Halutonta miestä häiritsee, kun kuljen kotonani vähissä vaatteissa.
Mies ei halua enää seksiä kanssani, mutta häntä silti häiritsee, jos kuljen pikkareissa kotona tai erityisesti, jos ihan nakuna. Ja olen siis samoissa hoikissa mitoissa oleva nainen kuin silloin kun alettiin seurustella. Sanoo, että "kiusaan häntä". Mitä helvetin miehen logiikkaa toi nyt on. Vituttaa.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:53"]Av-mamman tulee heti jättää haluton mies!
[/quote]
Oletko sen toisen ketjun ap, joka elää puutteessa koska mies ei halua käyttää ehkäisyä?
Ollaankin eroamassa. Mies ei ennen ollut haluton. Ilmeisesti rakkaus minuun on loppunut. Siksi mies itse haluaa erota, ei kuitenkaan muuttaa pois. Nyt sitten häntä tosiaan häiritse, jos kuljen kotonani - no niin kuin kotonani - miten haluan. No, en nyt aio suostua kylläkään. Muuttakoon pois, jos häiritsee.
En ole. Lapsia jo kolme ja ehkäisy on käytössä ollut jo pidempään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:53"]Av-mamman tulee heti jättää haluton mies!
[/quote]
Oletko sen toisen ketjun ap, joka elää puutteessa koska mies ei halua käyttää ehkäisyä?
[/quote]
Kiihottuuko hän siis tahattomasti vai kiusaantuuko jos hän luulee sinun yrittävän "vietellä" hänet?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:32"]
No voi sun.
Tänä aamuna mies lähti aikaisin töihin ja minä alastomana menin ovelle halailemaan ja antoipa jopa ymmärtää, että illalla voisi olla jotain luvassa. Tosin varmaan viikon tauon jälkeen tekee mieli ja jos työtkään eivät ahdista enää niin paljon. Olen yrittänyt vähentää tuota alasti kulkemista jonkun verran, kun hän siitä ahdistuu. Viime viikolla sain peräti neljä kertaa, mikä on aika iso saavutus meille.
T: 4
[/quote]
No ei ole haluton sinun miehesi! Menee jo ihan v*ttuilusta oikeasti puutteessa eläville. Itse olen saanut mieheltä viimeksi kuukausi sitten, nykyään iloitsisin jos edes kerran viikossa. Koskaan en ole seksistä mieheni kanssa kieltäytynyt. Alotteita tein joskus paljonkin, mutta lopetin kun oli niin nöyryyttävää se jatkuva torjunta.
[/quote]
Joo, munkin mielestä vittuilun makua tässä "vain neljä kertaa viikossa saanut". Vähän kun joku neljän lapsen äiti tulis valittaan lapsettomien ketjuun, kun viidettä ei kuulu.
T. marraskuussa viimeksi
[/quote]
No anteeksi nyt vain, mutta täälläkin on menty parhaimmillaan kuukausi jos toinenkin ilman, sitten saa kerran ja toisen kerran ehkä toisen kuukauden kuluttua. Nyt tuo on avautunut jollain ihmeellisellä tavalla, että sain peräti neljä kertaa viime viikolla! Kuten sanoin, EPÄTAVALLISTA.
Meillä ollaan tosin ruvettu puhumaan asioista enemmän. Miestä stressaa töissä todella paljon ja olipa tässä muitakin stressaavia asioita. En sitten tiedä, mikä teidän miehillä on, mutta jos haluttomuus ei johdu mistään fyysisestä ongelmasta niin sitten todennäköisesti taustalla on henkinen lukko.
T. 4
[/quote]
No ymmärrän. Kylhän seksuaalisten tarpeiden epätasapaino on ongelma, oli sitä seksiä sitten enemmän tai vähemmän, jos kuitenkin tilanne on se, että toinen on koko ajan tyytymätön ja energiaa menee asian vatvomiseen. Jo se on ikävää, jos tuntuu, että joutuu aina itse tekemään aloitteen.
Mulle ei oikeestaan itse seksi ole niin kauhean tärkeää, tyyliin kerran-pari kuussa riittäisi, mutta häiritsee, kun mies ei oikeastaan osoita mitään kiinnostusta. Esim. hipase joskus, kehu tms. Ollaan kuin kämppiksiä. Tyhjentää sitten pussinsa välillä muhun, mutta se on siinä.
En tiedä. En kyllä ole tehnyt mitään "vietelläkseni" häntä. En nyt kuitenkaan nää syytä verhota itseäni johonkin kaapuun, kun vaikka menen nukkumaan, kun aina olen nukkunut vain topissa ja pikkareissa tai pelkissä pikkareissa. Tai liikun suihkusta alasti makkariin laittamaan vaatteet, jos kylpytakki on jäänyt johonkin. En ymmärrä, miksi tällaisia tapoja pitäisi muuttaa, kun häntä "kiusaa". En todellakaan ole tunkenut hänen syliinsä tai edes lähistölle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:02"]
Kiihottuuko hän siis tahattomasti vai kiusaantuuko jos hän luulee sinun yrittävän "vietellä" hänet?
[/quote]
Luuletko, että on kiva katsella kun oma muija huoraa?
Tai no jotkut tykkää siitäkin, muttei ilmeisesti sinun miehesi.
Mielenkiintoinen näkemys, että kotona oman perheen seurassa pikkareissa kulkeminen on "huoraamista". Meitä on kyllä moneen junaan...
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:06"]
Luuletko, että on kiva katsella kun oma muija huoraa?
Tai no jotkut tykkää siitäkin, muttei ilmeisesti sinun miehesi.
[/quote]
Hei, lainaukset tulee ensin, sitten vasta oma teksti. SKARPPAA, AP!!!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Heh, joo sori! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:11"]
[/quote]
Heh, joo sori! :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:47"]
Homo.
[/quote]
Miks hinttapulia haittais nakuileva nainen?
Voisko joku mies kertoo, miksi kokee vähäpukeisena kulkemisen kiusantekona, kun ei kuitenkaan halua seksiä...?
Av-mamman tulee heti jättää haluton mies!