Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei! Voinko lähettää turvallisesti avaimen postissa toisen kotiin?

Vierailija
01.12.2020 |

En voi kuljea julkisilla toiseen kaupunkiin enkä varsinkaan pääkaupunkiseudulle näihin aikoihin.

Haluaisin kuitenkin toimittaa avaimen perille pian. Onnistuuko siis turvallisesti postin välityksellä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan onnistu.

Vierailija
2/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuhan se. Kusti polkee ..

Sincc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos kirjattuna pakettina lähettää noutoautomaattiin.

Kirjeenä ei missään nimessä.

Ja mikäli olet palauttamassa vuokra-asunnon avaita, vastuu avaimen hukkumisesta postissa ja lukkojen vaihtamisesta on sinulla, sinä maksat. Helpompaa ja turvallisempaa on suoraan maksaa bensarahat jollekin tutulle ja käydä vaan itse viemässä se avain.

Vierailija
4/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman avaimesiko olet lähettämässä vai onko sinulla jostakin syystä jonkun avain ja hänelle olisit sitä nyt palauttamassa? Ensinmainitussa tilanteessa lähettäminen on sikäli "riskitöntä" että kukaanhan ei tiedä kenen avain kuoressa on, mutta jos lähetät jollekulle takaisin hänen omaa avaintaan osoitteeseen johon avain kuuluu ja se jaetaan väärään paikkaan niin huhhuh.

Vierailija
5/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siis en itsekkään ajatellut kuoressa lähettää. Siksi mietinkin olisiko jotain turvallista vaihtoehtoa postin osalta.

Ehkä kuitenkin vain mietin miten pääsen itse viemään sen perille.

Ap

Vierailija
6/6 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman avaimesiko olet lähettämässä vai onko sinulla jostakin syystä jonkun avain ja hänelle olisit sitä nyt palauttamassa? Ensinmainitussa tilanteessa lähettäminen on sikäli "riskitöntä" että kukaanhan ei tiedä kenen avain kuoressa on, mutta jos lähetät jollekulle takaisin hänen omaa avaintaan osoitteeseen johon avain kuuluu ja se jaetaan väärään paikkaan niin huhhuh.

Huhhuh. Jos minulle on tullut väärän henkilön postia, olen vienyt sen takaisin postilaatikkoon, että menee oikeaan osoitteeseen.

Huhhuh. 

Sincc

Vai minkälaisia postivarkaita te oikein olette ?