Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästätkö sinä lapsesi itsekseen leluosastolle käpälöimään ja sotkemaan?

Vierailija
12.04.2014 |

Meillä mennään välillä ihan senkin takia kauppaan, että lapsi saa vähän aikaa leikkiä siellä niillä leluilla. Esim pimputella lasten leikkisoittimia.

Koskaan ei oo lapsi rikkonut mitään tai avannut kiinni olevia paketteja. Ainoastaan sellaisilla on leikkinyt vähän aikaa, missä lukee, että "try this" tjs eli missä lukeekin, että niitä saa testailla. :-)

Jompi kumpi meistä vanhemmista on sitten jäänyt lapsen luo siihen leluosastolle, kun toinen on lähtenyt kiertelemään muita osastoja. Eli ei olla itsekseen jätetty lasta sinne sotkemaan.

Tällainen tulee halvemmaksi kuin jos kokoajan ostelisi uusia leluja. Sellaisilla leluilla saa kaupassa vähän aikaa leikkiä, mihin joka tapauksessa kyllästyisi aika pian. Eli turha niitä olisi ostaa. ;-)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7/21: Ihan kuule vapaasti saat olla sitä mieltä kuin haluat. :-P

Vierailija
22/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 7/20

Ap Meidän 6v lapsi ei sylje eikä sotke enää tän ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jotkut siis pese vaikkapa kaupasta ostettua nokkahuilua, sellaista, joka on ollut vapaasti kokeiltavissa? Kyllä mä pesen tuollaiset tavarat. Mulla ainakin oletusarvo on, että niitä tavaroita on räpelletty.

Vierailija
24/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:04"]

Eikö jotkut siis pese vaikkapa kaupasta ostettua nokkahuilua, sellaista, joka on ollut vapaasti kokeiltavissa? Kyllä mä pesen tuollaiset tavarat. Mulla ainakin oletusarvo on, että niitä tavaroita on räpelletty.

[/quote]

Hengitys höyrystyy sisäpuolelle, miten peset huilun sisäpuolen?

Oikeasti, päivänselvä asia pitäisi olla että toisten tavaroihin ei kosketa ilman lupaa.

Vierailija
25/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 10:04"]

[/quote]

Hengitys höyrystyy sisäpuolelle, miten peset huilun sisäpuolen?

Oikeasti, päivänselvä asia pitäisi olla että toisten tavaroihin ei kosketa ilman lupaa.

[/quote] Mä oon viimeksi soittanut nokkahuilua ala-asteella, ja silloin huilu pestiin aina soittamisen jälkeen. Paketissa oli sellainen tikku, jonka (sekä käsipaperin) avulla sen sai myös kuivattua. Joten tuolla tavalla!

Vierailija
26/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä myrkytettyä kiinaroskaa haluaa ostaa lapsilleen!

Vierailija
27/27 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 05:20"]

Joo, lapsi tietää et jos tulee äidille asias, mut löytää Myrttisen suolakurkkusammiolta kokeilemasta niitä.

[/quote]

Repesin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan