Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kautta voisi saada puolueettoman arvion ulkonäöstään ja ulkonäkövirheistä?

Vierailija
01.12.2020 |

Kysymys on otsikossa. Läheiset eivät kehtaa töksäyttää suoraan tai sietävät ulkonäköäni, joissain FB-ryhmissä vain kehutaan katteettomasti ulkonäköä, kosmetologi kehuu ja löytää hyviä puolia, kampaaja kehuu hiuksia paksuiksi ja vahvoiksi. Plastiikkakirurgin konsultaatiossakin jopa ovat diplomaattisia.

Fakta: olen kuitenkin erittäin ruma. Ja niin ruma, että parisuhteen löytäminen on haasteellista ja ystäviäkin on vaikeaa löytää. Haluan muuttua mahdollisimman erilaisen näköiseksi ja tietää, missä se pahin vika piilee, jotta pystyn aloittamaan pahimmista virheistäni.

Mitä kautta saisin realistisen ja eritellyn arvion rumuudestani ja jopa mahdollisen korjaussuunnitelman?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis hoikka, joten paino ei ole ongelma. Ongelmana ovat lähinnä rumat/erikoiset kasvonpiirteet ja epämiellyttävän näköinen kasvojen luusto. Ihmiset muistavat minut ruman naamani vuoksi aina ja kaikkialla, eivätkä siis muista hyvällä. 🙂

Vierailija
2/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisin vastaus tulee juurikin omilta lapsilta. Vaikka sitten töksäyttämällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva tänne, me autamme. 😇

Vierailija
4/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisin vastaus tulee juurikin omilta lapsilta. Vaikka sitten töksäyttämällä.

Mulla perheenjäsenetkin puhuvat vain kauniisti. Ok, ex-mieheni mielestä olin pienirintainen (koko B-kuppi) ja peppuni liian iso (kuitenkin koon 38 housut) ja hän sanoi sen halveksien.

Vierailija
5/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kuva tänne, me autamme. 😇

En voi laittaa.

Vierailija
6/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma taitaa kuitenkin olla itsetunnon puute, eikä ulkonäkö.

Vierailija
7/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen saanut elämäni aikana pakit 2/3 tapauksessa, kun olen tehnyt itse aloitteen ja olen ollut erittäin ihastunut. Se viimeisin ihastukseni käytännössä inhoaa minua, vaikka olen hänelle aina ystävällinen ja vien lahjoja ym. Olen oikeasti ruma ja ihmiset muistavat minut helposti ja katsovat karsaasti ja jotenkin oudosti. Haluan todella muuttua paremmaksi nykytilastani. Itsetuntoni on heikohko siksi, kun olen fyysisesti niin vajavainen.

T. Ap

Vierailija
8/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet aina vain uusia aloituksia? Sinulla on jo kymmeniä ketjuja samasta aiheesta, pysyisit niissä. Lopeta spämmääminen!

Vierailija
9/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se, mistä syystä itsetunto on huono, se on kuitenkin sun pääongelma, ei ulkonäkö.

Vierailija
10/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen saanut elämäni aikana pakit 2/3 tapauksessa, kun olen tehnyt itse aloitteen ja olen ollut erittäin ihastunut. Se viimeisin ihastukseni käytännössä inhoaa minua, vaikka olen hänelle aina ystävällinen ja vien lahjoja ym. Olen oikeasti ruma ja ihmiset muistavat minut helposti ja katsovat karsaasti ja jotenkin oudosti. Haluan todella muuttua paremmaksi nykytilastani. Itsetuntoni on heikohko siksi, kun olen fyysisesti niin vajavainen.

T. Ap

Ei se ulkonäkö tuo onnea. Ihan samalla tavalla minäkin olen pakkeja saanut kaikilta miehiltä, jotka vähänkin kiinnostaa. Hetken huviksi olen kelvannut. Olen ihan tavallisen näköinen tallaaja, mutta en mitenkään ruma. Eli ei ole välttämättä kokonaan ulkonäöstä kiinni. Voi johtua omasta käytöksestä, luonteesta, elämäntilanteesta tai ihan vain siitä kemian puutteesta. Listaa voisi jatkaa enemmänkin, mutta turhaan alat itseäsi muuttamaan.

Vierailija
11/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet aina vain uusia aloituksia? Sinulla on jo kymmeniä ketjuja samasta aiheesta, pysyisit niissä. Lopeta spämmääminen!

En löydä mahdollisia vanhoja ketjuja. En nyt niin monta aloitusta ole tehnyt. Jotkut on poistettukin. Ei ole ketään, kenen kanssa puhua aiheesta livenä. Koetan löytää ratkaisua, sillä muussa tapauksessa elämänhaluni on lähellä nollaa. Ei ole mukavaa olla tällainen kuin itse olen. En tiedä yhtään, miten mun pitäisi edes muuttua, kun en itse huomaa vaikutusta omaan olemukseeni ainakaan.

T. Ap

Vierailija
12/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En löydä mahdollisia vanhoja ketjuja. En nyt niin monta aloitusta ole tehnyt. Jotkut on poistettukin. Ei ole ketään, kenen kanssa puhua aiheesta livenä. Koetan löytää ratkaisua, sillä muussa tapauksessa elämänhaluni on lähellä nollaa. Ei ole mukavaa olla tällainen kuin itse olen. En tiedä yhtään, miten mun pitäisi edes muuttua, kun en itse huomaa vaikutusta omaan olemukseeni ainakaan.

T. Ap

Ellet ole jo mt-hoidon piirissä, aloita hakeutumalla sinne. Jokainen näkee, että sinulla on ajatusvääristymiä ja masennusta.

Vierailija
13/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ellet ole jo mt-hoidon piirissä, aloita hakeutumalla sinne. Jokainen näkee, että sinulla on ajatusvääristymiä ja masennusta.

Voisitko tarkentaa, millaisia ajatusvääristymiä ja mikä viittaa masennukseen?

Vierailija
14/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis hoikka, joten paino ei ole ongelma. Ongelmana ovat lähinnä rumat/erikoiset kasvonpiirteet ja epämiellyttävän näköinen kasvojen luusto. Ihmiset muistavat minut ruman naamani vuoksi aina ja kaikkialla, eivätkä siis muista hyvällä. 🙂

Ja haluat siis jostain ihmisen, joka sanoo ääneen nuo valmiiksi päättämäsi faktat. Palkkaa joku lukemaan tuo tekstisi ääneen. Sitten saat sen puolueettoman arvion jonka haluat.

Vierailija
15/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt täältä ainakaan kysy.

Vierailija
16/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haluat siis jostain ihmisen, joka sanoo ääneen nuo valmiiksi päättämäsi faktat. Palkkaa joku lukemaan tuo tekstisi ääneen. Sitten saat sen puolueettoman arvion jonka haluat.

Haluaisin tietää, mikä tarkalleen kasvonpiirteissäni on sitä outoa/rumaa, jotta voisin vaikkapa operoida ne huonot ominaisuudet. Olen melko varma, että ihmiset alkaisivat suhtautua kivemmin, jos olisin kasvoiltani kauniimpi ja keskiverrompi.

T. Ap

Vierailija
17/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tietää, mikä tarkalleen kasvonpiirteissäni on sitä outoa/rumaa, jotta voisin vaikkapa operoida ne huonot ominaisuudet. Olen melko varma, että ihmiset alkaisivat suhtautua kivemmin, jos olisin kasvoiltani kauniimpi ja keskiverrompi.

T. Ap

Ei, kyllä se on tämä takertuva ruikutuksesi joka tekee sinusta vastenmielisen oloisen. Pärstääsihän en ole edes nähnyt, mutta kaltaistasi vinkujaa en jaksaisi minuuttia kauempaa kuunnella.

Vierailija
18/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla aloilla palautetta tulee jatkuvasti.

Vierailija
19/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Tuo ei ole totta. Plastiikkakirurgi olisi kyllä vastannut tuohon. Et sinä sitä halua. Vaan haluat että ihmiset haukkuvat sinua, siitä sinä nautit. Tarvitset ammattiapua. Enkä tarkoita plastiikkakirurgia.

Vierailija
20/61 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankutijank. Sinun ihastuksesi on olleet opettajasi ja terapeuttisi/joku muu hoitava henkilö eli täysin mahdottomat kumppanit parisuhteeseen. Sen takia luultavasti ihastuitkin heihin, kun he ovat saavuttamattomia ja saat räytyä kuvitelmissasi kuinka täydellistä elämä heidän rinnallaan olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan