Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele oikeasti tehokasta deodoranttia, kiitos =)

Vierailija
10.04.2014 |

Täytin vastikään 46 vuotta ja hikeni on alkanut haista hirvittävän pahalle ja voimakkaalle. Vaihdevuodetko alkaneet?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän auttaisi, kun mulla on aina kainalot märät? Ei haise pahalle, mutta suuret hikiläntit tulee kainaloihin. Teininä häpesin sitä hirveesti, nykyään en niinkään, koska olen tottunut. Mutta silti se välillä ärsyttää ja vaivaa mieltä. Triple dryta olen kokeillut, ei auttanut. Vielä en ole sellaista deodoranttia/antiperspiranttia löytänyt, joka toimisi.

Ja siis ei ole mistään urheiluhikoilusta kyse, vaan jännityksestä. Jos innostun oikein kovasti, kainalot kastuu silloinkin. Voi tulla myös talvitakista läpi. Auttaako semmoseen mikään?

Vierailija
2/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona Mineral deo, sellainen roll-on!! Mulla kans kainalot kastui, mutta tuo auttaa ja mineraalideodorantit on siitäkin hyviä, että parin viikon päivittäisen käytön jälkeen ei tarvitse päivittäin käyttää..hillitsee siis hikoilua myös! :) ja on vielä halpakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile absolut torria. Se toimii hienosti liikahikoiluun. Mullakin meni hiki aikasemmin toppatakinkin läpi.

Vierailija
4/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut Rexona, maximum protection t.45v.

Vierailija
5/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea Dry Comfort plus (48h) siis sellanen stick-malli. Mulla toimii paremmin ku apteekin!

Vierailija
6/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.apteekkikulma.fi/absolut-torr

Itse vieroksun kaikkea mihin tungetaan alumiinia, kun olen sitä mieltä että sellainen ei ole elimistölle hyväksi.

Vierailija
7/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutral

Vierailija
8/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa ettei axe ainakaa ole hyvä.. Hyvältä se tuoksuu mutta fuskaa jo samana päivänä.

Vierailija
9/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biothermin 24 tunnin suojan antava roll-on deo. Todella tehokas, ei kuivata, ei tarvitse pelätä, että pettää (kuten moni halpis) ja kaiken lisäksi ei jätä jälkiä vaatteisiin (keltaisia, valkoisia). Ei sisällä alkoholia. Hinta n. 20 e. Sen arvoinen.

Vierailija
10/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adidas

Vierailija
11/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin Hicoroll :)

Vierailija
12/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut Triple Dry kun kilpparin toimintahäiriöt on pistäneet hikoilemaan aivan vietävästi!

Vierailija
13/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei deodoranttia, vaan antipespiranttia. Apteekista löytyy tehokkaimmat tuotteet.

Vierailija
14/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2014 klo 22:30"]

Adidas

[/quote]

Adidas toimi mulla ennen hyvin, mutta nykyään ei enää tunnu riittävän. Axe puolestaan on ihan toivottoman surkeaa kamaa. Pitäisi itsekin löytää joku toimiva dödö.

Vierailija
15/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin,kannattaa ostaa niitä 48h, ei 24h. Mulla kestää doven 48h koko päivän ja illan helposti, kun aamulla laittaa :) ei rupee urheillessakaan haisemaan.

Vierailija
16/16 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole koskaan pettänyt minulla: https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/palmolive-aroma-sensual-50-ml-naisten-roll-on-deodorantti

Palmolive Aroma Therapy Sensual Jasmine Rose & Orchid

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä