Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan sairastaneet - minkälaisin oirein sinun tautisi alkoi?

Vierailija
01.12.2020 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Nuha ja yskä

2) Ripuli

3) Ilmavaivat

Vierailija
2/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmään sattui, päähän sattui, hengästyin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä kuume, sitten tuli päänsärky ja yskä.

Vierailija
4/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina huono olo aamuisin. Välillä se paranee päivän mittaan, välillä ei.

En osaisi erottaa lievää sairautta normaaliolostani.

Usein nappaan jonkun buranan tms heti aamupuuron päälle.

Vierailija
5/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina huono olo aamuisin. Välillä se paranee päivän mittaan, välillä ei.

Mulla ihan sama. Välillä sattuu aamulla päähän, välillä mahaan, välillä huono-olo, aina väsyttää, aamuisin maha sekaisin/ei toimi ollenkaan, illalla saatan aivastella ja on nuhainen olo, kurkkukin karhea aina aika-ajoittain, välillä tuntuu etten saa henkeä. Tuntuu siis aina kolottavan jostain. 😁 Mutta näin on ollut aina, yritän välttää Buranaa, mutta välillä vaan pakko ottaa.

Jaksan kuitenkin ihan ok töissä, enkä ramppaa testissä. Tai sitten olen ollut potilas A jo 70-luvulla.

Vierailija
6/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä vain 17-vuotias poika sairastui. Hänellä oli lievää lämpöä kahtena päivänä. Nukkui vähän tavallista enemmän ja korvat punoittivat yhdessä vaiheessa. Kun karanteeni loppui, hän oli muutaman päivän ajan tosi väsynyt. Saattoi tosin johtua siitäkin, kun pääsi lähes kolmen viikon tauon jälkeen taas liikkumaan kodin ulkopuolella.

Vierailija
7/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä vilu muutaman päivän ajan. Sitten kova kurkkukipu ja päänsärky. Hengittämisvaikeudet, lämpö 38-38.7 ja yskä oli alkoi vasta toisella viikolla.

Vierailija
8/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut mitään muuta kuin kädet ja jalat tosi kipeät (ihan kuin olisin reväyttänyt treenatessa) ja kurkku hieman karhea, en edes yskinyt

Vierailija
9/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuolin ja sit vammauduin pysyvästi. Ihan nuori ja hyväkuntoinen töissä käyvä urheilija olen.

Vierailija
10/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia tarttui kovasti harjaan, ja päätä sårki kovasti!

Vierailija
11/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku kutisi, ja muuttui sitten karheaksi. Lievää lämpöilyä pari päivää, makuaisti muuttui - ei mennyt kokonaan, mutta kaikki maistui metallille. Kesti reilun viikon, nyt täysin parantunut. Sairastin huhtikuussa. Ja olen yli 50v. sydänvikainen astmaatikko, olin ihan varma että nyt käy hullusti.

Vierailija
12/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkukipu, sitten kuume , sitten ääni meni, sitten kuume nousi lisää, sitten oli vaikea hengittää  

Vierailija
13/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sydänlihastulehduksen oireettomasta koronasta, eikä se aiheuttanut oireita.

Korona on monielisairaus, kuten on sydänlihastulehduskin. 

Vierailija
14/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hapea, koska keuhkot olivat tuhoutuneet.

Vierailija
15/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on koko ajan vaikea hengittää.

Vierailija
16/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla iski hirvittävä päänsärky. Aamulla vapisin ja tärisin, kauhes oli. Rinnassa tuntui, kuin hiekkaperia olisi ollut. Yskin ja olin väsynyt muutaman päivän. Sitten se yhtäkkiä hävisi.

Vierailija
17/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky, kurkkukipu, hengenahdistus, sairaala, lisähappi ja lisää sairaalahoitoa (yht 13pv), eikä mitään perussairauksia ja bmi 23 .

Vierailija
18/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama. Välillä sattuu aamulla päähän, välillä mahaan, välillä huono-olo, aina väsyttää, aamuisin maha sekaisin/ei toimi ollenkaan, illalla saatan aivastella ja on nuhainen olo, kurkkukin karhea aina aika-ajoittain, välillä tuntuu etten saa henkeä. Tuntuu siis aina kolottavan jostain. 😁 Mutta näin on ollut aina, yritän välttää Buranaa, mutta välillä vaan pakko ottaa.

Jaksan kuitenkin ihan ok töissä, enkä ramppaa testissä. Tai sitten olen ollut potilas A jo 70-luvulla.

Moro, kohtalotoveri! 🤗

Onko sulla sama, että et yleensä kumminkaan sairasta flunssaa saati influenssaa?

Mieluummin mä kumminkin ottaisin satunnaiset sairastelut kuin tämän kestokurjan olon. 😟

Vaihtelen tulehduskipulääkettä ja toisinaan turvaudun pelkkään antihistamiiniin. Jo puolikas tabletti auttaa. Olen siitä päätellyt, että mun 'kehno olo' on jotain allergiaa. Ulkona, raittiissa ilmassa olo usein paranee.

Sorry ot, tämän piti olla koronaoireketju. Mutta jopa allergiaoireet muistuttavat koronaa!

Vierailija
19/21 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan tästä koronatestailusta ikuinen vitsaus, että joka ikinen oire on testautettava vaikka se rokote tulisi? Itse olen menossa huomenna testiin lihassärkyjen vuoksi, muita oireita edes kuumetta ei ole. 

Vierailija
20/21 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenän tukkoisuus ja arkuus, lämmönnousu, väsymys ja lihaskivut lantion seudulla. Hajuaisti hävisi kokonaan ja sen myötä makuaisti. Ne eivät ole palautuneet yhtään yli kuukauden jälkeen sairastumisesta. Ei yskää tai hengenahdistusta missään vaiheessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi