Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko outo 27v nainen koska

Vierailija
21.04.2014 |

olen sinkkuna ja aina saan treffikumppaneilta suurta ihmettelyä osakseni koska en juurikaan käytä alkoholia. En ole uskonnollinen tai muuta vastaavaa. En käy baareissa kuin max 2krt'/vuosi, jos menen terassille voi juoda yhden siiderin. Syntymäpäivillä tai vaikka jouluna otan 2-3 lasillista viiniä/siideriä/boolia. Olen nyt tapaillut erästä miestä joka käy JOKA viikonloppu baarissa ja hän ihmettelee miksi minä en koskaan ole krapulassa ja näin pois päin. Olenko sitten jotenkin erikoinen tapaus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarikärpäsen mielestä varmaan.

Vierailija
2/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saatan nyt varsinkin kesäaikaan käydä mieheni kanssa pubissa oluella esim. Kerran viikossa. Muuten emme kumpikaan käytä alkoholia. Keskustele miehen kanssa asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinua vähän vanhempi ja kyseinen asia on syy myös minun sinkkuuteen. Juon kyllä alkoholia, mutta vain spesiaalitilanteissa ja korkeintaan kaksi annosta kerrallaan. En pysty enempään enkä myöskään kestä änkyräkännisten seuraa. Joten olen yksin. Kai ainoa mahdollisuus tulla uskoon. Työkuvioitakin haittaa, koska työssäni kokoukset ja asiakastapaamiset ovat kosteita.

Vierailija
4/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä todella spesiaali älä koskaan muutu.

Vierailija
5/5 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täyttämässä 27, ja sanoisin että etenkin ikäisemme miehet ovat hyvin omaksuneet sen viihdejuomisen.