Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kalastajan Vaimo" kerjää uusimmassa postauksessaan itselleen kahvikonetta:(

Vierailija
11.04.2014 |

Aika härskiä, vaikka peitellysti koettaakin sen tehdä. 

http://www.menaiset.fi/alue/kalastajan_vaimo

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kerjää!

Vierailija
2/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kerjää. Ensi viikolla on varmaan HUPS! vaan joku sikakallis kahvikone kolahtanut postiin. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mungolifen anna kerjäs kans muutama postaus takaperin hennesin vaatteita siitä uudesta mallistosta, jossain sivulauseessa voivotteli kuinka ei ehdi tilata verkkokaupasta niin ihan varmaan h&m ottaa nyt yhteyttä ja antaa ilmaseks

Vierailija
4/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman postauksen äsken ja kyllä minustakin kerjää sitä kahvikonetta..mutta mikäpäs siinä, eihän se väärin kai ole.

Vierailija
5/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan kerjää! Taidat kuulua niihin ihmisiin, jotka lukevat ns. rivien välistä ihan omiaan. Oletko kateellinen kyseiselle ihmiselle jostain vai mikä mättää? 

Lopeta moisten blogien lukeminen, jos et osaa lukea niitä oikein. Ihan oikeasti käy sääliksi  sinunlaiset ihmiset ja ihan syystä :)

Vierailija
6/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sinäkin ap perusta itsellesi blogia ja ala kerjätä kaikkea taloustarviketta mitä mielesi halajaa. Sinulla on siihen yhtä suuri oikeus ja mahdollisuus kuin tällä kalastajanvaimollakin. Tämä tuotteiden saaminenhan perustuu siihen, että joku yritys katsoo blogilla olevan niin suuri mahdollisuus mainostaa jotain kahvikonetta/lumppua/muuta tuotetta, että bloggaajalle kannattaa se roju toimittaa. Sehän voi olla mitä tehokkainta markkinointia ja kaikki voittavat. Paitsi tietysti kateelliset mammat. 

Vierailija
7/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä on merkitystä, mitä suositulla blogistilla on päällään tai kodissaan. Olen itse ostanut hienon valaisimen ihan blogin perusteella. Tosin se blogisti oli sen itse ostanut, mutta kuitenkin. Bloggaus on voinut poikia satoja ellei tuhansia euroja lamppufirmalle. Kalastajan vaimolla on todella paljon seuraajia, joten firmojen kyllä kannattaa varustaa blogistia tuotteillaan. Sehän on halpaa markkinointia. 

Vierailija
8/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:07"]eihän kerjää!

[/quote]

Ei kerjää.

Vierailija
9/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt minusta vaikuttanut siltä, että kerjäsi kahvikonetta vaan kerjäsi kommentteja hyvästä kahvikoneesta. Olisin vastannut, että Jura, mutta kun se paras Jura menee reilusti kysyjän ilmoittaman budjetin yli, niin en viitsi vastata.

Mä en ymmärrä tuon blogin suosiota. Kuvia itsestä pyjamassa ja teksti: mä juon kahvia, mä haluun kahvikoneen, vinkatkaa. Kuvia jostain hedelmistä ja jostain lahjaksi saadusta hajuvesipullosta. Booooring.

Aina, kun nuo blogit päätyy johonkin kaupalliseen alustaan, niistä menee terä ja persoonallisuus. Harmi.

Vierailija
10/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on aina noin ruskea?

Vierailija
11/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:28"]

[/quote]

Tuli juuri Cubasta. Mutta noin muuten taitaa olla solariumin suurkuluttaja, koska sanoi ettei itseruskettaviakaan ole paljon viime aikoina käyttänyt.

Vierailija
12/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin postauksen eilen ja ihan sama tuli mieleen. Kyllähän se taatusti saa sen ilmaiseksi. Mutta ihan sama mulle ;-)

Vierailija
13/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuo "vinkkauspostaukset" ovat aina sellaisia, että niissä ei pelkästään pyydetä vinkkejä lukijoilta vaan vinkataan samalla mahdollisille sponsoreille...

Näinhän on käynyt monen monta kertaa, esim. Pupulandiassa. Ensin vihjaillaan ja sitten tuote ilmestyy jonkin ajan kuluttua, joko sponsoroituna tai roimalla alennuksella saatuna. Yleensä tuollaiseen piiloteltuun taktiikkaan syyllistyvät juuri ne, jotka ovat sentään jonkin verran kainoja asian suhteen. Röyhkeimmät eivät vihjaile mitään blogin kautta vaan kysyvät suoraan sponsoreilta.

Vierailija
14/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te luette noita blogeja kun ne enemmän ärsyttävät kuin ilahduttavat?! Mä en itse kyllä koskaan ole niinden suosiota tajunnut, enkä jaksaisi lukea ja katsella päivästä toiseen jotain kuvia rannekoruista sadassa eri asennossa... Huoh. Tunnustan kuitenkin että olin nyt niin utelias että kävin lukemassa postauksen. Hänelle on varmaan nyt jo tulossa joku kahvikone mitä mainostaa jo ennakkoon, ja sitten kaivaa sen kohta paketista esille.

Vierailija
15/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä te ärsyynnytte siitä jos blogisti ruinaa jotain tavaroita niiltä jotka niitä tavaroita myyvät - eihän se ole teille osoitettu ruinaus?

Enemmän mua ärsyttäisi se jos blogisti saatuaan ruinaamatta tavaroita joita ei edes halua kehuisi niitä väenväkisin ettei suututtaisi ketään. Mua ei haittaa yhtään jos blogisti saa ilmaista kahvia mutta haittaa jos se väittää pahaa kahvia hyväksi niin että ihmiset haksahtavat ostamaan sitä.

Vierailija
16/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole multa pois, enkä kadehdi Johannaa. Mutta mulla on käytöstavat ja siksi hieman paheksun.... :)

Ja kyllä, minusta avaukseni on ihan hyvien käytötapojen mukainen, koska siitä joku kuitenkin pian älähtää.

t. ap

Vierailija
17/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös ole ihan järkevää, jos sellaisen voi ilmaiseksi saada. Jestas. 

Vierailija
18/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, miten kaunis ja hoikka :O

Vierailija
19/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:28"]

[/quote]

Iho kertoo, että viettänee paljon aikaa solariumissa. 

Vierailija
20/46 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:02"]

Miksi ihmeessä te luette noita blogeja kun ne enemmän ärsyttävät kuin ilahduttavat?! Mä en itse kyllä koskaan ole niinden suosiota tajunnut, enkä jaksaisi lukea ja katsella päivästä toiseen jotain kuvia rannekoruista sadassa eri asennossa... Huoh. Tunnustan kuitenkin että olin nyt niin utelias että kävin lukemassa postauksen. Hänelle on varmaan nyt jo tulossa joku kahvikone mitä mainostaa jo ennakkoon, ja sitten kaivaa sen kohta paketista esille.

[/quote]

Just näin!

Sekin aakkospostaus, jossa ei oikein informaatioarvoa ollut - kunhan oli jotain tekstiä, jonka väliin tunkea niitä rihkamakorunkuvia eri asennoissa. Plääh.

Ja totta sekin, että jos blogisti OIKEASTI pitää saamastaan tuotteesta niin hyvä. Mutta pitäisi uskaltaa myös negatiiviset arviot ja kokemukset laittaa blogiin rehellisesti. Eikä vaan hehkuttaa kaiken ihanuutta, jotta saisi lisää sponsoritukea.

Siksi arvostan enemmän blogeja, joissa käsitellään ihan omalla rahalla ostettuja tuotteita. Silloin saa varmemmin rehellisen arvion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän