Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla hyvännäköinen ihminen?

Vierailija
01.12.2020 |

Uskoisin, että kumppania etsiessä hyvä ulkokuori on eduksi, mutta muuten? Itse naisena pelkään tosi komeita miehiä sekä myös naisia. Usein kun juttelee näille ja jos luonne on mukava, se ulkonäkökin unohtuu eikä sitä enää mieti.
Kauniiseen ihmiseen kiinnitetään enemmän huomiota - se voi olla varmaan jopa ahdistavaa? Ihmiset tekee helpommin oletuksia luonteesta ja esimerkiksi työelämässä heitä pidetään parempina työntekijöinä.

Kysymys kuuluukin, että millaista on olla poikkeuksellisen kaunis tai komea?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista, jopa ystävistä, on kateellisia ja koska olet hyvännököinen niin on sallittua kommentoida ulkonäköä ja hoikkuutta (sä oot luuranko, tasku venus ym.)

Miehet on yleensä mukavia, jos ei jaksa olla innostunut isku repliikeistä niin saa kuulla olevansa ylpeä.

Ei tarvitse koskaan olla yksin ilman miesseuraa.

Muuten ihan samat ongelmat kuin muilla ihmisillä.

Vierailija
22/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko tarpeeksi kaunis vastaamaan tähän. Itselläni ainakin vanheneminen on aiheuttanut paljon päänvaivaa, sillä en haluaisi muuttua. Lisäksi katselen toisia naisia aina mittaillen, ovatko he minua kauniimpia ja tunnen epävarmuutta, jos ovat. Voi tietysti väittää, että en ole tosi kaunis koska koen tällaista, tai että joku mt-ongelma on päälle. Siitä en osaa sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ole eduksi deittimarkkinoilla. Paras on, kun olisi tavis. Sievä ja ok vartaloinen, tavallisen näköinen nainen. Sellaisille riittää niitä vastakappaleitakin, kun 95% kansasta näyttää ihan taviksilta.

Kauneus on varmasti auttanut monessa asiassa, mitä ei itse tiedosta. On se kuitenkin tuonut mukanaan ikäviä lieveilmiöitäkin. Käyt vaihdattamassa auton renkaat, niin tämä vaihtaja soittelee perään, Torissa myymieni tavaroiden noutajat ovat tekstailleet jälkikäteen kuinka haluaisivat tutustua paremmin. Terapeutti ihastui minuun (ja ei, tämä ei ole vitsi vaikka tällä palstalla joku terapeuttihullu pyöriikin :D). Puhumattakaan siitä määrästä miehiä, jotka eivät edes välitä mitä sun sisällä on koska ovat niin kiimoissaan haluamassa panna. Ynnä muuta, näitä esimerkkejä on satoja.

Nyt olen jo lähellä keski-ikää, eikä näille asioille loppua näy. Ehkäpä muutaman vuoden kuluttua saan jo olla rauhassa.

Vierailija
24/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkö ole eduksi deittimarkkinoilla. Paras on, kun olisi tavis. Sievä ja ok vartaloinen, tavallisen näköinen nainen. Sellaisille riittää niitä vastakappaleitakin, kun 95% kansasta näyttää ihan taviksilta.

Kauneus on varmasti auttanut monessa asiassa, mitä ei itse tiedosta. On se kuitenkin tuonut mukanaan ikäviä lieveilmiöitäkin. Käyt vaihdattamassa auton renkaat, niin tämä vaihtaja soittelee perään, Torissa myymieni tavaroiden noutajat ovat tekstailleet jälkikäteen kuinka haluaisivat tutustua paremmin. Terapeutti ihastui minuun (ja ei, tämä ei ole vitsi vaikka tällä palstalla joku terapeuttihullu pyöriikin :D). Puhumattakaan siitä määrästä miehiä, jotka eivät edes välitä mitä sun sisällä on koska ovat niin kiimoissaan haluamassa panna. Ynnä muuta, näitä esimerkkejä on satoja.

