Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin tarkoitukseen säästät rahaa?

Vierailija
01.12.2020 |

Onko se vain pahojen päivien varalle?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoreempi auto pitäisi hankkia.

Miksi ihmeessä? Vain siksi että muillakin on, uusitko sen uusimisen ilosta? Auto on järjetön rahareikä, typerin sijoitus ikinä.

Auto on käyttötavara, useimmiten.

Se voi olla myös harrastus.

Ja tietenkään se ei ole typerä sijoitus -auto antaa liikkumisen vapauden.

Vierailija
22/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan etelä-afrikkaan töihin ja palkka on paikallista tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Vain siksi että muillakin on, uusitko sen uusimisen ilosta? Auto on järjetön rahareikä, typerin sijoitus ikinä.

En ole tuo lainaamasi, mutta minulle auto on sijoitus elämänlaatuun. Haluan ajan suht uudella autolla, silloin korjauskulut pysyy maltillisina. En halua koko ajan pelätä, että auto on taas hajalla. Ei tarvitse olla kallis merkki kuitenkaan.

Vierailija
24/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkään huviajeluun ole vaikka viherhörhöt niin luulee.

Vierailija
25/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään erityistä syytä. Saatan miettimättä kyllä ostaa sitten vaikka auton tai lapsille jotain.

Vierailija
26/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko että eläkkeitä ei tulla leikkaamaan. Eli vanhuudenpäiviään varalle. Jos ei sitten tarvitsekaan niin paljon rahaa, niin tytär saa aikanaan enemmän perintöä.

Mikä hel***** tätä maata vaivaa? Eläkkeitä leikataan, mutta samaan aikaan sossutukia jaellaan aivan holtittomasti. Mukaanlukien kaikki sosiaalietuuksien kusetukset.

Vierailija
27/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee kädestä suuhun.

M38

Vierailija
28/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän jotta voin ostaa seksiä.

Vierailija
29/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudempi auto pitäisi saada. jolla voisi turvallisemmin "kiertää vähän muallimmaa". Lähden reissuun sitten, kun matkaaminen on jälleen mahdollista.

Tuolle yhdelle rutisijalle tiedoksi 14/18:  17 vuotta vanhan autoni kunnossapitäminen on kallista. Ei siitä museoautoksikaan ole.

Vierailija
30/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta voin ostaa palan maata jonne kasata vanhat kiuaskivet.

Vierailija
31/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri nyt säästän rahaa ostaakseni Porschen.

Lamborginikin kiinnostaisi. Laitanpa heti kympin säästöön.

Vierailija
32/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudempi auto pitäisi saada. jolla voisi turvallisemmin "kiertää vähän muallimmaa". Lähden reissuun sitten, kun matkaaminen on jälleen mahdollista.

Tuolle yhdelle rutisijalle tiedoksi 14/18:  17 vuotta vanhan autoni kunnossapitäminen on kallista. Ei siitä museoautoksikaan ole.

Jo tämä ilmasto tekee vikoja vanhaan autoon, vaikka ei edes ajaisi.

Vierailija
33/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan huvilaan Hangossa. Haluan, että sijainti on kiva: merenrannalla, ja lähellä keskustaa. Kymmenen vuoden päästä unelmasta tulee totta.

Vierailija
34/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tuleviin ylioppilasjuhliin. Pari tonnia pitäisi säästää kevääksi pienestä palkasta.

Vierailija
35/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu, plastiikkakirurgiset operaatiot, hammasimplantit... Nuo muun muassa. Nettopalkkani on 1500-1700, mutta olen tällä hetkellä ulosotossa. Kunhan sen on ohi, alan säästää.

Minulla ei ole lapsia eikä rahaa vieviä harrastuksia. Vaatteita ostan vain tarvitsemani, kosmetiikkaa enemmän, mutta nekin käytän kaikki. Mitään tavaraa en kämppääni enää hamstraa. Huonekalut edullisia. Parturissakaan en joudu paljoa käymään, kun on pitkät hiukset, jotka useimmiten tasaan latvoista itse ja myös värjään itse. En tilaa mitään lehtiä eikä minulla ole suoratoistopalveluita (paitsi Netflixiä katson joskus erään toisen henkilön tunnuksilla kun hän ne minulle antoi). 

Vierailija
36/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautuakseni työn ikeestä

Vierailija
37/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo tämä ilmasto tekee vikoja vanhaan autoon, vaikka ei edes ajaisi.

Jo on aikoihin eletty. Olet siis materialisti, koska ilmasto. Aivan sairasta.

Vierailija
38/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä tuleviin ylioppilasjuhliin. Pari tonnia pitäisi säästää kevääksi pienestä palkasta.

Pari tonnia? Meinaat isotkin juhlat pitää? 

Vierailija
39/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juurikaan säästä, mutta sijoitan osittain velkavivulla. Haluan elää eläkkeellä myös hyvää elämää, joten sinne ainakin. Ja toki jos jo aiemmin rahoja tarvitaan, niin sitten käytän.

Vierailija
40/121 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan huvilaan Hangossa. Haluan, että sijainti on kiva: merenrannalla, ja lähellä keskustaa. Kymmenen vuoden päästä unelmasta tulee totta.

Paritalon puolikaskin käy. Halvemmat ylläpitokustannukset ja helpompi pähkäillä yhdessä isompia remontteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi