Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masennus eilisen juhlimisen jälkeen

Vierailija
12.04.2014 |

Mikä siinä on kun aina juhlimisen (baarissa, kavereiden kanssa, paljon alkoholia) jälkeen aamulla masentaa ihan kamalasti. Tosi paha morkkis, vaikkei mitään tullut mokailtua. Ahdistaa ja surettaa. Kellään muulla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei ehkä sovi sinulle. Masis pukkaa ehkä hormonaalisista syistä, jotka alkoholi laukaisee? Juo seuraavalla kerran vähemmän.

Vierailija
2/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Se johtuu välittäjäaineista, niiden pitää antaa palautua et tuntuu taas normaalilta. Sulla on ollut niin hauskaa, et nyt aivot ei jaksa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sie oot yksinkertainen, sehän kuuluu asiaan.

Tässä vähän valistusta: morkkis tulee enkun sanasta morning-after, joka viittaa seuraavan päivän katumus tilaan.

Vierailija
4/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:27"]

Tässä vähän valistusta: morkkis tulee enkun sanasta morning-after, joka viittaa seuraavan päivän katumus tilaan.

[/quote]

Aijaa, mä oon aina luullut että se tarkottaa moraalista krapulaa :D Eli krapulaa, joka johtuu edellisillan sekoiluista. Olenpas nolo.

Vierailija
5/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lisäksi kauhea ikävä yhtä säätöä jonka kanssa panin välit poikki.

Vierailija
6/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole huomannut. Mutta kyllähän muuten juhlien ja hauskojen juttujen jälkeen voi tulla vähän ankea fiilis, kun arki taas edessä.

Tunteita tulee ja menee. Anna niiden tulla ja anna niiden mennä, älä jää märehtimään. Ne on vaan tunteita, ei niitä tarvi pelätä. Tee jotain kivaa. Ole salliva itsellesi. Jotain pientä hauskaa teet, menet vaikka oikein kauniiseen paikkaan vähän happihyppelylle tai leffaan tms.

Vierailija
7/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä henkistä krapulaa. Mulle ei tule koskaan mitään fyysisiä oireita ryyppyillan jäljiltä, vaikka olisin ollut parin promillen humalassa. Henkistä krapulaa on sitten senkin edestä. Masentaa ja kaduttaa, vaikka ei olisi tehnyt edes mitään ihmeellistä.

Vierailija
8/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen! Mulle tulee kanssa aina huono omatunto, jos oon käynyt vaikka vaan kahvilla ja viipynyt jonkun aikaa ja lapset olleet isänsä kanssa kotona.

Vierailija
9/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans aina morkkis. Siispä lopetin alkoholin käytön. Mun elämä on näin parempaa.

Vierailija
10/10 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 16:27"]

[/quote]

Aijaa, mä oon aina luullut että se tarkottaa moraalista krapulaa :D Eli krapulaa, joka johtuu edellisillan sekoiluista. Olenpas nolo.

[/quote]

Mullakin on ollut tämä käsitys.