kommentit (2)
parin oluen jälkeen olen paljon puheliaampi ja sosiaalisempi.
Hirveässä kännissä sitten sellainen höpöttäjä jota kukaan ei jaksa kuunnella :)
selvinpäin olen ujo :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sitten ei kukaan jaksa enää kuunnella mua.