en siedä tekoripsinaisia
t'äytyy olla jotenkin huono itsetunto että aikuinen nainen pitää tekoripsiä
Kommentit (54)
Volyymiripset ovat omaan makuun ihan hirveet. Tekee silmistä pienen näköiset.
Mitä sitten? Mä en ymmärrä tätä, että jonkun toisen ulkonäköjutut kiusaavat toisia. Just eilen juttelin kotimatkalla eskarilaisen lapseni kanssa, ja hän kertoi mulle, että eräs toinen eskarilainen haukkuu aina hänen vaatteitaan rumiksi. Juteltiin siitä, ja muistutin lasta, että jos hänelle tulee joskus sellainen olo, että jollakulla on rumat vaatteet, niin sen sanominen ääneen ei ole viisasta. Hän sanoi, ettei hänen mielestään kenenkään vaatteet ole koskaan rumia, vaikka olisi sellaisia, ettei hän itse niitä haluasikaan käyttää.
Suosittelen vähän enemmän tämän eskarilaiseni asennetta teillekin.
Minä uskon, että jokaisen tekoripsi, silikonitissi ja hiuslisäke naisen elämässä on ollut mies joka on haukkunut sitä naista kun se tykkä koristautua ja se on päässyt siitä kusipäästä vihdoin eroon! Ja nyt, minä laitan meikkiä.
Lyhyet ripset ei pahalta näytä mut yliluonnolliset viuhkat silmillä on aika järkyt.
Siis ne on aivan järkyt. Selvää w t-kamaa. Epäsiistit ja epäterveeliiset ja erittäin rumat. En voi käsittää tätä muotia.
Varsinkin katuharja -tyyliin tehdyt, paksut ja pitkät ovat rumia. Ripset ovat niin painavia, että kääntyvät silmien päälle.
Ei voi ymmärtää, miten joku pitää sellaisia kauniina??
Harvoin kovin syvällisiin keskusteluihin pääsee tekoripsien viuhuessa. Julmaa, mutta totta.
Ne meni muodista jo 10 vuotta sitten. Kuka näitä enää edes ottaa?
🇺🇦🇮🇱
Rumia on. Toinen on sitten ne microblading kulmat, hyi.
Kaffepulla kirjoitti:
Ne meni muodista jo 10 vuotta sitten. Kuka näitä enää edes ottaa?
Eiväthän ne olleet vielä edes yleistyneet 10 vuotta sitten.
Niitä oli joka toisella jo silloin. Ainakin Helsingissä. Ihan vanha juttu jo, samoin kuin rakennekynnet.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Rumia on. Toinen on sitten ne microblading kulmat, hyi.
ai ne venäläismiesmäisen paksuiksi teetetyt palkit otsassa naisilla? ne on karuja!
Kaffepulla kirjoitti:
Niitä oli joka toisella jo silloin. Ainakin Helsingissä. Ihan vanha juttu jo, samoin kuin rakennekynnet.
Ei ollut vielä 2010 joka toisella ripsenpidennyksiä.
Täytehuuletkin ovat out, nyt monet käy liotuttamassa niitä ankkamaisia mohkuratäytetäytejämiä pois. Mailis P ja Rosanna K taisi käydä kans?
Sit on niitä trendeistä pudonneita kohta nelikymppisiä Blörfejä jotka vaan edelleen täyttää lisää niitä ratkeamispisteeseen jo ennestään täytettyjä puskutraktorimallisia ankkahuulia, yrittääkö väkisin olla last season Kardassiaani?
En minäkään. Tekevät ihmisestä halvan katu*****n näköisen, mutta jos siitä voimaantuu, niin go for it.
Tekokynsiä ja tekoripsiä ei enää näkynyt niin paljon 2016 jälkeen.
Eikä väripoistettuja hiuksia joissa joku harmaa, pinkki, lila tai muu sävy, nyt sävytellään vain latvoja tommosilla erikoisväreillä.
Olet kateellinen, kun olet itse harmaavarpunen ja miesten päät ei käänny.
tekoripsinainen käyttää sanastoa:
iqku
omg
muru
rakas
joka kolmas sana
Ulkomailla naiset poistattaa nyt kiireellä silikoneja rinnoista, kun se implanttien aiheuttama lymfooma BIA-ALCL on yleistynyt. Siihen on jo aika moni nainen menehtynyt, parikymppisiäkin jopa.
Suomalaiset tuntuu vaan ottavan lisää silikoneja. Junttia?
Näyttävät kyllä aika oudolta