Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun tinderistä saa vain ei-miellyttäviä matceja?

Vierailija
30.11.2020 |

Pitääkö vain tyytyä noihin väkisin?

Miten muilla sujuu tinderöinti?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tykkäät tyypeistä jotka eivät miellytä sinua?

Vierailija
2/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai matceja tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-miellyttävät machit on kyllä ihan oma valinta alunperin. Miten ne sitten ei miellytäkään vaikka itse tykkäät profiilista? Tiedätkö miten Tinder toimii? 1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Tutustu marcheihin

Vierailija
4/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska muuten ei tulisi matcheja lainkaan?

ap

Vierailija
5/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin Facebook Datingia. Siellä ei ole sellaista pöljää algoritmia, joka Tinderissä on.

Vierailija
6/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas mennään.. pitäskö sun lukea uudestasn joku niistä kymmenestä ketjusta, jonka olet samasta aiheesta tuhertanut palstalle?

Vierailija
7/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun oma taso on vaan huono! Mikä ikä? Sukupuoli? Ulkonäkö? Sporttisuuden ja hoikkuuden aste? Varakkuus? Onko lapsia?

Vierailija
8/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska muuten ei tulisi matcheja lainkaan?

ap

Eli oma moka.

Kysymyksesi on väärä, sen pitäisi olla ”Miksi en saa hyvännäköisten kanssa matchia?” Vastaus on, että kuvat/profiili ei miellytä. Ole/tee parempi.

Vierailija
9/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-miellyttävät machit on kyllä ihan oma valinta alunperin. Miten ne sitten ei miellytäkään vaikka itse tykkäät profiilista? Tiedätkö miten Tinder toimii? 1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Tutustu marcheihin

Tavismiesten versio:

1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Odotat 5. Odotat 1viikon, oho tuli match, nyt se poistu 6. Toistat kohdat 4 ja 5. 7. Poistat sovelluksen turhana.

Vierailija
10/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiesten versio:

1. Lataat sovelluksen 2. Teet profiilin 3. Tykkää miellyttävistä profiileista 4. Odotat 5. Odotat 1viikon, oho tuli match, nyt se poistu 6. Toistat kohdat 4 ja 5. 7. Poistat sovelluksen turhana.

Tämän jälkeen vedät kaikki oikealle, ja masennut kun siellä on vain sekundaa matcheina...Mutta kai se on parempi edes jotain saada kuin olla kokonaa ilman

M32

Vierailija
11/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistat tinderin. Yksinkertaista.

Vierailija
12/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää sama tyyppi, joka jankkaa tätä samaa asiaa. Useampi vuosi sitten teki ekan avauksen.

Vierailija
13/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää sama tyyppi, joka jankkaa tätä samaa asiaa. Useampi vuosi sitten teki ekan avauksen.

Mut jos sillä on uusi profiili ja uudet kujeet. Älkää nyt heti tyrmätkö ;)

Vierailija
14/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No elä itse vuosikausia yksin, tai sitten tyydy johonkuhun jota kohtaan et tunne mitään fyysistä tai henkistä vetoa.

Ei taida kuulostaa kovin houkuttelevilta vaihtoehdoilta? Helppo se on sieltä huudella

Vierailija
15/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No elä itse vuosikausia yksin, tai sitten tyydy johonkuhun jota kohtaan et tunne mitään fyysistä tai henkistä vetoa.

Ei taida kuulostaa kovin houkuttelevilta vaihtoehdoilta? Helppo se on sieltä huudella

Joo...ei taida näillä olla hajuakaan millainen tilanne toi on

Vierailija
16/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavismiesten versio:

Tämän jälkeen vedät kaikki oikealle, ja masennut kun siellä on vain sekundaa matcheina...Mutta kai se on parempi edes jotain saada kuin olla kokonaa ilman

M32

En neuvo niin tekemään. Siinä ei ole mitään järkeä. Mutta matchejahan sieltä ei kyllä saa jos ei ole todella kiinnostava mies.

Vierailija
17/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tinderissä matcheja? minä en ole koskaan saanut? ei siellä kuulemma kukaan muukaan tavallinen mies saa. ap on ilmeisesti nainen

Vierailija
18/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut yksin viimeiset 6 vuotta. Ei tulisi mieleenkään tyytyä kehenkään, jota kohtaan en tunne mitään vetoa. Vielä vähemmän tulisi mieleen ruveta haalimaan tällaisia tyyppejä mätsiksi Tinderissä ja mennä sitten nettipalstalle kitisemään, kun saan niin huonoja mätsejä.

-eri

Vierailija
19/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on itsestäänselvää, että yksin eläminen on monta kertaa parempi, kuin vastenmielisen ihmisen kanssa oleminen. Moni nainen elää mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Olisi karmeaa joutua aloittajan kaltaisen ihmisen kanssa suhteeseen, mistä sitä tietäisi, onko toinen ikinä ollut ihastunut.

Vierailija
20/70 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut kahden viikon aikana 5 matchia. Kaksi poisti itsensä, kun oltiin juteltu jonkun aikaa. Yhden kanssa en ole toistaiseksi jutellut. Kahden kanssa olen jutellut aika paljonkin. Perusnättejä naisia. Suurin piirtein ikäisiäni. Neljä matchia oli yliopistokoulutettuja, yksi ei paljastanut koulutustaan.

Gold mainoksessa lukee, että 30 naista on tykännyt minusta. Muutaman olen tunnistanut sen sumuisen kuvan perusteella, eivätkä olleet mitenkään mielenkiintoisia. Arvelisin tykänneeni vastavuoroisesti ehkä 40 naisesta. Kokeilin tinderiä myös vuosi sitten ja silloin olin vähemmän nirso, josta johtuen matcheja tuli kuukauden aikana reilut 30 kpl. Treffeillä taisin käydä 5 kertaa ja yhden kanssa oli lyhyt suhde.

m45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä