Pysyykö pystyviikatut vaatteet sen paremmin siistinä pinkkana?
Kokeilin enkä ole kauhean vakuuttunut ainakaan vielä. Joku joku farkkukangas tai muu tukevampi kangas varmaan toimiikin ihan ok. Mutta mun trikooretkut (joo olen muista av-mammoista poiketen köyhä ja ostan halpisvaatteita) löpsähtää rumasti siinä laatikossaan ja pohdin myös miten kymmenestä suunnilleen samaa materiaalia olevasta mustasta paidasta löydän sen haluamani ilman että tarvii käydä useampaa läpi ja tunkea se väärä sinne väliin takaisin, asetella niitä muitakin siinä samalla kun ei se paita niin vaan sujahda sinne takaisin.
Kokeillaan nyt vähän aikaa kumminkin.
Kommentit (7)
Laita ne hengareihin. Löytääkin paremmin sieltä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Laita ne hengareihin. Löytääkin paremmin sieltä kaapista.
Ei ole tankotilaa. Laittaisin jos voisin. Ap
Mulla on 2 pyykkikoria puhtaille pyykeille, tyhjempi ja täydempi. Mun vaatteet seilaa näiden kahden korin väliä sen mukaan kummassa sattuu olemaan se etsimäni vaate. Siirtelen siis vaatteita korista toiseen ja kun löydän etsimäni, loput vaatteet jää niihin koreihin siten kuten ne jää. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa viikkailla yhtään mitään mihinkään kaappiin, ei pystyyn, ei vaakaan.
Kokeilin konmari tapaa, mutta ei jäänyt käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 2 pyykkikoria puhtaille pyykeille, tyhjempi ja täydempi. Mun vaatteet seilaa näiden kahden korin väliä sen mukaan kummassa sattuu olemaan se etsimäni vaate. Siirtelen siis vaatteita korista toiseen ja kun löydän etsimäni, loput vaatteet jää niihin koreihin siten kuten ne jää. Mulla ei ole mitään mielenkiintoa viikkailla yhtään mitään mihinkään kaappiin, ei pystyyn, ei vaakaan.
Tuo varmaan toimii jos tykkää ryppyisistä vaatteista
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen tämä systeemi minullakin on ollut😁 Ajattelin kuitenkin kokeilla josko jaksaisin laitella niitä ns. paikoilleen, onhan se siistimmän ja avaramman näköistä kun ei pyöri ne pyykkikorit siinä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lojuu kuivausrummussa
^