Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuletko anopin kanssa toimeen?

Vierailija
01.12.2020 |

Ensimmäinen oli todellinen ilopilleri. Teki aivan mahtavia karjalanpiirakoita!
Toinen eli uutta nuoruuttaan, käytös kuin teinitytöllä. Ketjupolttaja.
Tarjosi tupakkaa vaimolleni joka oli raskaana. Vauva olikin sitten kovasti itkuinen.
Ei vietetty jouluja eikä muitakaan juhlapäiviä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjupolttaja? Vanhoissa kotimaisissa elokuvissa vanhoilla naisilla oli piippu suussa.

Vierailija
2/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli vääntöä päihteiden kanssa. Anoppi tarjosi milloin viiniä, milloin kaljaa kun olin raskaana. Kertoi itsekin juoneensa, eikä siitä mitään ongelmia tullut, joten minunkin olisi pitänyt. "Ota vaan Sari, tämä on hyvää viiniä, se on ihan turvallista. - Kai Sari sullekin katetaan viinilasi." Tapahtui 2010-luvulla, jolloin on ollut varmasti tiedossa, ettei mitään alkoholin turvarajaa ole olemassa. Tää on jäänyt kaihertamaan mieltä, en uskaltanut silloin sanoa, että tunkee rektumiinsa ne kaljat. Mieskin vaan nyökytteli vieressä. Onneksi en juonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan hyvin toimeen.

Vierailija
4/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän kuuluu ja näkyy, sen paremmin menee. Luojan kiitos että Joulurauha on tänä vuonna taattu välimatkan ollessa 400km

Vierailija
5/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule. Kukaan ei tule sen kanssa toimeen. Ei omat lapsensakaan.

Vierailija
6/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen. Hän ei.

Vierailija
7/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli vääntöä päihteiden kanssa. Anoppi tarjosi milloin viiniä, milloin kaljaa kun olin raskaana. Kertoi itsekin juoneensa, eikä siitä mitään ongelmia tullut, joten minunkin olisi pitänyt. "Ota vaan Sari, tämä on hyvää viiniä, se on ihan turvallista. - Kai Sari sullekin katetaan viinilasi." Tapahtui 2010-luvulla, jolloin on ollut varmasti tiedossa, ettei mitään alkoholin turvarajaa ole olemassa. Tää on jäänyt kaihertamaan mieltä, en uskaltanut silloin sanoa, että tunkee rektumiinsa ne kaljat. Mieskin vaan nyökytteli vieressä. Onneksi en juonut.

Miten niin ”onneksi et juonut”? Ei kai tuolla nyt mitään tekemistä onnen kanssa ole, sehän on ihan tietoinen valinta.

Itse tulen toimeen anoppini kanssa ilman ongelmia. Voimme keskustella toistemme valinnoista, mutta kumpikin tekee omansa.

Vierailija
8/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hyvin toimeen anoppini kanssa. Hän on aivan ihana ihminen.

Vierailija
9/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana anoppi!

Vierailija
10/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylillä luullaan anoppia minun vaimokseni.

Vierailija
11/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole anoppia.

Vierailija
12/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tullaan toimeen kun kahvitellaan kaksi kertaa vuodessa. Kumpaakaan ei kiinnosta toisen elämä ja hyvä niin. Ollaan varmaan aika samanlaisia. Minulle sopii etäisen kohteliaat välit enemmän kuin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän