Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tuo mies kun pienikin kehu nousee heti päähän.

Vierailija
11.04.2014 |

Siis jos joku kehuu jotain hänen tekemisiään, häntä tyyppinä, saa hyvää palautetta työstä, ihan mitä vaan, niin heti se heijastuu kusipäisenä käytöksenä läheisiä (yleensä minua) kohtaan. En osaa edes selittää kunnolla... Jotenkin hän vaan alkaa leijua silminnähden niillä jutuilla, ja muuttuu hetkellisesti tympeäksi, ei ole oma itsensä. Saattaa sanoa tai tehdä sellaisia asioita, mitä ei normaalisti sanoisi tai tekisi, välittämättä seurauksista. Esim siitä että saattaa loukata minua.

Tajuaako kukaan mitä tarkoitan? Olenko vainoharhainen vai mistä on kysymys?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:22"]

Miehellä on huono itsetunto. Pieni kehujen kohotus ja äijä leijuu pilvissä, siinä samassa kohotuksen huumassa vätys latistaa sinua, jotta hekumallinen hetki olisi vieläkin nautittavampi. Tumppaa se tyyppi. Jätkä on idiootti.

[/quote]

En ajatellut jättää miestä tuosta noin vaan tämän takia. Ollaan kuitenkin naimisissa, on lapsiakin jne... Lähinnä haluaisin ymmärtää miestäni paremmin, ja tietää miten asiaan saataisiin muutos. Mikä auttaisi? Olen koittanut puhua asiasta, miehen mielestä olen vaan vainoharhainen. Vaikka esim tuon seksin jälkeisen "kylmyyden" olen todistanut monet kerrat. Olen ajatellut että on jotain läheisyysongelmaa, kun normaali kosketuskin (ilman seksiä) on vaikeaa, ei nauti samalla tavalla kuin esim minä. Sitten kun joku kerta päästää lähelleen, niin sitten yrittää taas työntää pois... ap

Vierailija
22/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 21:12"]Kamalan kuuloista!! Jotenkin niin täysin päinvastaista omaan elämääni nähden. MIehen kanssa suorataan tsempataan välillä, että toista tulisi kiitettyä ja kehuttua oikein kunnolla, koska siitä tulee niin hyvä mieli. Yritämme sanoa ihan pienistäkin asioista: kiitos, kivaa oli tulla kotiin taas kun olit tiskannut. Sä teet kyllä maailman parasta ruokaa. Sua on ihanaa katsoa lasten kanssa, olet ihana isä. Olet niiiiiiin seksikäs, tuus tänne! Olen niin onnellinen, että saan elää just sun kanssa.

Tai muistan kiittää häntä siiten miten urheasti jaksaa huonoinakin päivinä kammeta töihin ja pitää huolta koko perheestä, tai hän kehuu miten taitava olen harrastuksissani... Meillä taidetaan puhua tosi paljon hyvää perheenjäsenistä.

[/quote]

Ei hemmetti... Tällaiset kirjoitukset vahvistaa sitä väistämätöntä huomiota, että elän huonossa suhteessa. Ja ironisinta on se, että huonomminkin on asiat olleet :o Meillä myös miehellä ap:n miehen kaltaista egoboostausta on ollut aina. Onneksi nykyään vähemmän, mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala kehumaan sitä enemmän ja sit palautat sen maan pinnalle jos alkaa öykkäröimään.

Vierailija
24/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VArmaan jotain ongelmia kiintymyssuhteessa...

Vierailija
25/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia ÄLÄ koskaan kehu lapsiasi,ap. Vielä ylpistyvät ja tulevat samanlaisiksi kuin kusipää isänsä!

Vierailija
26/27 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 22:35"]

Juuri tuon takia ÄLÄ koskaan kehu lapsiasi,ap. Vielä ylpistyvät ja tulevat samanlaisiksi kuin kusipää isänsä!

[/quote]

Nyt en ymmärtänyt. Luulen että miestäni ei ole kehuttu lapsena tarpeeksi, siksi vaikuttaa niin suuresti kun kuulee niitä muilta. Ulkonäköön liittyvät kehut eivät vaikuta samalla tavalla, mutta onkin melko komea, joten luulen ettei sen suhteen tunne alemmuutta. t.ap

Vierailija
27/27 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen mitään muutosta tule. Narsistisia piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi