Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silloin joulu meni totaalisen pilalle-ketju

Vierailija
01.12.2020 |

Aloitan:
Olin 18, raskaana ja mietin teenkö abortin vai pidänkö vauvan, en osannut päättää enkä kellekään ollut kertonut. Tapaninpäivänä se sitten tuli ulos:/ Vanhemmat oli risteilyllä, exäni eli sen lapsen isä panemassa uutta muijaa toisella puolella suomea, olin täydellisen yksin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap rakas, tuo kuulosti totaalisen pahalta. Toivottavasti muut joulut sen jälkeen ovat olleet parempia.

Vierailija
2/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätiin sisarusten kanssa kiinni röökin poltosta just jouluaattona. Vieläkin harmittaa että mentiin pilaamaan äidin hartaasti valmistelema joulu :( tämä tapahtui 90-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeisena päivystyspolilla, vieressä huusi kymmenen mustalaisen porukka joilla oli jotain selkkausta  lääkärin kanssa.

Vierailija
4/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap rakas, tuo kuulosti totaalisen pahalta. Toivottavasti muut joulut sen jälkeen ovat olleet parempia.

Ovat kyllä, kiitos :)  Nykyään löytyy 3 lasta ja mies. Ap

Vierailija
5/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joulu kun noro tuli kylään hiukan ennen joulua ja kiersi rauhassa koko perheen.

Vierailija
6/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten iski norovirus juuri joulun alla. Jouluaatto oli ensimmäinen päivä, jolloin oksu ei enää lentänyt ja sain hieman nakerrattua kauraleipää. 

Vierailija
7/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen sukulainen kuoli joulukuun alussa ja hautajaiset olivat pari päivää ennen joulua. Silloin joulu oli pilalla.

Vierailija
8/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti katosi 8 päivää ennen joulua. Ruumis löytyi vasta pääsiäisen jälkeen seuraavana keväänä. Äiti oli tehnyt itsemurhan.

Vierailija
9/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti katosi 8 päivää ennen joulua. Ruumis löytyi vasta pääsiäisen jälkeen seuraavana keväänä. Äiti oli tehnyt itsemurhan.

Otan osaa suruusi. En pysty edes kuvittelemaan, kuinka raskasta tuo oli. Toivon sinulle paljon hyviä jouluja.

Vierailija
10/10 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viettää aattoilta muorilla, mutta tullessamme lapsen kanssa sinne, muori konttasi hirveässä jurrissa lattialla. Nuorempana asuessani kotona vielä mun mummo meinasi kännissä kaatua ja otti tukea kuusesta, minkä kanssa kaatui. Sanomattakin varmaan selvää, että olen absolutisti.