Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä virkistäisi. Ehdotukset pinoon.

Vierailija
01.12.2020 |

Joulukuu alkaa harmaana ja pimeänä. Työpäivä jättää harmaan tunteen. Väsyttää. Miten tästä taas saa itsensä jotenkin ryömimään elävänä päivästä toiseen, kunnes talvi taittuu ja pää alkaa taas toimia. Ehdotelkaapa nytten, viisaita neuvoja.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä avantouinti. Tosin saunapaikat nyt kiinni :(

Vierailija
2/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät

Raitis ulkoilma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca cola zero ja rock n roll kuunneltuna kunnon stereoista.

Vierailija
4/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
5/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuma sauna ja pullo kylmää olutta

😁

Vierailija
6/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet johonkin hoerontaan

Haaveilu matkasta, kesästä

Vierailija
7/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr. 

Mulla ei kyllä tällä hetkellä oo edes energiaa raahautua sinne avantoon. Olen kylmäuinnissa joskus käynyt, ja olihan se kivaa, mutta jalat veti suonta seuraavan yön...

Itse asiassa, tiedänkin mikä virkistäisi: liikunta, kulttuuri ynnä seksi joo, terveellinen ruoka joo. Jaksan käyttää kirkasvalolamppua ja syödä deevitamiinini, mutta oikeesti olen niin uuvahtanut työpäivän jälkeen, että en jaksa laahautua edes pienelle lenkille, ja ruokavalioni on hävettävä. Tuijotan telkkaria ja roikun palstalla ja koomailen. Suklaarasian syötyäni en edes kehtaa seksiä ajatella, jos nyt sitä jaksaisin ajatella. Tuntuu että vajoan.

Ap

Vierailija
8/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko, jos sitä näkisi joskus. Lämpö, jos sitä olisi. Ulkoilu ystävien kanssa, ehkä sit taas joskus...

masentavaa, kylmää ja harmaata, ilotonta arkea taas vaan tiedossa.

Vierailija
9/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr. 

Mulla ei kyllä tällä hetkellä oo edes energiaa raahautua sinne avantoon. Olen kylmäuinnissa joskus käynyt, ja olihan se kivaa, mutta jalat veti suonta seuraavan yön...

Itse asiassa, tiedänkin mikä virkistäisi: liikunta, kulttuuri ynnä seksi joo, terveellinen ruoka joo. Jaksan käyttää kirkasvalolamppua ja syödä deevitamiinini, mutta oikeesti olen niin uuvahtanut työpäivän jälkeen, että en jaksa laahautua edes pienelle lenkille, ja ruokavalioni on hävettävä. Tuijotan telkkaria ja roikun palstalla ja koomailen. Suklaarasian syötyäni en edes kehtaa seksiä ajatella, jos nyt sitä jaksaisin ajatella. Tuntuu että vajoan.

Ap

Että mitä? Syöt kokonaisen suklaarasian?

Vierailija
10/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hrrrr. 

Ap

Että mitä? Syöt kokonaisen suklaarasian?

No en sitä rasiaa tietenkään. Mutta sanotaan nyt puolet sisällöstä saattaa mennä illassa. 

Ja huom. normaalisti en erityisesti edes välitä makeasta. Ja suklaa aiheuttaa yleensä mulle pahan olon, ja niin se aiheuttaa nytkin. En tosiaan ymmärrä miten mä eilen napsin puolet suklaarasiasta naamaani ihan vahingossa, kun kaveri oli sen tuonut ja se oli auki tossa sohvapöydällä; ei ole minun tyyliäni. Mutta tätä on tapahtunut toin marraskuun aikana jo muutaman kerran; ei siis välttämättä suklaan kanssa, mutta yhtenä iltana söin pakkasessa olevat sitruunamuffinit (2 kpl) ja yhtenä iltana vanhat piparkakut kaapista (en oo ikinä tykännyt edes niistä, olivat jotain gluteenittomia keliaakikkoystävän vierailun varalle...)

Ihan kuin olisi muuttunut joksikin muuksi.  Vaihdettu versio itsestäni. Haluisin oman reippaan itseni takas.

ap

Vierailija
11/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sairastunut kaamosmasennukseen. Lääkäriin ja napit naamaan.

Vierailija
12/12 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samanlainen kuin ap. Makea ja uni maistuu, minkään tekeminen ei.

Mun ratkaisu on hyväksyä tilanne. Ei koko ajan tarvi olla parhaimmillaan. Pari kuukautta enää valoon, ja sitten muututaan taas normaaleiksi omiksi itsiksimme. Kyl se tästä, ei paineita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän