Etätyöstä!
Mitähän etätyötä voisi alkaa tekemää? Millaista etätyötä teet? Ei tarvi olla kokonaan etätyötä. Kertokaa ystävälliset ihmiset kokemuksianne!
Kommentit (3)
Etätyössä on tärkeintä asua pitkän matkan päässä työpaikalta ja muistaa joka vuosi ilmoittaa verottajalle kilsat ihan kuin joka päivä kävisi työpaikalla.Tietysti omalla autolla. Kiva parin-kolmen tonnin bonus tulee sitten jouluna. Yhteiskunnalta on kiva varastaa!
Itse olen tuntenut kirjanpitäjän, joka kävi toimistolla pari tai kolme kertaa kuussa. Mutta tuossa tilanteessa pitää olla jo paljon ammattitaitoa hoitaa asiat itsenäisesti.
Itse olen tehnyt aika erikoista alaa, en halua eritellä kun tunnistetaan. Mutta tein kahdelle eri toimeksiantajalle, joista toinen 200 km päässä ja toinen 600. En koskaan nähnyt livenä toimeksiantajia, palkka oli puhdas tulospalkka. Voisin kuitenkin verrata tätä vaikkapa mainoshommiin tai kuvittamiseen, liippaa sitä läheltä.
No mä teen "tavallista toimistotyötä" (en halua tarkemmin kertoa alaa), teen työt toimistolla 2-4 päivänä viikossa ja loput etänä kotoa käsin. Olin ollut jo monta vuotta työpaikassani kun muutin kauemmaksi, kysyin esimieheltä voinko alkaa tekemään töitä etänä ja se sopi esimiehellekin joten siitä asti näin on toimittu.