Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi koko kerrostalossa ei näy valot päällä missään muussa ikkunassa kuin omassani??

Vierailija
01.12.2020 |

Alkoi juuri pelottamaan. Onko tämä demonien riivaama autiotalo? Ei ikinä kuulu myöskään ääniä rappukäytävässä. Nelikerroksinen talo jossa 5 rappua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ollut myrkkyvuoto. Sulle vaan unohdettu kertoa. Ehkä ens yönä joku (zombi) naapuri kolkuttaa sun oveen...

Vierailija
22/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisikin pitää valoja. Ei voi kun naapureiden ikkunat liian lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös usein ihmetellyt, kun täällä rivitalokompleksissa jokapaikka pimeänä jo keskiyöllä viikonloppunakin ja vain itse näytän olevan hereillä.

Muut eivät ole teinejä?

Joo, 40v teini. Ei kai nyt herranen aika vielä keski-iässä vielä niin vanhuksia olla että mennään jo kymmeneltä nukkumaan oli mikä päivä tahansa. Mutta ilmeisesti ollaan näissä taloissa.

Ihmisillä on erilaisia rytmejä ja kiinnostuksia. Et ole mielenkiintoisempi ihminen kuin me jotka mielestäsi olemme ''vanhuksia'' koska tykkäämme mennä illalla nukkumaan yön sijaan. Henkilökohtaisesti menisin itse mieluummin viimeistään kymmeneltä nukkumaan ja herään aikaisin eli viiden jälkeen tai kuuden maissa aamulla aloittamaan päivän rauhassa. Työt kuitenkin kutsuvat aamulla ja riittävä uni on erittäin tärkeää kokonaishyvinvoinnin kannalta. Tänään olen poikkeuksellisesti edelleen hereillä, mutta aion kohta mennä nukkumaan.

Vierailija
25/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun voisikin pitää valoja. Ei voi kun naapureiden ikkunat liian lähellä.

hanki verhot, niin voit.

Vierailija
27/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matrix. Siellä näyttää asuvan ihmisiä, muttei asu ketään. Kulissit pystyssä.

Vierailija
28/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika creepyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi