Joulukoristeisiin kyllästyy melko nopeaa
Siksi en laita kuin pelkät valot joulukuun alussa.
Lähempänä joulua sit muut koristeet.
Saavat olla sitten Nuutin päivään saakka.
Mites muilla?
Kommentit (9)
Kotini on koristevapaavyöhyke.
Tällä tavoin muualla ympäristössä pursuavat tilppendöörit eivät niin paljon häiritse - joskus jopa ilahduttavat.
Meillä myös lähtee heti joulupyhien jälkeen. En jaksa katella edes uuteen vuoteen
Mikä nyt lasketaan joulukoristeeksi :p
Itse en laita mitään ennen jouluviikon alkua. Siinä 19-20.12 viikonloppuna ehkä voi jotain laittaa. Kunnolla sitten vasta aaton aattona kun kuusi tuodaan sisälle.
Meillä perinteenä muovinen pikkukuusi pikkujouluksi, eli joulukuun eka vkl. Muut koristeet vastan kun jouluun alle viikko.
Itse pidän niistä. Laitoin jo kuusen eilen valmiiksi. Pidän ainakin loppuvuoden sen siinä :)
Meillä on oikeastaan vain valoja. Ne on kivat niin kauan kuin on pimeää. No toki minikuusi ei ole helmikuuhun saakka. Muutamat tontut saa nopeasti joulun jälkeen siivottua pois. Joulun jälkeen katse suunnataan jo uuteen vuoteen.
Mä en laita muuta kuin kuusen joka tuodaan sisään aatonaattona ja aatoksi vasta koristellaan. Se onkin sitten Nuutinpäivään asti. Mitään muita koristeita en laita. Kynttilöitä poltan ensimmäisestä adventista alkaen ja se loppuu sitten kun valo lisääntyy.
Mä kyllästyn niihin heti, kun joulupyhät on ohi. olinpa sit laittanut ne 30.11 tai 23.12.
oon koittanut eri aikatauluja, aina ne lähtee niin että vuosi alkaa "puhtaalta pöydältä".