Nyt olen jo lähellä keski-ikää, eikä näille asioille loppua näy. Ehkäpä muutaman vuoden kuluttua saan jo olla rauhassa.

Miten niin ei ole eduksi?

Vierailija
25/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä on toki ollut enemmän hyötyä kuin haittaa, mutta on se aiheuttanut huvittaviakin tilanteita. Esimerkiksi eräs mies käveli päin lasiovea minua tuijottaessaan. Paljon on tullut ystävällistä huomiota. Valitettavasti myös ikävää huomiota. Päätin jo nuorena, etten valitse ulkonäöllä pätemisen tietä. Oli aika surullista nähdä, miten moni mies oli minusta kiinnostunut lähinnä siksi, että seurani toi statusta. Osalle miehistä kaunis nainen on vähän kuin Rolex tai Mersu.

XDDDDDDDDDDDDDDDD Voi v...u olet nolo.

Vierailija
26/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät malta tutustua/heitä ei kiinnosta mitä sisällä on, koska ihastua täräyttävät pelkkään ulkonäköön. Hyvännäköinen nainen houkuttelee helposti aivan toisenlaisia miehiä kuin kunnollisia ja sitoutumishalukkaita. Plus niinkuin sanoin, deittimarkkinat on taviksille, koska suurin osa kansasta ei ole mitään hyvännäköistä. Ja se kaunis nainen haluaa tasoisensa miehen, luonnollisesti, vaikka miehet luulevat että naisen velvollisuus on lähteä esim.kahville kenen kanssa tahansa jos on naamansa deittipalveluun lykännyt.

Vierailija
27/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen komea mies, mutta en huomaa sitä normaalissa elämässäni. Luultavasti minuun suhtaudutaan esim. töissä lähtökohtaisesti vastaanottavaisemmin ja minua autetaan mieluummin kuin tavallisen näköisiä. Väittäisin, että minusta pidetään yleisesti ottaen, mutta toisaalta olen käytökseltäni sovinnainen eli hankala minun kanssani on riitaa saada aikaiseksi. Joskus minulle on sanottu, että näytän ylimieliseltä ja oltu yllättyneitä, kun olenkin ihan mukava. Eli varmaankin hyödyn ulkonäöstäni, mutta en kiinnitä siihen huomiota enkä osaa arvioida kuinka paljon.

Nuorempana, kun kävi baareissa ja yritti iskeä tyttöjä, siitä oli selkeästi hyötyä. Minun lähestymisyrityksiini suhtauduttiin myötämielisesti siinä missä tavallisen näköisille kavereilleni oltiin joskus todella tylyjä. Ihan samalla tavalla me kuitenkin tyttöjä lähestyttiin. Silloin tällöin tytöt tekivät aloitteita minua kohtaan, kun taas kaverit joutuivat aina olemaan aloitteellisia. Pääsin siis helpommalla ja pääsin myös kauniimpien tyttöjen juttusille.

Vierailija
28/28 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät malta tutustua/heitä ei kiinnosta mitä sisällä on, koska ihastua täräyttävät pelkkään ulkonäköön. Hyvännäköinen nainen houkuttelee helposti aivan toisenlaisia miehiä kuin kunnollisia ja sitoutumishalukkaita. Plus niinkuin sanoin, deittimarkkinat on taviksille, koska suurin osa kansasta ei ole mitään hyvännäköistä. Ja se kaunis nainen haluaa tasoisensa miehen, luonnollisesti, vaikka miehet luulevat että naisen velvollisuus on lähteä esim.kahville kenen kanssa tahansa jos on naamansa deittipalveluun lykännyt.

Ai ajattelet, että kaikki tavikset tyytyvät ihan mielellään siihen oman tasoiseen? Kyllä se voi harmia aiheuttaa, kun tekisi mieli sellaista miestä tai naista johon ei ole mahdollisuuksia ja itsestä kiinnostuu pelkästään sellaiset, joista ei viehäty. Jos oma ulkonäkö on kovaa tasoa on mahdollisuus melkein keneen tahansa (vaikka kukaan ei oikeasti voikaan saada ketä vaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi