Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ethän opeta lastasi antamaan tilaa ratikassa vanhuksille?

Vierailija
12.04.2014 |

moni ei

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ei kannata, eikä kelleen muullekaan. Bussissakin vaan koulureppu siihen viereiselle penkille ja itse toiselle ja jos on vastakkaiset paikat niin vielä jalat siihen vastakkaiselle pankille niin saa kolme paikkaa yhden hinnalla ;)

Vierailija
2/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei kulje ratikoita, niin ei ole tarvinnut opettaa niistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää nuorena istua, jotta jaksaa sitten vanhana seistä. 

Vierailija
4/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi törkeetä! Mä olen alkanu muiden kakaroita kouluttamaan tässä asiassa. Monta kertaa olen käskenyt jonkun teinin nousta ylös jos on vanhempi, huonosti kävelevä ihminen tai kepeillä kävelevä jalkansa satuttanut tai vaikka viimeisillään raskaana oleva joutunut jäämään seisoma paikalle. Ja tietysti itse nousen ensimmäisenä jos olen ehtinyt istumapaikan saada. Meidän pysäkkiä ennen on vaan yläasta ja yleensä bussi on jo täynnä kun astun sisään.

Vierailija
5/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sitten saa samanlaiset huudot kuin eräs n. 15v tyttö kerran:

Tyttö istui ns. invalidipaikalla. Ratikassa oli kyllä muita vapaita istumapaikkoja. Ratikkaan sattui nousemaan mies keskiovesta, joka takaa päin huusi tytölle, että se invalidipaikka. Tyttö hyppäsi heti pois ja meni muualle istumaan. Ukko istui invapaikalle aloitti mesoamisen "rintamalla joutui taistelemaan eikä ollut ruokaa eikä saanut nukkua ja nyt TUOLLAISET PIKKUPILLUT VIE ISTUMAPAIKAT! Mesoaminen jatkui rintaman kauheuksien kuvauksilla. Olisin ymmärtänyt purkauksen, jollei tyttö olisi luovuttanut istumapaikkaansa mutta kun hän nousi heti pois. Poisjäädessäni olisi tehnyt mieli  huutaa ukolle, että vahinko kun et jäänyt sinne rintamalle.

Vierailija
6/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en paljoa vanhuksia kunnioita.. Niiltäkään koskaan saa mitään kunnioitusta, joka paikassa ohittelemassa, tönimässä, haukkumassa ja arvostelemassa.

Kuka sellassille vanhoille kärtyille haluaa olla ystävällinen.. Luulee olevansa jotain maailman omistajia

Vierailija
7/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ärsyttää nuo vanhukset jotka etuilevat ja vaativat istumapaikkoja joka paikassa. Pysykööt kotona jos eivät jaksa seisoa!! Onneksi niitä ei kohta oo. Ja tulevat vanhukset osaavat käyttäytyä paremmin.

Vierailija
8/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ärsyttää nuo vanhukset jotka etuilevat ja vaativat istumapaikkoja joka paikassa. Pysykööt kotona jos eivät jaksa seisoa!! Onneksi niitä ei kohta oo. Ja tulevat vanhukset osaavat käyttäytyä paremmin.

Vierailija
9/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennytkään, että Porvoossa kulkee ratikat. Oppia ikä kaikki.

Vierailija
10/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:21"]

[/quote]Teillä ei taida olla omia isovanhempia? Eikä teistä itsestänne ainakaan tule koskaan vanhuksia, eihän?

Käsittämätöntä vanhusten mollaamista. Jos muutama vanhus käyttäytyy huonosti, koko vanhusväestö on töykeitä ja ilkeitä? Jos muutama njuori käyttäytyy huonosti, kaikki nuoret ovat huligaaneja? Vähän suhteellisuudentajua. Ap:n aloitus oli ihan asiallinen. Lapset ja nuoret eivät osaa antaa paikkaa vanhuksille, ellei heitä siihen jossain opeteta. Hyviä käytöstapoja pitää opettaa! Siitähän tässä on kyse.

Vierailija
11/11 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 12:21"]

[/quote]Teillä ei taida olla omia isovanhempia? Eikä teistä itsestänne ainakaan tule koskaan vanhuksia, eihän?

Käsittämätöntä vanhusten mollaamista. Jos muutama vanhus käyttäytyy huonosti, koko vanhusväestö on töykeitä ja ilkeitä? Jos muutama njuori käyttäytyy huonosti, kaikki nuoret ovat huligaaneja? Vähän suhteellisuudentajua. Ap:n aloitus oli ihan asiallinen. Lapset ja nuoret eivät osaa antaa paikkaa vanhuksille, ellei heitä siihen jossain opeteta. Hyviä käytöstapoja pitää opettaa! Siitähän tässä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi