Elämäni parhaat viikot :') (itkuvaroitus!)
Ennen oli elämä tyhjää, pelkkää lenkkeilyä, salilla käyntiä, ystäviä, töitä, perhe-elämää - samaa rumbaa joka ainoa päivä. Mukavaa, mutta ei kuitenkaan tyydyttävää. Tunsin suorittavani koko ajan, olevani jotain mitä en ole ja tämän vuoksi myös yksinäinen.
Sitten löysin jotain, josta olisin halunnut olla tietoinen jo aikaa sitten. Teidät. Av:laiset. Tämän palstan.
Aluksi koin pientä ujoutta, tunnustelin paikkaani yhteisössä, tulisinko hyväksytyksi. Rohkaistuin laittamaan kommentin, yläpeukkuja tuli kaksi ja huokaisin jo helpotuksesta, kunnes - se ensimmäinen alapeukku. Se iski ja syvälle. Paiskasin läppärin kannen kiinni ja itkin. Tuntui, että minulla oli enää vain perheeni, ystäväni ja muut läheiset - eli ei ketään, aivan yksin.
Seuraavana päivänä uskaltauduin takaisin, koitin unohtaa alapeukutetun kommenttini. Kommentoin varovaisesti uudestaan erääseen äärimmäisen kiinnostavaan ikäeroa käsittelevään ketjuun. Riemastuin kun kommenttiini vastattiin, joten rohkaistun kommentoimaan toista mieltä ylentävää polemiikkia ulosteen karkailusta housuihin julkisella paikalla. Olin todella täpinöissäni! Aloin käyttää rohkeasti minulle uusia sivistyssanoja, kuten PORRRVOOO, wt ja lassukka. Pian koin olevani osa jotain suurempaa, osa yhteisöä, joka oli aina elämästäni puuttunut.
Nyt olen valmis hätätapauksessa jättämään työni ja perheeni, harrastukset ovat saaneet jo jäädä, samoin ystävät. Vain vimeinen askel puuttuu. Sitten olen aito, oikea AV-mamma. Se, miksi olen aina halunnut. :')
Kiitos teille kaikille näistä ihanista viikoista, toivon meille ihania yhteisiä hetkiä nyt ja aina!
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:13"]
Love you!
T. AV-mamma
[/quote]
<3!!
Ja sinä joka alapeukutit: mikään - EI MIKÄÄN - enää lannista minua. Tämän tien valitsin ja tällä pysyn!
AP
Tämä pitäisi saada iltapaskaan "Tätä liikuttavaa tekstiä et voi lukea itkemättä"
ei sua erikoisemmin kukaan täällä kaipaa mutta jos nyt niin kovin tykkäät, niin kirjoita sitten meitin kanssa.
Oi, tiedän mitä olet käynyt läpi. Saanko kertoa oman tarinani av- mammana?
Oli v. -99. Oltiin juuri miehen kanssa saaneet esikoispoikamme, joka oli meille kuin silmäterä.
Meillä ei silloin vielä ollut internettiä ja sainkin miehen hommaamaan sen ihme mustan laatikon tietsikkapöydän alle, josta sitten johto laitettiin lankapuhelimen pistokkeeseen kun halusi mennä nettiin.
Menin ensin Kaksplussan sivuille, minä tyhmä. Siellä vaadittiin nikkiä ja mies ehdotti Muumimammaa..se oli varattu.
Vaihdoin kuitenkin jostain syystä Äitien palstalle ja kirjauduin nimellä..olisiko Titi.
Elämäni ensimmäinen viestini palstalle oli "Onko teidän muiden elämä kaosta"?
Voi että miten minua hävetti sen ensimmäisen viestin jälkeen tuo kaos? En ilennyt moneen päivään tulla katsomaan vastauksia tuon kirjoitusvirheen takia, mutta sitten kun tulin niin täällä olen edelleen.
Silloin ei ollut niin väliä noista kirjoitusvirheistä..=)))
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:41"]
Oi, tiedän mitä olet käynyt läpi. Saanko kertoa oman tarinani av- mammana?
Oli v. -99. Oltiin juuri miehen kanssa saaneet esikoispoikamme, joka oli meille kuin silmäterä.
Meillä ei silloin vielä ollut internettiä ja sainkin miehen hommaamaan sen ihme mustan laatikon tietsikkapöydän alle, josta sitten johto laitettiin lankapuhelimen pistokkeeseen kun halusi mennä nettiin.
Menin ensin Kaksplussan sivuille, minä tyhmä. Siellä vaadittiin nikkiä ja mies ehdotti Muumimammaa..se oli varattu.
Vaihdoin kuitenkin jostain syystä Äitien palstalle ja kirjauduin nimellä..olisiko Titi.
Elämäni ensimmäinen viestini palstalle oli "Onko teidän muiden elämä kaosta"?
Voi että miten minua hävetti sen ensimmäisen viestin jälkeen tuo kaos? En ilennyt moneen päivään tulla katsomaan vastauksia tuon kirjoitusvirheen takia, mutta sitten kun tulin niin täällä olen edelleen.
Silloin ei ollut niin väliä noista kirjoitusvirheistä..=)))
[/quote]
Ei itku, jo ekat rivit herkistivä! Kiitos kun jaoit, sisko! :'')) Sinunkin tarinastasi viestittyy alun vaikeus, muumimammat varattuna ja kirjoitusvirheet saavat itsetunnon miinukselle... Mutta! Nyt olemme tässä ja se on tärkeintä!
Jakakaa muutkin omat ensiaskeleenne!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 23:31"]
mitä täällä tapahtuu...
[/quote]
No samaa ku muissakin ketjuissa: me hullut kokoonnutaan ja jaetaan vähäpätöisiä elämänkäänteitä keskenämme? :) Please, join us!
Mä olen kirjoitellut tänne vasta muutaman kuukauden.Löysin palstan ihan yllättäen.Oltiin miehen kanssa autossa,kun tuli sellainen naurukohtaus että tuli pissat housuun.Luin silloin tätä palstaa ja juttua tamponikoruista..vieläkin naurattaa,kun muistelen asiaa...
Tämä palsta valaa päivästä toiseen minuun uskoa ja luottamusta siitä, että peli ei ole vielä menetetty meidän Suomen naisten kohdalla. Täältähän löytyy mieletön voimavara - naisia joilla on mielipiteitä, huumorintajua, tunteita, raivoa, sekopäistä heittäytymistä, erilaisia elämän kohtaloita, rakkautta, hullua hauskuutta, upporikasta ja rutiköyhää, kostonhimoa, älyä, luovaa hulluutta, katkeran suloista vahingoniloa.
Rakastan teitä melkein yhtä paljon kuin itseäni :D Jatketaan samaan malliin!
Jääkaappiin oli kertynyt vesilammikko, jostain syystä. Googletimme puolisoni kanssa mistä tuo voi johtua ja osumia tuli jonkin verra, MUTTA VAIN tällä palstalla neuvottiin rautalangasta, että jääkaapin seinässä olevan reikä pitää putsata, koska tukos aiheuttaa vesilätäkön kaappiin. Kiitos tästä.
Av on vain ihan paras. Oikeasti paras.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 23:31"]
mitä täällä tapahtuu...
[/quote]
Hyvää..=)) Tässä ketjussa selvästikin vain hyvää=))
=)))
Pidetään yllä
Ymmärrät kai ap, että lassukka on halventava termi miesasiamiehestä. On hienoa että koet kuuluvasi tänne, mutta ennen kuin lisäät sanavarastoosi uusia sanoja, on hyvä miettiä mitä ne tarkoittavat.
Olin kuullut tällaisista keskustelupalstoista, mutta pitkään ne eivät kiinnostaneet mitenkään. Sitten yhtäkkiä vauva palsta nousi julkisuuteen kun joukko äitejä oli jaellut rintavarustustensa kuvia. Ajattelin, että onpa rohkeita naisia, mutta vieläkään en itse tullut.
Sitten häpeäkseni tulin vilkaisemaan vauva.fi suvuja koska epäilin erään tuttavan olevan Vauva palstailija. Näin alhainen motivaatio minulla siis oli. Kun saavuin, huomasin Av- palstan jossa ei kirjautumispakkoa ja se oli menoa se.
Yritin irrottautua, mutta palasin aina uudelleen koska kaikki muu tuntui tyhjältä ja tarkoituksettomalta.
Huumoria on moneen lähtöön. Mun mielestä sitä saa yrittää viljellä yhtä hyvin positiivisen sarkasmin ja kevyen pelleilyn kuin sitten näiden ripulit housussa -juttujen kautta, jos niistä sattuu tykkäämään. Jotain jokaiselle hei kamoon! :) Ja jos huumori ei uppoo, niin aina voi hypätä talouspolitiikan tai terveyshuolien ihmeelliseen maailmaan, koska täällähän on KAIKKEA.
Eli on tää AV nyt mahtava. Ihan jo ongelmien ratkasuakin ajatellen. Ennen googletin - nyt aaveetan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 02:06"]
Ymmärrät kai ap, että lassukka on halventava termi miesasiamiehestä. On hienoa että koet kuuluvasi tänne, mutta ennen kuin lisäät sanavarastoosi uusia sanoja, on hyvä miettiä mitä ne tarkoittavat.
[/quote]
Ymmärräthän kyseinen vastaaja, että tämän koko ketjun aloitushan oli ihan huumorilla kirjoitettu? Mistäs tiedät sitäkään, tiedänkö mikä on wt? :) Höpsheijaa, kiitos kun sivistit ja hyvät yöt!
Ap
Love you!
T. AV-mamma