Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, naama on niin kuiva että hilseilee. Mikä

Vierailija
12.04.2014 |

avuksi, pitääkö tätä kuoria vai rasvata vai mitä tehdä? Meikkivoiden paljastaa tuon hilseilyn, arghhh

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan Karitevoi. Ihan parasta.

Vierailija
2/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäinen rasvaus. Riittävästi rasvaa ruokavalioon, mulla ainakin auttoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi tässä vasta samoin. Monta konstia tuli koitettua. parhaaksi totesin kuorinnan ja sen päälle tanakkaa paksua voidetta. Hyviä voiteita on avene-sarjassa, jota saa ainakin apteekista. Hilseily js kiristys loppui äkkiä. Kevyempään viihteeseen en ole kuitenkaan päässyt siirtymään takaisin.

Vierailija
4/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteeseen=voiteeseen

Ihana tämä ennakoiva näppis

Vierailija
5/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiavuksi voi käyttää ihan öljyä. Löytyykö kaapista esim kylmäpuristettua oliiviöljyä?

Vierailija
6/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laittanut hilseilevään nenään yöksi paksulti Nivea creme- voidetta. Auttaa yhdessä-kahdessa yössä.

Vierailija
7/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti, mä testaan näitä kaikkia, on kyllä aika järkky iho

t.ap

Vierailija
8/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan kuoria, niin se kuiva hilseilevä osuus silottuu. Sen jälkeen vaan kunnolla kosteutusta, oman ihotyypin mukaan. Itse en voi laittaa rasvaisia voiteita, koska saan niistä epäpuhtauksia, mutta myös runsaasti vettä sisältävät voiteet auttavat.

Vierailija
9/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten toimii jojoba- ja kookosöljy mulla. Mutta mun iho on niin paha, että hilseilyä ei voi millään kyllä estää. Kesällä vain helpottaa.

Paksuja rasvoja en käyttää, kun on akneiho.

Vierailija
10/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän suht kuivaan naaman ihoon aina Helosania. Kosteuttaa ja pitää myös ihon kosteana (esim yllämainittu Nivea piti ihon kostean tuntuisena vain hetken), muttei kuitenkaan jää rasvaiseksi joten meikkaaminenkin on helppoa rasvan päälle.

Vierailija
11/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt pari kertaa kosmetologilla tosi kuivan talvi-ihon takia. Annoin molemmilla kerroilla kuoria herkän ihon tuotteilla ja tuli ihan karsee lopputulos. Meni viikkoja, että sain ihon entiselleen. Enää ikinä en kuori ihoani. Mulle parhaat konstit on oliiviöljy kuuri tai jatkuvasti kevyttä Ceralan plus voidetta. Mitkään tosi rasvaiset tökötit ei ole hyviä, koska tukkivat samalla ihohuokoset ja tulee näppyjä.

Vierailija
12/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti luet tämän vielä. Osta apteekista Decubal face Cream 10,70e, pelasti mun elämän!:D ei oo edes rasvasen tuntuinen et sopii meikin alle. On siis kuivalle iholle suunnattu tuote. Ei hilseile sen jälkeen. Favoralla on paras kuorintavoide.

Vierailija
13/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:29"]

avuksi, pitääkö tätä kuoria vai rasvata vai mitä tehdä? Meikkivoiden paljastaa tuon hilseilyn, arghhh

[/quote]

Itse teen monesti niin että kastan karkean pyyhkeen vauvaöljyyn ja hieron sillä kasvot läpi saunan lämmössä moneen kertaan. Oliiviöljykin kai käy? Sitten kaveriksi joku naamio.

Vierailija
14/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vinkeistä, otan nämä ylös

t.ap

Vierailija
15/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile apteekista BEPANTHOL merkkistä voidetta. Itsellä todella pintakuiva iho ja oikein lastuja irtoaa jos ei rasvaa tuolla.

Vierailija
16/16 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä ehdottomasti! Kuorintaan, kosteutukseen, naamioihin jne.