Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka saa helposti orgasmin?

Vierailija
12.04.2014 |

Orgasmi on ihana tunne ja saan aina hyvin voimakkaita orgasmeja, helposti. Ei tarvitse hieroa klitorista, yhdyntä tuntuu niin upealta että laukean minuutissa ensimmäisen kerran. Mitä useammin saan seksikerralla orgasmin, sitä kovempina ne tulevat. Mies sanoo tuntevansa lantionpohjalihasteni supistelut orgasmin aikana.

Onko muita?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:54"]Minulla se niin riippuu kuunkierrosta ja mielentilasta. Aina välillä voin saadaa miehen kanssa parissa minuutissa o:n, kun se tilann on niin huumaava. Toisena päivänä minua saa vatkata ja hipelöidä puoli tuntia, että alkaa tuntumaan missään. On huolia tai vaivautunut olo..
[/quote]

Lucky you... Mulla hyvänä päivänä orgasmiin saattaa riittää puoli tuntia, huonona päivänä vähintään tunti tai en saa ollenkaan.

Vierailija
22/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan tosi helposti ja seksin aikana useita. Saan orkkuja klitoriksesta, emättimestä, rinnoista ja pepusta ja vielä ejakuloin. Seksi on aivan ihanaa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:03"]Aina kun hakkaan tattia niin kyllä tulee.
[/quote]
Sama juttu. Tumputtaessa ei välttämättä mene kuin pari minsaa jos niin haluaa.

Vierailija
24/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ensimmäisessä pidemmässä suhteessa en saanut helposti O:ta vaikka seksiä olikin. Aloin saaman helpommin orkkuja ensimmäisen lapsen ja eron jälkeen. Tuntuu että heräsin seksuaalisesti eloon noin 25 vuotiaana. Toiden lapsen jälkeen orgasmiherkkyys on vieläkin parantunut.

Vierailija
25/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti :)
Myös yhden illan juttujen kanssa saanut aina.
Nyt kylläkin jo vakisuhteessa seitsemättä vuotta.

Vierailija
26/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asentokin vaikuttaa. Jos istun pöydän reunalla ja mies seisoo edessä, niin orgasmi tulee heti.

Vierailija
27/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä ehkä vähän liiankin helposti. Olisi mukavampaa nauttia siitä semi-kihelmöivästä odotuksen tunteesta pidempäänkin, mutta orgasmi tulee aika nopeasti. Orkun jälkeen alapää muuttuu yleensä niin herkäksi, että en välitä enää alueen kosketuksesta. Saan orgasmeja näillä tavoilla: klitorisorgasmi, emätinorgasmi, pakaralihasten puristuksesta syntyvä orgasmi (en ole koskaan harrastanut anusyhdyntää, mutta tiettyjen lihasten aktivoiminen tuottaa orgasmin, joka on klitoris- ja emätinorgasmia laimeampi). Lisäksi saan joskus (virittyneessä tilassa) orgasmin pelkästään jo siitä, että nänniä stimuloidaan tai korvaa/kainaloa nuollaan.

Vierailija
28/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset. Onko hk:n sininen hyvä väline?

Vierailija
29/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:03"]

Orgasmi on ihana tunne ja saan aina hyvin voimakkaita orgasmeja, helposti. Ei tarvitse hieroa klitorista, yhdyntä tuntuu niin upealta että laukean minuutissa ensimmäisen kerran. Mitä useammin saan seksikerralla orgasmin, sitä kovempina ne tulevat. Mies sanoo tuntevansa lantionpohjalihasteni supistelut orgasmin aikana.

Onko muita?

[/quote]

Sama juttu, ei välttämättä tarvitse hieroa klitorista eikä edes penetroidakaan, voin silti saada orgasmin. Koska olen mies.

Vierailija
30/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa helposti. Klitoriksesta aina, emättimestä kaksi kertaa itse tehtynä, miehen kanssa en kertaakaan. Se oli paljon laimeampi mulla. Haluisin kyllä oppia sen. Mulla on pitkä väli emättimen aukolla ja klitoriksella. Se kuulemma vaikuttaa.

Vierailija
31/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti jos on mies jota haluan. Yhden,session aikana saatan saada 10 orgasmia. Ja ejakuloin. Aiemmin olin naimisissa 7 vuotta enkä ollut koskaan saanut orgasmia. Eli mies oli selvästikin väärä. :) luulin etten pidä seksistä kun se oli minulle aiemmin pakkopullaa. Nyt rakastan sitä, jos vaan on oikeanlainen seksikumppani.

Vierailija
33/33 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti ja nopeasti tai pystyn vitkuttelemaan tai oottamaan toista kertaa, samoin kuin naisystäväni, iteki oon nainen. Kivointa on monta kertaa peräkkäin. Tai sit vaan se hyväily ku ei enää muuta jaksa, sekin on ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi