Naisen aloitekyvyttömyys
Eihän tämä mikään uusi asia ole, mutta "ääneen" täytyy ihmetellä vaimon aloitekyvyttömyyttä.
Eilen vaimolla oli yövuoronsa päälle nukkumapäivä, ja niin kuin hän lähes aina, runkkailee itsensä uneen ja käy laatikollani käyttäen vibrojamme, käyttöä varten ne toki olen hankkinutkin, ei siinä mitään.
Yleensä nukkumapäivän iltana minun ei kannata aloitetta seksiin tehdä, eikä niinä päivinä kun hän on jo ehtinyt masturboimaan. Seksi on surkeaa niinä päivinä jos sitä sattuu edes saamaan.
Eilen oli outo päivä, alkuillasta hän jo kiehnasi poikkeuksellisen lähentelevästi. Suihkusta tultuaan pudotti pyyhkeen silmieni edessä ja hetken päästä istui lattialla kaikessa rauhassa hajareisin rasvaamassa itseään niin, että paljas pillu loisti yöpaidan nousseen helman alta. Edellä mainittuja ei todellakaan tapahdu nähteni oikein koskaan.
Nukkumaan mennessä läheisyys jatkui, eikä edellisten tapahtumien perusteella ollut epäselvää, että seksiä hän tahtoi. Mutta. Minun ei tehnyt mieli, joten en tehnyt aloitetta. Olisin kyllä helpolla syttynyt, mutta muutama suudelma ja kämmenselän silittely ei sitä vielä tee. Pitelin vaan kainalossa ja mielenkiinnolla odottelin, tapahtuuko jotain. Ei tapahtunut.
Sitä vaan ihmettelen, että vaikka olisit miten alistuva sub, niin mikä siinä on niin vaikeaa tehdä sellainen aloite, että toinen innostuu leikkiin mukaan jos kerran itsellä on kone jo lämpöinen?
Kommentit (77)
Minä kyllä tartun aina suoraan kimppuun, ei ole vaikeeta, ja yleensä se olenkin minä joka teen aloitten, siis nainen olen.
Olikohan planeetat viime yönä jossain erikoisessa asennossa tms? Oma emäntä kiehnäsi ja tunki kainaloon ja sitten kun sormella kokeilin niin oli lotimärkä pillu! Hoitelin sitten tietenkin ennen kuin käytiin nukkumaan.
Ei herrajumala mitä miehiä taas...
Ap juuri kuvailit vaimosi aloitteen, etkä tarttunut siihen? Tiedoksi kaikille vastaaville vätyksille: NAINEN TEKEE ALOITTEEN JUURI NOIN: asettamalla itsensä nus simista vaille valmiiksi näkökenttääsi, niin että tyhmäkin tajuaa että seksi on nyt mielessä. Tämä on se Aloite. Sitten panet sitä. Mutta kun ei, siinä on taas oikeen "mies", joka on niin pölvästi että ESITTÄÄ ETTEI HUOMAA! Jatka tuota vielä, niin vaimosi toteaa ettei maksa vaivaa. Jos et hyväksy rooliasi miehen ja naisen soidinmenoissa, niin jää sitten ilman.
Minustakin kuulostaa, että naisesi nimenomaan teki aloitteen, mutta et viitsinyt tarttua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ap juuri kuvailit vaimosi aloitteen, etkä tarttunut siihen? Tiedoksi kaikille vastaaville vätyksille: NAINEN TEKEE ALOITTEEN JUURI NOIN: asettamalla itsensä nus simista vaille valmiiksi näkökenttääsi, niin että tyhmäkin tajuaa että seksi on nyt mielessä. Tämä on se Aloite. Sitten panet sitä. Mutta kun ei, siinä on taas oikeen "mies", joka on niin pölvästi että ESITTÄÄ ETTEI HUOMAA! Jatka tuota vielä, niin vaimosi toteaa ettei maksa vaivaa. Jos et hyväksy rooliasi miehen ja naisen soidinmenoissa, niin jää sitten ilman.
Missasit pointin. Kysymys oli siitä, että pienellä vaivalla olisi saanut minutkin mukaan, mutta jokin esto esti tekemästä sitä. Ja miksi niin, niin sitä en jaksa ymmärtää.
