Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinua harmittaa se, ettei kotinne ole sisustuslehtien näköinen

Vierailija
12.04.2014 |

eli on vanhanaikainen. Tähän saa vastata siis vain ne, joiden koti on out, pois nykysisustusmuodista.

asteikolla 1(vähän) - 10(paljon)

perustele vastauksesti.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pätkääkään ja kotimme on todellakin out.

Vierailija
2/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Pidän kodistani. Kirjat ja lundiat ovat olleet out jo 30 vuotta eli koko aikuisikäni joten tipahdin jo opiskelukämpässä trendeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. 

Olisi kiva, jos olisi niin siistiä, mutta voiko niissä asua? 

Vierailija
4/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0, ei ollenkaan. Tämä on meidän näköinen koti ja hyvä niin.

Vierailija
5/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi edes kuvitella että ottaisin mallia kotiini jostain lehdestä tai neuvoja 'asiantuntijalta'. Painajaismainen ajatus.

Vierailija
6/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tippaakaan. Kotini on just mun näköinen, enkä haluaisi mitään tähtikuvioista, valkoista olohuonetta.

Vierailija
7/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään :) Tää koti on sisustettu minun ja mieheni maun mukaan, ei sisustuslehtien :)

Vierailija
8/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen vain sellaisia sisustuslehtiä, joiden juttuihin verrattuna kotimme ei ole lainkaan vanhanaikainen. Enemmänkin se häiritsee, että meillä ei ole niin siistiä ja puhdasta kuin haluaisin.

Vierailija
9/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun katselee asuntojen myynti-ilmoituksia, ajattelee, että meidän asuntomme on ihan vanhanaikainen. Sitten taas ajattelen järjellä, että olisi täysin turhaa vaihtaa toimivaa ja oman mielen mukaista sisustusta vain siksi, että se olisi muotia.

Vierailija
10/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. En ole elämässäni avannut yhtäkään sisustuslehteä, joten en tiedä, miltä kodin niiden mukaan pitäisi näyttää. Viihdyn kodissani ja se on pääasia.

Vierailija
11/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:34"]

Joskus kun katselee asuntojen myynti-ilmoituksia, ajattelee, että meidän asuntomme on ihan vanhanaikainen. Sitten taas ajattelen järjellä, että olisi täysin turhaa vaihtaa toimivaa ja oman mielen mukaista sisustusta vain siksi, että se olisi muotia.

[/quote]

Mulla on asunnon hankinta ajankohtaista. Kyllä ne kuvissa siistit kodit todellisuudessa näkee, että esittelyä ja kuvia varten on siivottu. esim. lika ei näy kuvissa. Itse katson aina keittiön lavuaarin alle tarkistaakseni, näkyykä merkkejä vesivahingosta. Se on monessa siistin näköisessä paikassa yllättävän törkyinen, mun päällepäin sekaisessa kodissa ei ole. 

Vierailija
12/28 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä kyllä rehellisesti olen sitä mieltä, että en ehkä halua kotiani juuri kuten sisustuslehdissä on, aina uusimpien trendien mukaisesti. Haluan ajattoman tyylikkään kodin, jossa olisi sellaisia huonekaluja ja juttuja jotka ovat aina "muodissa" kuten aidot itämaiset matot (silkkiä), silkkiverhot vuorituksineen, täysipuiset huonekalut, laatusohvat, ehkä vähän antiikilla höystettynä, mutta ei siltikään mitään varakkaiden ikäihmisten koti-tyyliä, haluaisin asunnon jossa on isot ikkunat, korkea huonekorkeus, asunto vanhasta kivitalosta, oma sauna ja parveke olisi plussaa. 

Ja tietenkin se, mikä harmittaa on, että unelmieni koti vaatii rahaa ja aikaa kierrellä esim. huutokauppoja. Raha näistä suurin este, sillä esim. aidot itämaiset sillkimatot maksavat pienen auton verran.

Vierailija
13/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asteikolla 0. En ole koskaan halunnutkaan, että kotimme komeilisi sisustuslehtien sivuilla. Meidän koti on meitä varten, ei tirkistelijöille. Viihdymme loistavasti!

Vierailija
14/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mua ei nappaa ns.Avotakka-kodit vaan haluaisin vaikka vanhan kartanon sisustuksineen tai jonkun maatalon tmv. Tykkään vanhasta sisustuksesta, aidosta sellaisesta.

Nykyinen koti on sellainen semi-trendikäs. Hajuton ja mauton.

Vierailija
15/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli, tai siis tyylittömyys, ei haittaa yhtään. Lähinnä toivoisin että kotimme olisi käytännöllisempi. enemmän järkevää säilytystilaa jne.. toki silleen ettei näyttäisi ihan rumalta. Nyt jo on ihan liian paljon hätävarana halvalla saatua eriparilipastoa jne, mutta silti säilytystilat ei riitä. Kodissamme siis ei ole missään huoneessa varsinaisia vaatekaappeja tms.

Vierailija
16/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 22:28"]

Ei yhtään. Pidän kodistani. Kirjat ja lundiat ovat olleet out jo 30 vuotta eli koko aikuisikäni joten tipahdin jo opiskelukämpässä trendeistä.

[/quote]

Vastan, vaikken saisikaan, koska kotini on sisustuslehtitasoinen. Miksi ihmeessä kuvittelet, että kirjat ovat olleet pois muodista ikinä? Sivistys on aina ollut in. Meillä on reilut 2000 nidettä ja koti on todellakin elegantti, tyylikäs ja high end -sisustuslehtitasoinen. Ei kaikki tyylikkäät kodit ole samanlaisia. Mautonta kuvitellakaan niin.

Vierailija
17/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimme voisi hyvin olla sistislehden sivuilta. Jos se ei olisi, asia harmittaisi kohtuullisen paljon, koska olemme nähneet paljon vaivaa sisustuksen eteen. Sisustuslehtikoti tarkoittaa meille asumusta, joka on sisustettu hyvällä maulla, laadukkaasti ja kiinnostavasti. Sellaisessa kodissa haluamme iöman muuta asua.

Vierailija
18/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sisustuslehtimäisyyttä on varmaankin vain siisteys, järjestys ja leikkokukat. Muuten aika kerroksellista tyylillisesti ja esineitä pinnoilla ja seinillä (taidetta) samoin kirjoja paljon. En seuraa sisustuslehtiä, enemmän kiinnostaa puutarhan laitto nykyisellään. 

Vierailija
19/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa lähinnä se, kun näin opiskelija-asunnossa kaikki lattiat, keittiön kaapit ja pintamateriaalit on aivan kamalia. Samoin toivoisin, että tilaa olisi enemmän!

Vierailija
20/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ei yhtään. Koti on minun koti ei mikään sisustuslehdenkuva.