Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Influenssarokotekaaos muistuttaa keväistä jupakkaa maskien ja muiden suojavarusteiden ympärillä. Aluksi terveydenhuollon tarvikkeita piti olla yllin kyllin, sitten niitä ei ollutkaan

Vierailija
01.12.2020 |

Eikä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaos jatkuu Suomessa

Vierailija
2/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulle sanottiin aikaa varatessa että riskiryhmäläisyyden käsite on laaja. Sitten siellä paikan päällä yhtäkkiä tingattiin tiukasti ja ainakin puolet ajanvaranneista jäi ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on nuorille naisille

Vierailija
4/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko yleensä influenssaa ,onko tarttuvaa kun suojaudutaan.

olen riskiryhmää,en ota.

Vierailija
5/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteen kohdalla tilanne johtuu puhtaasti siitä, että rokotteet on tilattu ennen koronaa ja laskettu riskiryhmille riittäviksi + kymmeniä-satoja tuhansia ylimääräisiä annoksia. Kun riskiryhmiin kuulumattomat tunkivat rokotteille, ne loppuivat. Täysin ennakoimaton tilanne.

HVK-sekoilu on asia erikseen.

Vierailija
6/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa vielä joku lääkäri kannusti kaikkia ottamaan rokotuksen, että eiköhän kaikki löydä jonkun syyn minkä takia voi sen ottaa.

Itse raskaana, eikä minulle riittänyt. Kiitos vaan teille ei-riskiryhmäläisille.

Vierailija
7/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

THL:n tietojen mukaan Suomessa on jo influenssaa. A-ja B-virusta.

Vierailija
8/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa vielä joku lääkäri kannusti kaikkia ottamaan rokotuksen, että eiköhän kaikki löydä jonkun syyn minkä takia voi sen ottaa.

Itse raskaana, eikä minulle riittänyt. Kiitos vaan teille ei-riskiryhmäläisille.

voi harmi. me ollaan otettu sen jälkeen kun sain keskenmenon ja jouduin sairaalaan influenssan takia. kuolleen vauvan synnyttäminen 41 asteen kuumeessa oli elämäni rankin kokemus (pyörryin pitkiksi ajoiksi).

Vierailija
9/9 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteen kohdalla tilanne johtuu puhtaasti siitä, että rokotteet on tilattu ennen koronaa ja laskettu riskiryhmille riittäviksi + kymmeniä-satoja tuhansia ylimääräisiä annoksia. Kun riskiryhmiin kuulumattomat tunkivat rokotteille, ne loppuivat. Täysin ennakoimaton tilanne.

HVK-sekoilu on asia erikseen.

Kai niitä rokotteita olisi voinut tilata lisää koronatilanteen selvittyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme