Lue keskustelun säännöt.
Iäkkäät isovanhemmat lapsiperhe Pääsiäispyhiksi
13.04.2014 |
Isovanhemmat ovat hyvin iäkkäitä ja sukulaisperhe tulossa Pääsiäispyhiksi heille yökylään pienten lasten kanssa. Miten saada heidät kauniisti ymmärtämään ettei isovanhemmat enää tahdo jaksaa millään "hotellia" pitää 24/7. Sukulaiset ovat aina olleet erityisen rakkaita heille, mutta voimavarat alkaa tulla nyt vastaan.
Kommentit (2)
Valitettavasti ei osata "lukea peliä" tässä tapauksessa. Ihmetyttää suuresti kun isovanhemmilla ikää lähes 85 vuotta, tähän saakka he ovat jaksaneet vielä "täyden ylläpidon" laitella heille. Tuo hotellihomma kuulostaisi erityisen ihanteelliselle ja näinhän homman pitäisi mennäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Harmillista, jos he eivät itse osaa "lukea peliä" tuon vertaa.
En tiedä, kuinka hyvin tunnet ko. perheen? Itse soittaisin varmaankin perheen äidille/isälle (riippuen kumman tuntisin paremmin) ja kertoisin asian aivan ystävällisesti. Voihan olla, etteivät tosiaan tiedä, että tilanne on tämä ja ovat oikeasti kiitollisia vinkistäsi.
Ehkä sen myötä varaavat hotellin ja ilahduttavat isovanhempia päivävierailulla tai vaihtoehtoisesti lyhentävät reissun "lyhkäiseksi" yhden yön reissuksi. Ja tietysti tuovat ruoat ym. mukanaan itse, eivätkä oletakaan täyttä ylläpitoa.