Totuus on tarua ihmeellisempää-pino!
Kaverini oli miehen ja toisen pariskunnan kanssa vuosia sitten mökillä pohjoisessa. Joivat siellä illalla pirtua ja olivat kauheessa kännissä. Se oli sitä aikaa kun pirtusta puhuttiin että voi sokeutua ja miehet siellä naureskeli tälle että jos mekin nyt sokeudutaan....
No aamulla kun he heräsivä t, toinen miehiestä ei nähnyt mitään. Huusi vaan et mä oon sokeentunut yöllä... Mun kaveri juoksi pitkin metsää hangessä kännykän kanssa ja soitti paikalle medihelin.
Lääkärit tuli ja tutki tilanteen... kävi ilmi että miesten silmälasit oli vaihtuneet...
Kommentit (2)
Vierailija:
Kaverini oli miehen ja toisen pariskunnan kanssa vuosia sitten mökillä pohjoisessa. Joivat siellä illalla pirtua ja olivat kauheessa kännissä. Se oli sitä aikaa kun pirtusta puhuttiin että voi sokeutua ja miehet siellä naureskeli tälle että jos mekin nyt sokeudutaan....No aamulla kun he heräsivä t, toinen miehiestä ei nähnyt mitään. Huusi vaan et mä oon sokeentunut yöllä... Mun kaveri juoksi pitkin metsää hangessä kännykän kanssa ja soitti paikalle medihelin.
Lääkärit tuli ja tutki tilanteen... kävi ilmi että miesten silmälasit oli vaihtuneet...
En puhunut asiasta kenellekään ihmiselle, mutta rukoilin, että asia järjestyisi jotenkin. Pari päivää sen jälkeen sain postissa kirjekuoren, jossa oli 250 markkaa eikä mitään muuta. En tänä päivänäkään tiedä, kuka ne rahat oli lähettänyt. :)