Miten jotkut onnistuu pitämään asunnon aina siistinä?
Kävin naapurissa. Voi että kun oli siistiä.
Miten te onnistutte siinä?
Kommentit (27)
Liity Facebookin Siivoushullut-ryhmään, niin tajuat. Siellä on porukkaa, joka imuroi pari - kolme kertaa päivässä. Väittävät vielä käyvänsä töissäkin, mitä en ihan usko.
Vaiimo antaa useasti seksiä miehelleeen. Ottakaa mallia.
Ongelma on tuo tavaran määrä. Minulla kirjoja, lapsella leluja. Sitten on erilaisia kausikoristeita, muistoja, jne.
Minne laittaa vaikka kaikki kirjat, jotka ei millään kaikki mahdu kirjadtohuoneen ja olohuoneen hyllyihin? Poiskaan en halua heittää. Entä kausikoristeet? 4 laatikkoa askartelutarpeita?
Vierailija kirjoitti:
Vaiimo antaa useasti seksiä miehelleeen. Ottakaa mallia.
Kohhta vaimo ihmettelee kun mies on on imuroimassa vieraidensakin asuntoja.
Kaksi perussiistiä aikuista ei saa sotkua aikaan. Tavarat omille paikoilleen, samoin pyykit ym.
Astianpesukone tyhjennetään saman tien, tiskipöydälle ei kerätä mitään kasoja. Minä hermostun
epäjärjestyksestä, mies pölystä joten koti pysyy siistinä!
Kotonani on useinsiistiä. Muttakun askareista suoriutuminen on henkisen taistelun takana niin on ihan selvä että jossain vaiheessa tulee romahdus ja siivo pääsee pahaksi. Tekemistä on vaan liikaa.
Siivoaminen stressaa mua huomattavasti vähemmän kuin epäsiisteys. Itse asiassa jopa nautin siivoamisesta. Kuulokkeet korville ja muutama tunti hurahtaa huomaamatta. Ylläpitosiivousta päivittäin ehkä yhteensä puolisen tuntia.