Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostinpa testiksi jääkaappiin Paula-vanukkaita

Vierailija
30.03.2014 |

Sain niin kovasti noottia vanukkaista yms silloin ku avauduin miehestäni, niin en ole niitä lapselleni enää syöttänyt. Ostin eilen silti Paula Vanukas 4-pack jääkaappiin ja nyt aamulla oli jäljellä vain yksi. Kolme tyhjää purkkia sohvapöydällä.

En ihan oikeasti ymmärrä miten tuo jaksaa.

Enää se ei ärsytä kun lapselleni on muunlaisia välipaloja, joita mies ei ainakaan vielä ole syönyt... mutta ihmetyttää kyllä.

Ja sinä joka tulet tänne inisemään että yritän saada pitkää ketjua aikaiseksi, niin haistappa kukkanen. Viimeksi avauduin vain koska paloi hermot, enkä kirjoittanut ketjuun kuin pari hassua viestiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies vain himoitsee niin paljon Paulaa, ettei voi pitää näppejään erossa?

Vierailija
2/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sun miehes on kuule Rauno.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:21"]se sun miehes on kuule Rauno.

[/quote]

Eipäs kun Eino

Vierailija
4/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ostaisit kahdeksan. Vanukas-mamma!

Vierailija
5/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen mies on sitä ahmija-ihmistyyppiä, niin sitten se söisi seitsemän ja jättäisi edelleen yhden jäljelle.

Vierailija
6/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko olevasi hauska? Olisiko häpykakkua tarjolla?

*inisee*

Vierailija
7/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla kun heräsin, huomasin että miehen suupielet oli ihan vanukkaassa. Olis nyt edes naaman pessyt yösyöpöttelyn jäljiltä! Tänään sit saa kuunella koko päivän sitä narinaa kun maha on niin löysällä. Ja vessa on kokoajan varattu. Huoh! Milloin tuo mies tajuaa jättää ne vanukkaat syömättä.

Vierailija
8/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanukas-mies ulos!

Vierailija
9/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö fonditkin? ;)

Vierailija
10/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna karjaisin sille miehellesi naama punaisena että MIT VIT v..n ahmatti!!!??? :)

Voimia jaksamiseen!!

Vierailija
11/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna karjaisin sille miehellesi naama punaisena että MIT VIT v..n ahmatti!!!??? :)

Voimia jaksamiseen!!

Vierailija
12/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei auta karjua eikä edes asiallisesti mainita asiasta, kun siinä käy vaan niin että mies ottaa marttyyriasenteen ja alkaa murjottaa. "minkä mä sille mahdan että tässä vaan aina käy näin", "sä et hyväksy mua tällaisenaan", "hanki itelles parempi mies" yms. Sitten saa lepytellä sitä ja raahata kaupasta selkä vääränä lisää vanukkaita jotta se murjotus loppuis... äh, alan olla niin poikki tän homman kanssa. :(

Vierailija
13/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut aikaisempaa ketjuasi, mutta mitä jos vaan et ostaisi vanukkaita? 

Vierailija
14/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätän ostamatta, niin mies on kiukkuinen kuin mikä! Hirveet vierotusoireet!!Heräilee öisin ja karjuu "missä mun vanukkaat", "mikset oo ostanut mulle yöpalaa" ??

Vierailija
15/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:43"]No ei auta karjua eikä edes asiallisesti mainita asiasta, kun siinä käy vaan niin että mies ottaa marttyyriasenteen ja alkaa murjottaa. "minkä mä sille mahdan että tässä vaan aina käy näin", "sä et hyväksy mua tällaisenaan", "hanki itelles parempi mies" yms. Sitten saa lepytellä sitä ja raahata kaupasta selkä vääränä lisää vanukkaita jotta se murjotus loppuis... äh, alan olla niin poikki tän homman kanssa. :(

[/quote]

En ole kirjoittanut tuota, haista vittu. T. Real ap

Vierailija
16/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Eikö miehesi vieläkään tiedä, että hänen vanukkaistaan puhuu "kaikki"? Siis eikö ole törmännyt uutisointiin ja yhdistänyt sitä itseensä?

Vierailija
17/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhee vanukasukko sulla. Oletko sä kuitenkin suoraan sanonut et nää on hei lapselle? ? Eikö se itse tajua??

Vierailija
18/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:59"]

Jos jätän ostamatta, niin mies on kiukkuinen kuin mikä! Hirveet vierotusoireet!!Heräilee öisin ja karjuu "missä mun vanukkaat", "mikset oo ostanut mulle yöpalaa" ??

[/quote]

Huh, kuulostaa hurjalta. Jos tosiaan noin pahaksi menee, niin todellisuudessa ei ole kyse vanukkaista, vaan ihan jostain muusta. 

Sano sille, että ei yö muutenkaan ole mikään aika syödä. Ja jos välttämättä tahtoo yömussutettavaa, niin aikuisena ihmisenä varmasti osaa itsekin hoitaa omat tarjoilunsa. En ymmärrä ihmisiä, jotka kuuntelee toisten kitinää. 

Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja annat toisen vaikka räyhätä pahimmat pois ja sitten kun tyyntyy niin yritä keskustella uudelleen. Jos tosiaan on niin tyhmä ukko, ettei tajua käyttäytyvänsä kuin kakara, niin sitten en kyllä jaksaisi muutenkaan katsella.

Tsemppiä vanukassotaan!

Vierailija
19/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:08"]Hei Ap! Eikö miehesi vieläkään tiedä, että hänen vanukkaistaan puhuu "kaikki"? Siis eikö ole törmännyt uutisointiin ja yhdistänyt sitä itseensä?

[/quote]

Ei kai :S Sen episodin jälkeen oli jonkin aikaa syömättä (ehkä sitten yhdisti tai sanomiseni tehosi), mutta toisaalta mieheni on kyllä sellainen että jos olisi tunnistanut itsensä noista, niin olisi varmasti kysynyt minulta suoraan. T,ap

Vierailija
20/21 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="30.03.2014 klo 09:59"]

[/quote]

Huh, kuulostaa hurjalta. Jos tosiaan noin pahaksi menee, niin todellisuudessa ei ole kyse vanukkaista, vaan ihan jostain muusta. 

Sano sille, että ei yö muutenkaan ole mikään aika syödä. Ja jos välttämättä tahtoo yömussutettavaa, niin aikuisena ihmisenä varmasti osaa itsekin hoitaa omat tarjoilunsa. En ymmärrä ihmisiä, jotka kuuntelee toisten kitinää. 

Nyt otat itteäs niskasta kiinni ja annat toisen vaikka räyhätä pahimmat pois ja sitten kun tyyntyy niin yritä keskustella uudelleen. Jos tosiaan on niin tyhmä ukko, ettei tajua käyttäytyvänsä kuin kakara, niin sitten en kyllä jaksaisi muutenkaan katsella.

Tsemppiä vanukassotaan!

[/quote]

Minä en ole kirjoittanut tuota, eikä mieheni todellakaan huuda öisin mitään tuollaista. :D t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi