Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten neitsyet pystytte seurustelemaan?

Vierailija
11.04.2014 |

Olen 22-vuotias neitsyt. Neitsyt olen siksi, että en halua harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei arvosta minua. En varsinaisesti säästä itseäni avioliittoon (oikeastaan avioliitto ei edes kiinnosta minua), mutta haluan seurustella vähintään kolme vuotta ennen seksiä, jotta voin olla varma, että mies on kanssani, koska tykkää minusta ja arvostaa minua eikä pelkästään seksin vuoksi.

Mutta ylläri ylläri, en ole koskaan seurustellut! Moni mies on kyllä kiinnostunut, mutta heti kun neitsyyteni ja ajatusmaailmani paljastuu, on se kiinnostuskin heti lopahtanut. Jotenkin hullunkurista, että miehet kuitenkin arvostaa ja haluaa neitsyen, mutta kuitenkin sen oman tyttöystävän pitäisi olla heti ensimmäisenä iltana olla jakamassa.

Haluaisin seurustella enkä odottaa, että olen kolmekymppinen, kunnes ehkä voisin jo löytää miehen, joka on valmis odottamaan. Miten te muut neitsyet samalla ajatusmaailmalla olette nuorena löytäneet seurustelukumppanin, joka on jaksanut odottaa seksiä?

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää neitsyt, 19-vuotiaana olin. Mutta siis mitä ihmettä, vähintään kolme vuotta pitäisi seurustella ennen seksiä? Miksi ihmeessä? Etkö nyt parissa kuukaudessa pysty näkemään, tuleeko hommasta vakavaa? Ei ihme, että miehet kaikkoavat. Ei ensimmäisenä iltana tarvitse hypätä sänkyyn, mutta kyllä minäkin naisena lähtisin lätkimään, jos mies ilmoittaisi, että aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua on seksiä tiedossa. Minä menin miehen kanssa sänkyyn 3kk seurustelun jälkeen, kihloihin vuoden jälkeen jolloin muutimme myös yhteen ja naimisiin mentiin kolme vuotta tapaamisesta. Kukaan ei halua edetä noin hitaasti kuin sinä.

Vierailija
2/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olin neitsyt kun 19-vuotiaana tapasin tuon miehen, jonka kanssa sitten menin lopulta naimisiin.

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pyhä lootuksenkukka arvossaan :D

Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
4/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei ap ole uskonnollista vakaumusta tämän ajatuksen taustalla, niin et kyllä tule ikinä seurustelemaankaan...

Vierailija
5/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkeintä seurustelussa, miksi muuten vaivautua?!

Vierailija
6/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:52"]En ole enää neitsyt, 19-vuotiaana olin. Mutta siis mitä ihmettä, vähintään kolme vuotta pitäisi seurustella ennen seksiä? Miksi ihmeessä? Etkö nyt parissa kuukaudessa pysty näkemään, tuleeko hommasta vakavaa? Ei ihme, että miehet kaikkoavat. Ei ensimmäisenä iltana tarvitse hypätä sänkyyn, mutta kyllä minäkin naisena lähtisin lätkimään, jos mies ilmoittaisi, että aikaisintaan kolmen vuoden kuluttua on seksiä tiedossa. Minä menin miehen kanssa sänkyyn 3kk seurustelun jälkeen, kihloihin vuoden jälkeen jolloin muutimme myös yhteen ja naimisiin mentiin kolme vuotta tapaamisesta. Kukaan ei halua edetä noin hitaasti kuin sinä.

[/quote]

juuri näin!

Vierailija
7/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todellisuudesta vieraantuneiden lassukoiden pötypuhetta, että "pihtaamalla" saisit miehen. Helpoiten parisuhteen saa niin, että harrastaa jo ensitapaamisilla seksiä, sen jälkeen viettää aikaa miehen kanssa ja on seksisuhteen kaltaisessa tilassa ja lopulta parisuhde alkaa. Olen myös 22-vuotias ja neitsyyteni menetin 21-vuotiaana, kun en ollut tavannut ketään, joka haluaisi seurustella. Miehen kanssa piti olla vain seksiä, mutta lopulta hän olisi halunnut parisuhteen. Minä en halunnut. Tuo kolmen vuoden sääntösi kuulostaa iha hatusta revityltä, unohda tuollaiset.

Vierailija
8/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Ehkä joku todella epätoivoinen AT-mies suostuu mutta kelpaako hän sinulle? Ehkä et vain oikeasti pidä miehistä ja perustelet asiat itsellesi tuolla tavalla; vältyt tietyiltä pettymyksiltä ja todistat itsellesi miten surkeita miehet ovat.

-Mies 28v-

Vierailija
9/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes suu- ja sormiseksi käy? Entä pussailu? Kyllä siinä jo terveellä naisella halut heräävät...

Vierailija
10/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä välitä kommenteista, nykymaailma vaan on tällaista.

Vierailija
11/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:00"]

Ap, älä välitä kommenteista, nykymaailma vaan on tällaista.

[/quote]

Mikä nykymaailma, ei entisaikoinakaan sentään kolmea vuotta riiailtu ennen häitä. Paitsi ellei ollut varaa mennä naimisiin aiemmin.

Vierailija
12/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:54"]

Kyllä on pyhä lootuksenkukka arvossaan :D

Ei se järvi soutamalla kulu.

[/quote]

Mutta rannat saattaa rämettyä..

Vierailija
13/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:48"]

Olen 22-vuotias neitsyt. Neitsyt olen siksi, että en halua harrastaa seksiä miehen kanssa, joka ei arvosta minua. En varsinaisesti säästä itseäni avioliittoon (oikeastaan avioliitto ei edes kiinnosta minua), mutta haluan seurustella vähintään kolme vuotta ennen seksiä, jotta voin olla varma, että mies on kanssani, koska tykkää minusta ja arvostaa minua eikä pelkästään seksin vuoksi.

Mutta ylläri ylläri, en ole koskaan seurustellut! Moni mies on kyllä kiinnostunut, mutta heti kun neitsyyteni ja ajatusmaailmani paljastuu, on se kiinnostuskin heti lopahtanut. Jotenkin hullunkurista, että miehet kuitenkin arvostaa ja haluaa neitsyen, mutta kuitenkin sen oman tyttöystävän pitäisi olla heti ensimmäisenä iltana olla jakamassa.

Haluaisin seurustella enkä odottaa, että olen kolmekymppinen, kunnes ehkä voisin jo löytää miehen, joka on valmis odottamaan. Miten te muut neitsyet samalla ajatusmaailmalla olette nuorena löytäneet seurustelukumppanin, joka on jaksanut odottaa seksiä?

[/quote]

Mikä ihme saa sut kuvittelemaan että 30v iässä löytäisit tällaista miestä yhtään sen kummemmin? Osaisin jotenkin vielä ymmärtää tämän ei seksiä ilman avioliittoa ajatuksen, mutta ajatus jostain kolmen vuoden koeajasta on kyllä täysin käsittämätön.

Päätös tietenkin on sinun, mutta sinun on myös hyväksyttävä se että mitätön murto-osa ihmistä ajattelee samalla tavalla ja kumppanin löytämiseen tulee varmasti menemään kauan.

Vierailija
14/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Sen avulla jaksaa läpi huonompien aikojen ja se tekee hyvistäkin ajoista parempia!

Vierailija
15/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä itse yhtään halua seksiä? Ajatteletko, että vaan miehet haluaa ja naisen tehtävä on sitä säännöstellä? Jäät aika paljosta paitsi. Kolmen vuoden päästä on suurin intohimo suhteesta jo mennyt. Mikään ei ole ihanampaa kuin harrastaa seksiä ihmisen kanssa, johon on intohimoisesti hullaantunut. Sitä sinä et koskaan tule kokemaan.

Vierailija
16/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:55"]Seksi on tärkeintä seurustelussa, miksi muuten vaivautua?!

[/quote]

Onko jokumuka eri mmieltä?!

Vierailija
17/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapaamille miehille on kuukauden, eli neljän tapaamiskerran, pituisen ajan odottaminenkin jo muodostunut ongelmaksi.

Vierailija
18/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 20:21"]

Mun tapaamille miehille on kuukauden, eli neljän tapaamiskerran, pituisen ajan odottaminenkin jo muodostunut ongelmaksi.

[/quote]

Niin ja seurustelusta ei edes ollut puhettakaan vielä. Olen parikymppinen.

Vierailija
19/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin ekan poikakaverin kanssa 6kk ja olisin sinä aikana halunnut jo itse, hän ei ollut valmis. Bänksit sitten tulivat myöhemmin. Olimme 15 ja ja 14. Kun olin 16v ja yhä neitsyt, seurustelinitseäni vanhemman miehen kanssa 5kk ennen seksiä.

Sen jälkeen ei ole tarvinnut kammota seksi aloittamista. Se on kivaa, nautittavaa ihan kuten halaaminen ja suutelukin. Ei seksin arvo muutu sitä suuremmaksi mitä pitempään pystyy olemaan ilman. Osa yhdessäoloa ja rakkautta.

Aviopuolisoni kanssa harrastimme jo ekana iltana, tosin tunsimme kyllä toisemme sitä ennen tuttavina. Selväksi tuli molemmin puolin, että kumpikin pidämme seksistä ja on sitä näinä vuosina harrastettukin :D Vaikea kuvitella, että se olisi niin irrallinen osa rakkaussuhdetta, että pitäisi siirtää vuosien päähän.

Vierailija
20/79 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää odotta??????? No miksi pitää hypätä sänkyyn??????????? Jos miestä ei kiinnostaa odotta just se kertoo ettei se oo kiinnostunut!!!!!!! Mulla on suomalainen mies ja olen itse venäläinen nainen. Ja tää on fakta jos mies lähtee tai vinguu seksia niin ei se muuta haluakaan kun sitä samaa. Minusta henkilökohtaisesti tylsä ja raaka jos mies on seksin perässä...sitä paitsi mun omaa mies sanoi että jos nainen on valmis niin hän ei herättää kiinnostusta eikä kunnioitustaa. Joten saatte tytöt itse päättä ketä miesta haluatte,on paha juttu jos on seksin perässä koska kun avioliitossa tulee ongelmia niin silla on sitten tosi matala kynnys lähteä ja pettää tai lähteä kokonaan. Mieheni myös opetta tyttäremme ettei hus hus,tytölle kyllä perille mennyt. Nyt meillä on sitten mukava sulhasehdokas ja tasokas sellainen,joka arvosta meidän uskonnollinen vakaumus ja kunnioitta ja välittä tyttärestämme tosissaan. Joten naiset joten te arvostatte itseänne ja vaaditte sen miehelta tai sitten päädytte "ruoaksi" ja huviksi kertakäyttönaiseksi. Olemme kuitenkiin valintamme tehneet ja päädyimme siiheen ettei rakkaus saa korvata seksilla. Nimittäin kun mies on seksin perään niin ikävä kyllä hän myös voi käyttää maksullistaa naista joka joudui ihmiskaupan uhriksi,joten tää suhtautuminen seksiin jotenkiin ihmisten päässä pitää muutta,se ei saisi olla niin raaka ja inhmillista ymmärrystä vailla,vailla empaatia ja hyväksikäyttö jossa toista ihmista kohdellaan nautinnon kohteena vaan,sama kun söis hampurilainen tai popcornia. Eikä se auttaa että jos joku muka suostuu vapaehtoisesti,koska kysessä on sama hyväksikäyttö. Nainen voi suostua vapaehtoisesti koska hän on ehkä humalassa,tai kokee itsensä hylättynä tai surua kärsinyt nainen myös voi suostua koska surun murtuma humalatilassa oluva nainen voi tuntuakiin hauskalta-silti hän ei välttämättä oma itsensä. Nainen voi tulla raskaaksi ehkäisyystä huolimatta. Joten yhdenillan juttuja on Russian rulets.