Uskallatko tarttua miehesi peniksen ensiksi lupaa kysymättä?
Kommentit (23)
Kotona kyllä, muuallakin uskaltaisin, mutta se ei ole kovin asiallista käytöstä.
Mitäs lupaa siihen tarvii..kiinni vaan.
Ainostaan siihen tartutaan ilman lupaa huulilla muuten ei kovin suotavaa....
Rapu74
Nappaan aina kiinni kun mahdollisuus!
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 12:35"]Nappaan aina kiinni kun mahdollisuus!
[/quote]
Et sit usein saa näppeihisi vai??
Kyllä, tosin lupa on tietysti alunperin joskus vuosia sitten kysytty. Harvemmin kysyn ennenkuin tartun.
En todellakaan antaisi naiselle pitkään aikaan, jos hän tulisi kourimaan penistäni kysymättä. Moukkamaista käytöstä. En minäkään aivan puskista runno sormiani hänen pilluunsa.
+mies30+
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:04"]En todellakaan antaisi naiselle pitkään aikaan, jos hän tulisi kourimaan penistäni kysymättä. Moukkamaista käytöstä. En minäkään aivan puskista runno sormiani hänen pilluunsa.
+mies30+
[/quote]
.
Et oo tosissas? :D kyllä mun pilluun saa mun mies "runnoo" sormensa kun haluaa! ;)
Taitaa toimia lähinnä alasti. Tavallinen penis on sen verran pieni, että siihen ei voi kovin spontaanisti ja luonnollisesti tarttua housujen läpi.
-Mies 28v-
En, eikä ole kiinni uskaltamisesta, vaan kunnioitan toisen omaa tilaa, vaikka kuinka olisi oma mies.
Mäkin tykkään aina välillä puristella hellästi sitä vehjettä kun mies tulee suihkusta ja ottaa pyyhkeen pois päältään... :D Saatan kopeloida tai hivellä hieman myös jos olemme suihkussa tai aamulla herättyämme jos huomaan että housuissa hieman pullottaa :) Ei tarvii ottaa niin vakavasti, meillä on todella avoin ja lämmin suhde!
Hehe, sillai mä mieheni pokasin! :D Ensi-iskusta lähtien tiesi millaisen naisen saa ja on tykännyt kyydistä. Arkajalat ei pysy mun vauhdissa :) Love that man <3
No en kyllä kehtaisi, olis se vähän omituista, jos yhtäkkiä vaikka keittiössä ottaisin kahvasta kiinni, ja mitäs sitten? Siinä seisottais hämmentyneenä, ihan kuin olisin kätellyt omaa miestäni :)
Joo. Samoin mies saa lupaa kysymättä koskea mua. Käsken kyllä lopettaa, jos en tykkää ja samoin hän.
Joo. Samoin mies saa lupaa kysymättä koskea mua. Käsken kyllä lopettaa, jos en tykkää ja samoin hän.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 13:23"]No en kyllä kehtaisi, olis se vähän omituista, jos yhtäkkiä vaikka keittiössä ottaisin kahvasta kiinni, ja mitäs sitten? Siinä seisottais hämmentyneenä, ihan kuin olisin kätellyt omaa miestäni :)
[/quote]
Me yleensä sitten suudellaan ja hipelöidään ja kouritaan lisää. Jatkuu seksiin tai ei jatku.
Kyllå