Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta voisi saada puolueettoman arvion ulkonäöstään ja ulkonäkövirheistä?

Vierailija
01.12.2020 |

Kysymys on otsikossa. Läheiset eivät kehtaa töksäyttää suoraan tai sietävät ulkonäköäni, joissain FB-ryhmissä vain kehutaan katteettomasti ulkonäköä, kosmetologi kehuu ja löytää hyviä puolia, kampaaja kehuu hiuksia paksuiksi ja vahvoiksi. Plastiikkakirurgin konsultaatiossakin jopa ovat diplomaattisia.

Fakta: olen kuitenkin erittäin ruma. Ja niin ruma, että parisuhteen löytäminen on haasteellista ja ystäviäkin on vaikeaa löytää. Haluan muuttua mahdollisimman erilaisen näköiseksi ja tietää, missä se pahin vika piilee, jotta pystyn aloittamaan pahimmista virheistäni.

Mitä kautta saisin realistisen ja eritellyn arvion rumuudestani ja jopa mahdollisen korjaussuunnitelman?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma sisältä.

Useimmat kauniina pidetyt ihmiset ovat enintään tavallisen näköisiä piirteiltään. Se, mikä tekee heistä kauniita ja viehättäviä on asenne, itseluottamus, rakkaus omaan itseen ja omaan elämään ja sitä kautta myös maailmaan. Jos uskot olevasi ruma, oletkin sitä.

Tuokin voi olla totta. Minua ei ole rakastettu koskaan ja minulle on uskoteltu, että olen ruma, joten olen kasvanut itseinhoon. Siispä kukaan ei voi minusta välittää enää ja olen ns. lost case.

Toisaalta esteetikko minussa on sitä mieltä, että kasvonpiirteenikin ovat oikeasti rumat. Itse pidän tietynlaisia kasvonpiirteitä ja kehon muotoja kauniina ja olen itse sellaisten vastakohta. Pidän esim. naisillakin voimakkaasta leuasta, pienestä ja kapeasta nenästä, suurista silmistä ja kehon osalta kapeasta lantiosta ja pitkistä sääristä. Heidi Montag jälkeen plastiikkakirurgisten operaatioittensa on ihanteeni (tummissa hiuksissa olisi vieläkin kauniimpi).

T. Ap

Vierailija
42/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta järin terveeltä jaarittelusi.

Tsemppiä ja etenkin jaksamista. 😙

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta järin terveeltä jaarittelusi.

Tsemppiä ja etenkin jaksamista. 😙

^tuon ilkeän kommentin kirjoitti satavarmasti joku perusnätti parisuhteessa elelevä nainen, jolla ei ole minkäänlaisia kokemuksia pakeista tai vastoinkäymisistä parisuhteissa. Ehkä miehet ovat olleet korkeintaan hankalia/vaikeita, mutta koskaan ei ole tullut torjumisia, hylkäämisiä ym. Tasan eivät käy onnenlahjat tässä maailmassa.

T. Ohis

Vierailija
44/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma sisältä.

Useimmat kauniina pidetyt ihmiset ovat enintään tavallisen näköisiä piirteiltään. Se, mikä tekee heistä kauniita ja viehättäviä on asenne, itseluottamus, rakkaus omaan itseen ja omaan elämään ja sitä kautta myös maailmaan. Jos uskot olevasi ruma, oletkin sitä.

Tuokin voi olla totta. Minua ei ole rakastettu koskaan ja minulle on uskoteltu, että olen ruma, joten olen kasvanut itseinhoon. Siispä kukaan ei voi minusta välittää enää ja olen ns. lost case.

Toisaalta esteetikko minussa on sitä mieltä, että kasvonpiirteenikin ovat oikeasti rumat. Itse pidän tietynlaisia kasvonpiirteitä ja kehon muotoja kauniina ja olen itse sellaisten vastakohta. Pidän esim. naisillakin voimakkaasta leuasta, pienestä ja kapeasta nenästä, suurista silmistä ja kehon osalta kapeasta lantiosta ja pitkistä sääristä. Heidi Montag jälkeen plastiikkakirurgisten operaatioittensa on ihanteeni (tummissa hiuksissa olisi vieläkin kauniimpi).

T. Ap

Miten tää nyt menee? Alkuperäisessä tekstissäsi kerroit, että ongelma on se, että läheiset eikä kukaan anna "rehellistä" = rumaa arviota sinusta. Nyt kerrot, että sinulle on uskoteltu, että olet ruma. Kuka siis on uskotellut, jos kukaan ei kerro?

Vierailija
45/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin koko myös aikuisikäni olevani ruma.

Kaikkea voi luulla,mikä ei ole totuus..Olen kuulema kaunotar,einkä itsekkään sitä ymmärrä.

Pointti ,oli kaunotar tai ei ,se ei sanele,eikä muoti.

Vierailija
46/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauvapalstalla.

Vierailija
47/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin mielipidettä esim. kampaajalta tai kosmetologilta, tietysti varmistuttuani ensin siitä, että kyseinen ihminen ei ole vastenmielinen lörppö.

Vierailija
48/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä ja sitten tietysti Laaassanen ja muut Uu-lit. Jos tiedät, missä kylän spuget kokoontuu, niin voit kävellä sen paikan ohi, takuulla saat osuvan palautteen.

Vierailija
49/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene plastiikkakirurgille ja sano että haluat olla barbien näköinen. Ei ehkä onnistu Suomessa, varmaan jo Viron puolella toive toteutetaan. Eipä tarvitse enää miettiä missä mättää.

Vierailija
50/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma sisältä.

T. Ap

Miten tää nyt menee? Alkuperäisessä tekstissäsi kerroit, että ongelma on se, että läheiset eikä kukaan anna "rehellistä" = rumaa arviota sinusta. Nyt kerrot, että sinulle on uskoteltu, että olet ruma. Kuka siis on uskotellut, jos kukaan ei kerro?

Ihastukseni eivät ole kommentoineet mitään, mutta äitini ja tätini sekä exäni ovat haukkuneet ulkonäköäni.

T. Ap

Vierailija
51/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ruma sekä sisäisesti, että ulkoisesti.

No niin siinä tuli, onko nyt patempi mieli?

Muuten sun hengitys haisee. Onko sulla nielussa ehkä joku paise?

Vierailija
53/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näitä naamanaamanaama -ihmisiä. Paa säkki päähän, niin kukaan ei näe. Hajota peilit, niin et näe itsekään.

Vierailija
54/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää ja rehellisyys on aina plussaa. Millä perusteella hengitykseni haisee? Ei ole mitään paisetta tms. En myöskään ole ollut ketään ihmistä kovin lähellä moneen kuukauteen.

T. Ap

Vierailija
55/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vielä tarkemmin: mikä tekee minusta ruman ulkoisesti ja mikä ruman sisäisesti?

Missä tilanteessa olet havainnut tunkkaisen hengityksen? En ole ydinperhettä lukuunottamatta tosiaan ollut missään alle metriä lähempänä ketään ihmistä noin 7 kuukauteen, joten siksi ihmettelen vastaustasi.

T. Ap

Vierailija
56/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näitä naamanaamanaama -ihmisiä. Paa säkki päähän, niin kukaan ei näe. Hajota peilit, niin et näe itsekään.

Tuo on taas niitä kauniin tai komean parisuhteessa elävän kommentteja, joten elää "hieman" eri todellisuudessa kuin ruma ikisinkku.

T. Ap

Vierailija
57/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Please: voisiko se hengitystä kommentoida vastata! Hänen on pakko olla joku todella läheinen ihminen minulle ja olisi muutenkin kiva tietää, missä yhteydessä hengitykseni on ollut vähemmän raikas, niin tiedän skarpata jatkossa.

Ap

Vierailija
58/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet aina vain uusia aloituksia? Sinulla on jo kymmeniä ketjuja samasta aiheesta, pysyisit niissä. Lopeta spämmääminen!

Ap:lla on mielenterveyongelmia, siksi tekee näin. Ihmettelen miten ihmiset jaksaa vastailla.

Vierailija
59/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap,

kyseessä saattaa olla ruumiinkuvahäiriö (body dysmorphia disorder). Se on mielenterveysongelma, jossa virheelliset käsitykset omasta ulkonäöstä aiheuttavat ahdistusta ihmiselle.

Suosittelen lämpimästi, että haet itsellesi apua. Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi!

t. AV-ystävä

Vierailija
60/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap,

kyseessä saattaa olla ruumiinkuvahäiriö (body dysmorphia disorder). Se on mielenterveysongelma, jossa virheelliset käsitykset omasta ulkonäöstä aiheuttavat ahdistusta ihmiselle.

Suosittelen lämpimästi, että haet itsellesi apua. Kaikkea hyvää tulevaisuuteesi!

t. AV-ystävä

Kiitoksia tiedosta, mutta olen oikeastikin aika ruma. Ja olen oikeasti saanut pakkeja hiljattain.

T. Ap