Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halutonta miestä häiritsee, kun kuljen kotonani vähissä vaatteissa.

Vierailija
12.04.2014 |

Mies ei halua enää seksiä kanssani, mutta häntä silti häiritsee, jos kuljen pikkareissa kotona tai erityisesti, jos ihan nakuna. Ja olen siis samoissa hoikissa mitoissa oleva nainen kuin silloin kun alettiin seurustella. Sanoo, että "kiusaan häntä". Mitä helvetin miehen logiikkaa toi nyt on. Vituttaa. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sun.

Tänä aamuna mies lähti aikaisin töihin ja minä alastomana menin ovelle halailemaan ja antoipa jopa ymmärtää, että illalla voisi olla jotain luvassa. Tosin varmaan viikon tauon jälkeen tekee mieli ja jos työtkään eivät ahdista enää niin paljon. Olen yrittänyt vähentää tuota alasti kulkemista jonkun verran, kun hän siitä ahdistuu. Viime viikolla sain peräti neljä kertaa, mikä on aika iso saavutus meille.

T: 4

Vierailija
2/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen saanut viimeksi tammikuussa. :( 

Ap

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:32"]

No voi sun.

Tänä aamuna mies lähti aikaisin töihin ja minä alastomana menin ovelle halailemaan ja antoipa jopa ymmärtää, että illalla voisi olla jotain luvassa. Tosin varmaan viikon tauon jälkeen tekee mieli ja jos työtkään eivät ahdista enää niin paljon. Olen yrittänyt vähentää tuota alasti kulkemista jonkun verran, kun hän siitä ahdistuu. Viime viikolla sain peräti neljä kertaa, mikä on aika iso saavutus meille.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:38"]

Ap

No voi sun.

[/quote]

[/quote]

Hei, oliko puhetta tästä lainausten ja tekstien järjestyksestä? Ei näitä sun tekstejäs jaksa lukea, kun ne ei etene kronologisesti.

Vierailija
4/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:40"]

Ap

No voi sun.

[/quote]

[/quote]

Hei, oliko puhetta tästä lainausten ja tekstien järjestyksestä? Ei näitä sun tekstejäs jaksa lukea, kun ne ei etene kronologisesti.

[/quote]

Ei juma. Kato, ei toimi puutteessa elävällä ihmisellä aivotkaan.... kun on vaan muna (ei suklaa) mielessä. Nyt skarppaan. Kiitti, kun oikaset! Oliks sul tähän aiheeseen jotain?

Ap

Vierailija
5/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:40"]

Ap

No voi sun.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei juma. Kato, ei toimi puutteessa elävällä ihmisellä aivotkaan.... kun on vaan muna (ei suklaa) mielessä. Nyt skarppaan. Kiitti, kun oikaset! Oliks sul tähän aiheeseen jotain?

Ap

[/quote]

Mun mies on kyvytön myöskin joskin terveyden takia ja häntäkin ottaa päähän joskus että heilun kauniissa yöpaidassa tms. Ei olla eroamassa mutta puutteessa elellään.

Vierailija
6/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:59"]

Ollaankin eroamassa. Mies ei ennen ollut haluton. Ilmeisesti rakkaus minuun on loppunut. Siksi mies itse haluaa erota, ei kuitenkaan muuttaa pois. Nyt sitten häntä tosiaan häiritse, jos kuljen kotonani - no niin kuin kotonani - miten haluan. No, en nyt aio suostua kylläkään. Muuttakoon pois, jos häiritsee. 

[/quote]

Niin siis mihin sä et aio suostua? Seksiinkö? Etkö sä just sitä haluaisi?

Vierailija
7/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:05"]En tiedä. En kyllä ole tehnyt mitään "vietelläkseni" häntä. En nyt kuitenkaan nää syytä verhota itseäni johonkin kaapuun, kun vaikka menen nukkumaan, kun aina olen nukkunut vain topissa ja pikkareissa tai pelkissä pikkareissa. Tai liikun suihkusta alasti makkariin laittamaan vaatteet, jos kylpytakki on jäänyt johonkin. En ymmärrä, miksi tällaisia tapoja pitäisi muuttaa, kun häntä "kiusaa". En todellakaan ole tunkenut hänen syliinsä tai edes lähistölle. 

Ap

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:02"]

Kiihottuuko hän siis tahattomasti vai kiusaantuuko jos hän luulee sinun yrittävän "vietellä" hänet?

[/quote]

[/quote]

Vierailija
8/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sun.

[/quote]

No ei ole haluton sinun miehesi! Menee jo ihan v*ttuilusta oikeasti puutteessa eläville. Itse olen saanut mieheltä viimeksi kuukausi sitten, nykyään iloitsisin jos edes kerran viikossa. Koskaan en ole seksistä mieheni kanssa kieltäytynyt. Alotteita tein joskus paljonkin, mutta lopetin kun oli niin nöyryyttävää se jatkuva torjunta.

Vierailija
9/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:50"]

No voi sun.

[/quote]

No ei ole haluton sinun miehesi! Menee jo ihan v*ttuilusta oikeasti puutteessa eläville. Itse olen saanut mieheltä viimeksi kuukausi sitten, nykyään iloitsisin jos edes kerran viikossa. Koskaan en ole seksistä mieheni kanssa kieltäytynyt. Alotteita tein joskus paljonkin, mutta lopetin kun oli niin nöyryyttävää se jatkuva torjunta.

