Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sydän hakkaa makeansyönnin jälkeen?

Vierailija
11.04.2014 |

Söin puoli pussia karkkia ja nyt tuntuu, että sydän vetää tuhatta ja sataa. En ole ahtanut mahaani täyteen kaksin käsin. Olen noin 10kg ylipainoinen.

Voihan venäjä. Nyt alkoi kuntokuuri. :/

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:47"]

Minäkin olen luullut, että kaikilla tai ainakin melkein kaikilla alkaa sydän laukata karkin syönnin jälkeen. Mulla alkaa myös. Alan myös täristä.

[/quote] Sugar shock, ei kenenkaan keho kesta tuollaisia maaria. Eilen luin perheesta jossa aidilla oli ihan samat oireet ja jatkuva vasymys. Pisti perheensa vuodeksi sokerittomalle ruokavaliolle ja kaikilla parempi olo.

[/quote]

http://news.yahoo.com/book-details-one-familys-sugar-free-152654929.html;_ylt=AwrBJR8GFEhTeBgAwZnQtDMD

Vierailija
2/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tykytykset saa pelkästä sokeristakin (ainakin itse olen saanut), mutta joku lisäainekoktail (jos ei usein syö) kyllä voimistaa. Myös kofeiinista (jopa vähäisestä määrästä) saa sydämentykytyksiä, jos ei usein käytä eli keho ei ole tottunut. Kun syöt/juot ko aineita päivittäin keho tottuu pikkuhiljaa ja voit syödä enempi ennenkuin tykytykset alkaa. Nuo vain ovat keholle aikamoisia "myrkkyjä", joita ilman se varmaan mielummin olisi. Kuten tuossa jo useammin sanottiin tuosta sokerishokista, jännä juttu..

T: eräs joka joskus syönyt jopa 300g irtokarkkeja ja nyt ei pystyisi niitä syömään 50g ilman oireita. Ja saman kokenut kofeiinin kanssa, mut senhän tiedetään aiheuttavan sydämentykytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa reaktiivinen hypoglykemia

Vierailija
4/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla natriumglutamaatti saa aikaan hurjan tykyttelyn ja poskien punoituksen. Siis sellainen lisätty, ei luonnostaan jossain ruoka-aineessa esiintyvä. Monet karkit sisältää sitä.

Ai niin paitsi, että Ursula-täti tietää, että ennemminkin natriumglutamaatin pois jättäminen on vahingollista...aina muuten kun näkee tuon Ursulan nimenkään, alkaa hymyilyttämään, että no mitähän tällä kertaa ;D

Vierailija
5/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:18"]

Kyllä ne tykytykset saa pelkästä sokeristakin (ainakin itse olen saanut), mutta joku lisäainekoktail (jos ei usein syö) kyllä voimistaa. Myös kofeiinista (jopa vähäisestä määrästä) saa sydämentykytyksiä, jos ei usein käytä eli keho ei ole tottunut. Kun syöt/juot ko aineita päivittäin keho tottuu pikkuhiljaa ja voit syödä enempi ennenkuin tykytykset alkaa. Nuo vain ovat keholle aikamoisia "myrkkyjä", joita ilman se varmaan mielummin olisi. Kuten tuossa jo useammin sanottiin tuosta sokerishokista, jännä juttu..

T: eräs joka joskus syönyt jopa 300g irtokarkkeja ja nyt ei pystyisi niitä syömään 50g ilman oireita. Ja saman kokenut kofeiinin kanssa, mut senhän tiedetään aiheuttavan sydämentykytystä.

[/quote]

ihanko oikeesti oot vetänyt pussillisen puhdasta sokeria?!?

Vierailija
6/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukaiseppa kirja petos lautasella niin alkaa syy selvitä

Vierailija
7/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 19:18"]

[/quote] Eilen talla palstalla aidit puolustivat henkeen ja vereen pikkulasten karkin syontia. Sitten ihmetellaan kun kakarat hyppii seinille ja kirkuu kurkku suorana. Ei ihme kun pikkuisen keho on shokissa ja paata sarkee mutta ei osaa sita sanoa :(.

Vierailija
8/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea sokeri.

Vierailija
9/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla siis diabetes.

Vierailija
10/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla siis diabetes.

Vierailija
11/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa! Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
12/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diabetesta! Paranenko, jos alan urheilla? Aion parantua, sillä mulla ei ole diabetesta!

ap (jolla ei ole diabetesta)

Vierailija
13/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:22"]Ei ole diabetesta! Paranenko, jos alan urheilla? Aion parantua, sillä mulla ei ole diabetesta!

ap (jolla ei ole diabetesta)

[/quote]

Onko testattu ihan?

Vierailija
14/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
15/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule sitä paljon puhuttua rakkautta! Mullakin aina henki salpautuu ja vatsanpohjassa on perhosia kun vaan näenkin karkkipussin tai jäätelötuutin. :) Herkut ♥

Vierailija
16/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani se on yksi ruoka-aineallergian oire. Olet allerginen niille karkeille.

Vierailija
17/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:24"]

Se on kuule sitä paljon puhuttua rakkautta! Mullakin aina henki salpautuu ja vatsanpohjassa on perhosia kun vaan näenkin karkkipussin tai jäätelötuutin. :) Herkut ♥

[/quote]

Uskon sua. Rakkaus se väräjää sydämessä, ei mikään muu.

ap

Vierailija
18/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:26"]

Lapsellani se on yksi ruoka-aineallergian oire. Olet allerginen niille karkeille.

[/quote]

Karkkiallergia veisi kyllä paljon iloa elämästä. Ehkä pitää kohtuullistaa sokerinkäyttöä. Alkaa hirvittää nämä vaihtoehdot. Paitsi se rakkaus. <3

ap

Vierailija
19/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, mullakin tää sama homma. Oon luulut että kaikilla noin. Mut eikö tämä olekaan yleinen juttu? Itselläni on sokerit juuri testattu, ei ollut mitään. Oon vielä nuori enkä ole ylipainoinen. Mutta sydän tykyttää hurjasti karkkien/alkoholin jäljiltä. Onko mussa jotain vikaa. .:(

Vierailija
20/32 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 18:37"]

Ei hitsi, mullakin tää sama homma. Oon luulut että kaikilla noin. Mut eikö tämä olekaan yleinen juttu? Itselläni on sokerit juuri testattu, ei ollut mitään. Oon vielä nuori enkä ole ylipainoinen. Mutta sydän tykyttää hurjasti karkkien/alkoholin jäljiltä. Onko mussa jotain vikaa. .:(

[/quote]

Jos sun sokerit on testattu ja sulla on sama juttu, niin ei mullakaan voi olla sokeritautua. Kyse on siis todella rakkaudesta. Muuta selitystä ei ole.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi