Markka takaisin, eurosta luovuttava!
Markka oli paljon ostovoimaisempi valuutta. Eurolla ei saa oikein mitään. Suomen pitäisi palauttaa oma valuuttansa takaisin.
Kommentit (10)
Ei sillä markallakaan yhtään sen enempää nykyään saisi. Oletkos kuullut inflaatiosta? Se vaikuttaa ihan joka valuuttaan.
Ap ei ole tainnut elää markka-aikaan, kun ostovoimasta puhuu. Kannattaa tutustua aiheeseen ennen huutamista.
Onnistui Suomi sössimään asiansa ennen EUta ja euroakin kuten 90-luvun alussa.
Minullakin on ikävä jatkuvaa inflaatio- ja devalvaatiokierrettä. Puhumattakaan 20%:n asuntolainan koroista.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole tainnut elää markka-aikaan, kun ostovoimasta puhuu. Kannattaa tutustua aiheeseen ennen huutamista.
Tämä. Minulla ei ikinä 80-ja 90-luvulla ollut sellaista ostovoimaa kuin nyt. Ja suhteellinen varallisuus on pysynyt olennaisesti ihan samana. Kaikkea saa, ja rahani riittää.
En kaipaa markkaa, vaikka isänmaata rakastankin.
Jos näin käy, niin kerrankin minä olen hyvin valmistautunut, kun olen jo luopunut lähes kaikista euroistani.
Eikö mentäisi suoraan takaisin oravannahkoihin
Ei ei. Sen sijaan ryhdytään vaatimaan että rahaliiton sääntöjä noudatetaan, erityisesti sen osalta ettei muiden maiden velkoja makseta.
Suomen markka olisi niin säälittävän kokoinen valuutta että isot pelurit heittelisivät sitä miten haluavat.