[/quote]

Joo, munkin mielestä vittuilun makua tässä "vain neljä kertaa viikossa saanut". Vähän kun joku neljän lapsen äiti tulis valittaan lapsettomien ketjuun, kun viidettä ei kuulu. 

T. marraskuussa viimeksi

Vierailija
10/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:59"]

Ollaankin eroamassa. Mies ei ennen ollut haluton. Ilmeisesti rakkaus minuun on loppunut. Siksi mies itse haluaa erota, ei kuitenkaan muuttaa pois. Nyt sitten häntä tosiaan häiritse, jos kuljen kotonani - no niin kuin kotonani - miten haluan. No, en nyt aio suostua kylläkään. Muuttakoon pois, jos häiritsee. 

[/quote]

Niin siis mihin sä et aio suostua? Seksiinkö? Etkö sä just sitä haluaisi?

[/quote]

Eikun en siis aio muuttaa pukeutumistani. En kyllä kohta siihen seksiinkään, jos sellanen maailman seitsemäs ihme sattuisi, että pyytäisi. Suuntaan kyllä "viettelytaitoni" ihan muihin kohteisiin. Vähän hintsusti niitäkään kyllä tässä tarjolla. Kuten alussa sanoin, niin kyllä vituttaa. 

Ap

Vierailija
11/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin miehelleni tästä ja hän sanoi, että jos hän olisi sinä, niin ilmottaisi miehelle jotakuinkin näin: "Siinä vaiheessa kannattaa huolestua, kun en enää kiusaa sua". Ymmärtäisiköhän miehesi vihjeen?

Vierailija
12/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:49"]

Kerroin miehelleni tästä ja hän sanoi, että jos hän olisi sinä, niin ilmottaisi miehelle jotakuinkin näin: "Siinä vaiheessa kannattaa huolestua, kun en enää kiusaa sua". Ymmärtäisiköhän miehesi vihjeen?

[/quote]

Luin pidemmälle, harmi että olette eroamassa. Siihenkin mieheni kommentoi, että et ole tehnyt mitään väärää. Sinulla on täysi oikeus käyttäytyä kotonasi niinkuin haluat :) Tosiaan miehesi muuttakoon pois, jos ei kestä katselua.

Vierailija
13/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:54"]  Sinulla on täysi oikeus käyttäytyä kotonasi niinkuin haluat :) Tosiaan miehesi muuttakoon pois, jos ei kestä katselua.

[/quote]

Näinhän se tietysti on. Minusta on todella kuvottavaa kun mieheni kekkuloi kotona alasti, mutta tämä on hänenkin kotinsa ja tietenkin hänellä pitää olla siihen oikeus.

Nielen inhoni ja pidän sen omana tietonani, koska haluan lasten takia vielä vähän aikaa pysyä yhdessä.

t. haluton jota toisen alastomuus kiusaa, muttei seksuaalisesti vaan "pystynkö pitämään aamiaiseni mahassani" -tyyppisesti, ja joka EI sano sitä ääneen toiselle

Vierailija
14/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 15:12"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 13:50"]

No voi sun.

[/quote]

[/quote]

Joo, munkin mielestä vittuilun makua tässä "vain neljä kertaa viikossa saanut". Vähän kun joku neljän lapsen äiti tulis valittaan lapsettomien ketjuun, kun viidettä ei kuulu. 

T. marraskuussa viimeksi

[/quote]

No anteeksi nyt vain, mutta täälläkin on menty parhaimmillaan kuukausi jos toinenkin ilman, sitten saa kerran ja toisen kerran ehkä toisen kuukauden kuluttua. Nyt tuo on avautunut jollain ihmeellisellä tavalla, että sain peräti neljä kertaa viime viikolla! Kuten sanoin, EPÄTAVALLISTA.

Meillä ollaan tosin ruvettu puhumaan asioista enemmän. Miestä stressaa töissä todella paljon ja olipa tässä muitakin stressaavia asioita. En sitten tiedä, mikä teidän miehillä on, mutta jos haluttomuus ei johdu mistään fyysisestä ongelmasta niin sitten todennäköisesti taustalla on henkinen lukko.

T. 4

Vierailija
15/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä näköjään sanonut, että epätavallista, vaan suuri saavutus. Joo, no jos ei tiedä tilannetta niin varmaan tuntui vittuilulta :(

T. 4

Vierailija
16/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
17/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olekkaan kyse haluttomuudesta, vaan kyvyttömyydestä? Henkisesti vai fyysisesti? Uskoisin, että monelle miehelle vaikea pala käsitellä.

Vierailija
18/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA!

Tosin mies sanoo, että häntä ahdistaa ja tulkitsee sen hänelle signaaliksi, että jotain pitäisi tapahtua (=pitäisi harrastaa seksiä). Hänelle tulee ilmeisesti siitä suuremmat paineet, mikä johtaa siihen, että mies on entistä haluttomampi.

Vierailija
19/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel.

Vierailija
20/35 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:49"]SAMA!

Tosin mies sanoo, että häntä ahdistaa ja tulkitsee sen hänelle signaaliksi, että jotain pitäisi tapahtua (=pitäisi harrastaa seksiä). Hänelle tulee ilmeisesti siitä suuremmat paineet, mikä johtaa siihen, että mies on entistä haluttomampi.

[/quote]

Kerro sille, että alastomuus on ihan luonnollista eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä seksin kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi