Onko ihmisten käsitys sairaudesta hämärtynyt?
Iltiksessä julkkis valittaa, että hän makasi sängyssä, eikä jaksanut tehdä mitään.
Mutta eikö se yleensäkin ole niin jos on sairas? Miten toi on nyt normaalia pahempaa?
Kun lukee noita ihmisten juttuja niin alkaa kyllä ihmetyttää toi koko virus. Ei kuulosta normaalia flunssaa/influenssaa kummemmalta. Tuonko takia koko maailma on sekaisin ja rokotusta kauoataan meille ihan intona?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi uutisoitaisiin influenssasta samalla tavalla niin ihan samalta näyttäisi otsikot jännittävineen kaikkineen. Siihen influenssaan kuolee niin nuoret kuin vanhat ja jälkitautikierre voi kestää puolikin vuotta. Tämä vain on ollut jo niin pin normaalia että suurinosa ihmisistä ei sitä tajua. Influenssa pelottaa minua enemmän kuin korona henkilökohtaisesti sillä korinaan tunnen 5 sairastunutta ja kaikilla lievät oireet. Influenssaan ja sen jälkeiseen keuhkokuumeeseen kuoli kummatkin mummoni sekä serkun alle 4v lapsi.
Huomaa että katsot tilannetta vain Suomen kannalta etkä maailmanlaajuisesti.
Luonnollisesti suomen kannalta katsomme asioita suomessa. Emme katso nälänhätääkään suomen kannalta. Se ei ole meille ongelma. Koronan rajoitustoimet on ongelma maailmanlaajuisesti. Ei korona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi katsomaan ajatuksella elokuvan Idiocracy. Jos sinusta se on komedia ja huono sellainen, kuulut idiootteihin. Jos olet kauhuissasi sen jälkeen ja jäät pohtimaan asioita, kuulut älykkäisiin. Nyt on tapahtumassa se mitä elokuvassa tapahtuu, hitaasti mutta siihen suuntaan ollaan menossa.
Korjataanpa: jos olet kauhuissasi sen jälkeen ja jäät pohtimaan asioita, olet joko hirveän nuori tai jollain muulla tavalla säästynyt maailmanmenon ajattelemiselta.
Minä huomaan että sinä et ymmärrä elokuvaa, mutta ei se mitään. Elokuva ei liity mitenkään maailmanmenoon vaan ihmisyyteen ja siihen miten pelottava ja voimakas on tyhmä lammas laumoina.
Minä ymmärrän elokuvan oikein hyvin ja vieläpä monelta eri kannalta. Maailmanmenoon muuten sisältyy ihmisyys ja lampaanakin oleminen. Älä teeskentele nokkelampaa kuin olet.
Pointtini oli se, että jos vasta Idioluution katsottuaan alkaa pohtia asioita, on aika pienessä tynnyrissä kasvanut. Tai sitten niin nuori, ettei ole vielä ehtinyt avata silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Kun jenkeissä oli 9 milj influenssatapausta, kuolleita oli alle 23 000
Kun jenkeissä oli 9milj koronatapausta, kuolleita oli 270 000
Tuossa se pieni ero, varttimiljoona (lähde CDC USA)
Kun ihminen on kuollut influenssaan, hänellä on testattu influenssa.
Jenkeissä ja jopa Suomessa ei tarvitse erikseen testata onko koronaa, vaan se merkataan koronakuolemaksi, jos on ollut vaikka flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun jenkeissä oli 9 milj influenssatapausta, kuolleita oli alle 23 000
Kun jenkeissä oli 9milj koronatapausta, kuolleita oli 270 000
Tuossa se pieni ero, varttimiljoona (lähde CDC USA)
Jenkit ei ole kovin hyvä verrokkimaa koska siellä on paljon tosi ylipainoisia ihmisiä ja köyhiä, jotka eivät edes pääsisi mihinkään hoitoon.
Voimme verrata itseämme Norjaan ja Ruotsiin paremminkin.
Itse en mene digitaaliseen dystopiaan jota Bill Gates haluaa
Enkä pidä siitä että käteistä ei enää tulevaisuudessa ole tai kortteja että kaikilla on mikrosiru jolla maksetaan ja Elon Musk haluaa sellaisen aivoihin
HULLUUTTA
Vierailija kirjoitti:
Jos joka vuosi uutisoitaisiin influenssasta samalla tavalla niin ihan samalta näyttäisi otsikot jännittävineen kaikkineen. Siihen influenssaan kuolee niin nuoret kuin vanhat ja jälkitautikierre voi kestää puolikin vuotta. Tämä vain on ollut jo niin pin normaalia että suurinosa ihmisistä ei sitä tajua. Influenssa pelottaa minua enemmän kuin korona henkilökohtaisesti sillä korinaan tunnen 5 sairastunutta ja kaikilla lievät oireet. Influenssaan ja sen jälkeiseen keuhkokuumeeseen kuoli kummatkin mummoni sekä serkun alle 4v lapsi.
Jokainen tauti ja virus kuuluu luontoon ja ihminen luulee että ei ja kaikkiin viruksiin tarvitaan rokote jopa syöpään!! Se on vaan niin että hyvät elämäntavat estävät jopa riskiryhmää sairastumasta viruksiin Tiedän asiasta koska kuulun siihen itse. Ja meitä leimataan ja sanotaan salaliittohörhöiksi
Minä huomaan että sinä et ymmärrä elokuvaa, mutta ei se mitään. Elokuva ei liity mitenkään maailmanmenoon vaan ihmisyyteen ja siihen miten pelottava ja voimakas on tyhmä lammas laumoina.