Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin pöytäkoneen läppäriin ja vanhasta tottumuksesta

Vierailija
12.04.2014 |

käytin vielä paikoillaan olevaa näppistä. Ihmettelin, että mikä on kun ei kirjoita valintakenttään tekstiä, kunnes hoksasin, että täytyy kirjoittaa läppärin näppäimistöllä. Heh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monesti duuneisa kolmekin konetta pöydällä ja arvaa vain kunka montaa kertaa päivässä yritän heiluttaa väärää hiirtä ja kirjoitan väärään näppikseen.

Vierailija
2/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ok. Jotenkin sitä vaan toisinaan osaa yllättää itsensä. Onneksi ei ollut kukaan näkemässä. ;) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun duunikaverit kun tulee näyttää mun koneelle jotain, yrittävät käyttää monesti mun kännykkää hiirenä (makaa yleensä siinä, mihin hiiri perinteisesti kuuluu ja on musta), kun eivät huomaa, että käytän mousetrapperia tavallisen hiiren sijaan. Silloin kun edellisessä duunissa oli käytössä kaksi pöytäkonetta ja yksi läppäri, meni usein sekaisin hiiret ja näytöt ja näppikset :D

Vierailija
4/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vetäsin vanhasta tottumuksesta näppiksen esiin, argh. Mutta sanomani piti, että mä en vielä osaa läppärin omaa hiirtä käyttää, vaan käytän ulkoista. On jotenkin näppärämpi. Totuttelu kysymys sekin sinänsä. ap