Ap
No kerroitko ap mitä halusit hänen tekevän? Että tiesikö hän siis mitä sinun kanssa pitää tehdä että saa seksiä? Tai oletko joskus muulloin kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on, että nainen korkeintaa vihjaa, että nyt olisi miehen hyvä tehdä aloite. Mikä ihme siinä on, että naiset ovat vielä kiinni jossain 50-luvun kainostelevassa naiskuvassa?
Vierailija kirjoitti:
Minustakin kuulostaa, että naisesi nimenomaan teki aloitteen, mutta et viitsinyt tarttua siihen.
Olen minäkin miehenä tehnyt tuollaisia aloitteita vaikka kuinka. Korkeintaa suhteen alun pupuvaiheessa on nainen niihin tarttunut. Myöhemmin ei koskaan. Mutta silloin vika onkin minussa ja aloitteissani tai sen ajoituksessa, ei tietenkään toisessa osapuolessa.
Vierailija kirjoitti:
No kerroitko ap mitä halusit hänen tekevän? Että tiesikö hän siis mitä sinun kanssa pitää tehdä että saa seksiä? Tai oletko joskus muulloin kertonut?
Ei kukaan nainenkaan kerro, miten häneltä seksiä saa. Se pitää itse oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on, että nainen korkeintaa vihjaa, että nyt olisi miehen hyvä tehdä aloite. Mikä ihme siinä on, että naiset ovat vielä kiinni jossain 50-luvun kainostelevassa naiskuvassa?
Niinpä! Annas olla jos mies tekee vastaavia "aloitteita" kotitöiden suhteen. Istun nyt tässä sohvalla, jos joku vaikka antaisi imurin käteen. Ei naiset sitä oma-aloitteellisuudeksi laske. Mies on vaan rasittavan perässä vedettävä nahjus. Kotityötkin jää ikävästi naisen harteille, miehen saa mukaan vain käskemällä.
Vaihda parempaan naiseen. Mitä tekee suhteella, jossa ei ole hyvää seksiä monta kertaa viikossa?
Täälläkin se kaksinaismoraali nostaa päätään. Toisaalla ollaan sitä mieltä, että nainen jolla 50 seksikumppania on "helppo" mutta kuitenkin sitten pitäis tehdä reippaasti aloitteita seksiin...hihhoijaa miehet!
Ja tosiaan, siellä 50- luvulla näköjään pysytelläänkin asenteissa.
Mun tiedot on pitkälti hankittu Avaraa luontoa katselemalla. Sen perusteella sanoisin, että jos kiimainen naaras asettuu tarjoutuvaan asentoon, kuten tässä esimerkissä, ja vielä rasvaili ja esitteli itseään, niin uros voi mennä panemaan.
Naisena tosin epäilen että olisit ap halunnut hänen imevän kulliasi. Meneppäs nyt järkevänä miehenä kertomaan se naisellesi, kun siitä ei ole sulle juuri hyötyä jos mä tajuan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin se kaksinaismoraali nostaa päätään. Toisaalla ollaan sitä mieltä, että nainen jolla 50 seksikumppania on "helppo" mutta kuitenkin sitten pitäis tehdä reippaasti aloitteita seksiin...hihhoijaa miehet!
Ja tosiaan, siellä 50- luvulla näköjään pysytelläänkin asenteissa.
Vinha perä siinä suhteessa, että naiset ovat aina vapaina olleet puheidensa mukaan kauheita seksikoneita, mutta parisuhteessa se ei sitten enää näy.
Kommentoijilta selvästi ap:n pointti hukassa. Ei se ole aloite että jonkinlaisin menoin ilmaisee että nyt voisi saada. Aloite varsinaiseen seksiin tulee silloin edelleen siltä mieheltä. Olisiko vaikea nousta esim syliin ja suudella tai tulla viereen kodkettelemaan? Jos minä miehenä teen tuollaisia "aloitteita" niin saamatta jää.
Meillä on seksiä lähtökohtaisesti joka ilta. Ei tarvitse erikseen miettiä, kuka tekee aloitteen, ja kumpikin saa tarpeeksi. Jos joskus tulee torjutuksi, ei se haittaa, koska tietää, että huomenna seksiä on taas.
Voin naisena vastata tähän, itselle ainakin on tosi hankalaa suoran aloitteen tekeminen. Käyttäydyn just noin kuten AP:n nainen. Kai sitä pelkää, että tulee torjutuksi niin paljon. Sitten toinen on se, että koen pelkästään kulliin kiinni tarttumisen taas törkeänä ja epäkiihottavana (ehkä siksi, koska en itse syty siitä jos mies vaan ykskaks hyökkää kimppuun ja käsi haaroissa heti joten en osaa luontevasti tehdä sitä toisellekkaan). Sanoisin siis, että ehkä on kyse sukupuolten erosta juurikin siinä, miten sytymme seksiin ja minkä koemme aloitteena (toki poikkeuksiakin löytyy). Naiset kai usein tarviivat sen pidemmän esileikin, johon usein kuuluu tuo vihjailu, johon toivotaan että mies tulisi mukaan ja sitten siitä yhdessä edetään vaiheittan kohti itse hommaan. Miehillä taas taitaa toimia tuo päinvastoin? Siksi se on vaikeaa. Tuo naisen käytös oli esileikin alku!! Se osa monelta mieheltä jää tajuamatta ilmeisesti. Itsellä on myös välillä vaikeuksia aloitteen tekemisessä, siksi kun en oikein tiedä mitä mies haluaa. Kun jos kysyn, ei saa oikein kunnon vastausta koskaan. Sitten pelkään myös torjutuksi tulemista. Muutaman kerran kun oikein olen yrittänyt olla rohkea ja käydä asiaan heti kiinni, niin just silloin miestä ei oo huvittanut. Vaikka on sekin ok, että ei huvita niin silti ne pari kertaa tulleet pakit noin itselle intiimissä asiassa on vaikuttanut kuitenkin siihen aloitteen tekoon, vaikka ehkä lapsellista jäädä kiinni tuohon. Mutta joo. Tässä mun mielipide ainakin asiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä nyt kuvittelisin että yli nelikymppinen nainen joka on tässä taloudessa kymmenen vuotta asunut eikä ennen minua ole nunnanakaan elänyt, tietää mitä se vaatii, että miehillä pulttu paisuu😂
Suikkari tietysti olisi ollut takuuvarma menestys, mutta sellaisen olen saanut vissiin viimeksi pyytämättä vuonna 2018. Pieni hyväily kädellä olisi kyllä riittänyt.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään 50-luvun juttu, vaan peräisin sieltä asti kun oltiin apinoita. Me ihmiset ollaan edelleen osa (avaraa) luontoa siinä missä muutkin otukset tällä planeetalla.
Naaraat toimii niin kuin naaraat toimii, ja urokset joko asettuu selkään nylkyttämään tai jää heinikkoon tai siis sohvalle haaveilemaan. 50 vuotta aateilmastonmuutosta ei nimittäin poista sitä mikä on geeneissä ollut satoja tuhansia vuosia. Ole siis mies ja toimi. Ota vaimosi kun kutsu tulee. Sellainen on todennäköisesti vaimosi mielestä miehekästä ja seksikästä.
Ap:lle bonuksena: ne illan aiemmat lähentelyt kuului olennaisena osana naisen Aloitetta. Naiset tahtoo tulla vietellyiksi aina uudestaan ja uudestaan. Hamaan tappiin asti. Naisilla seksiin virittäytyminen on hidasta ja kuvailemasi asteittainen hivuttautuminen lähemmäs ja lähemmäs on sinulle annettu tilaisuus vaihdella pusuja, heittää ronskia läppää, kähmiä ohimennen. Muistat vain antaa naaraan tulla ja mennä oman mielensä mukaan. Luota siihen että ennemmin tai myöhemmin olet sisällä. Sitten kun paikat on märkänä ja "lupa" tulee, niin painat menemään sydämesi kyllyydestä.
Ole hyvä.
Tämä on kyllä niin totta omassa parisuhteessakin. Olen pyytänytkin useasti tekemään aloitteita. Myös mies haluaa tuntea itsensä halutuksi. Pitemmän päälle melko turhauttavaa että seksin toteutuminen on aina miehen aloitteesta kiinni. Huvittavaa tässä on se että monesti puhuttu tästä jos tulee pidempi tauko seksiin. Joskus kokeillut että en tee aloitetta seksiin mutta en vähennä muuta läheisyyttä. Pitkään siinä sitten ollaan ilman seksiä.