Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepetiin kolmen oluen jälkeen?

Vierailija
12.04.2014 |

Päästäisittekö miehen nukkumaan perhepetiin 13 kk ikäisen vauvan viereen, kun mies on parin-kolmen tunnin aikana juonut kolme olutta, joista viimeisimmän noin 45 min sitten? Itse en päästänyt, pelkään, että nukkuu normaalia sikeämmin ja kierähtää vauvan päälle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on juonut vähän enemmänkin. Nukahti jo sänkyyn ja kuorsaa. Vauva nukkuu pinnasängyssä ja mä aion nukkua sohvalla. Jos herää niin imetän sängyssä ja siirrän takas pinnikseen.

Vierailija
2/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En päästäisi vauvaa perhepetiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 02:43"]

En. En päästäisi vauvaa perhepetiin.

[/quote]

sama. Mistä VITUSTA sen tietää, kuinka sikeästi te miehesi kanssa ylipäänsä nukutte?! Luulisi myös, ettei teidän nukkumisesta tule tuon taivaallista, koska alitajunnassa nukkuessakin ainakin pitäisi olla tunne, että empä vältsisti uskalla kuin tällä yhellä kyljellä könöttää tämänkin yön. JOS perhepedissä nukkuu rentouttavat unet, niin silloin kyllä nukkuu niin sikeästi, ettei vältsisti herää jos vahingossa heittelehtii unissaan. 

Mut, onnee siihen!!!

Vierailija
4/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepetiä käyttää ihmiset, joilla kivat muistot omasta lapsuudesta siitä, kun nukkui vanhempien välissä pienenä. Vauva ei tod kärsi jos nukkuu pinnasängyssä. Voi tehdä turvallisuuden lisäksi myös hyvää kehitykselle, kun itsekseen saa nukkua mutta silti vanhempia lähellä Ja jos inahtaa niin joku on aina kuitenkin vieressä. Eihän se lapsi siinä pinnasängyssä ole ns yksin ollenkaan kun aina on joku siinä kun nukahtaa ja sitten joku kun herää. Miksi tajuttomuuden eli unen hetkellä pitäisi olla äidin ja isän kyljessä kiinni?!

Vierailija
5/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi miestä perhepetiin alkoholia ottaneena. Perhepeti voi olla sekä äidille että vauvalle paras vaihtoehto, varsinkin jos äiti imettää ja vauva syö usein. Eikä perhepedissäkään tarvitse koko aikaa nukkua kylki kyljessä kiinni, vauvalla voi olla oma peitto ja hyvin tilaa ympärillä ( näin ainakin meillä, kun isä itse halusi nukkua eri sängyssä että sai nukkua rauhassa ja jaksoi lähteä töihin). Lisäksi kun huolehtii että sängyn reuna-alueet on suojattu, ettei vauva pääse kierähtämään yli laidan. Ja itse olen aikoinaan nukkunut vauvana pinniksessä, eli perhepeti valikoitui aivan muista syistä kuin omista lapsuudenmuistoista.

Vierailija
6/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävän väsyneenä ja univelkaisenakin voi nukkua yhtä sikeästi kuin tukevassa humalassa sammunut. Siksi en todellakaan päästä vauvaa perhepetiin.

Vierailija
7/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin lapsen pinniksen ja myöhemmin jatkettavan sängyn meidän vanhempien sängyn viereen. Toki imetysaikana nostin vauvan viereen rinnalle ja nukahdin itsekin, mutta varsinaiseksi perhepediksi en sitä kutsuisi. Kyllä kai kaikkien (myös miehen) pitäisi pystyä nukkumaan ko. pedissä. 3 olutta tuskin vaikuttaa unen syvyyteen juurikaan. 13 olutta on aivan eri asia. Ja muutenkin, ei perhepedin idea ole, että aikuiset ei voi omaan sänkyynsä mennä nukkumaan rättiväsyneinä vaan aina pitää olla puoliunessa.

Vierailija
8/8 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 02:33"]Mun mies on juonut vähän enemmänkin. Nukahti jo sänkyyn ja kuorsaa. Vauva nukkuu pinnasängyssä ja mä aion nukkua sohvalla. Jos herää niin imetän sängyssä ja siirrän takas pinnikseen.

[/quote]

Jos mies ei saanut kuin kolme olutta, niin kyllä se varmaan heräsi. Söikö molemmat rinnat tyhjiksi kun kävit imettämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi